Καλά ξεκίνησε (και αυτή) η εβδομάδα για τον Alpha με σαρωτική πρωτιά στην prime time (Κεντρικό δελτίο, «Παράδεισος Κυριών», «Σασμός», «Αυτή η νύχτα μένει»). Πρώτο και το Happy Day, πρώτη και η Καινούργιου, ανεβασμένες στροφές για την Τατιάνα Στεφανίδου με 12,4% στο δυναμικό κοινό και 17,8% στο σύνολο. Το Happy Day μάλιστα έκανε και το υψηλότερο ποσοστό της ημέρας στις γυναίκες 25-44 με 42,4%. Το ίδιο κοινό χάρισε 35,2% στον «Σασμό».

Και μία σημαντική λεπτομέρεια: Σε απόλυτους αριθμούς το δελτίο του Mega πήρε την πρωτιά με 441.000 θεατές.

Το «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα (featuring Mαρία Κορινθίου) χάνει στα νεανικά κοινά και ελκύει περισσότερο τους άντρες 45-64 με 22,6%. Όσο για τη Φαίη Σκορδά, κορυφαία επίδοση σημειώνει στο κοινό 65+ με 16,6%, δεδομένο που σίγουρα στοιχίζει εμπορικά. Η Φαίη προχώρησε και σε μια αλλαγή σήμερα, στέλνοντας τον Άγγελο Βουράκη στην Ευελπίδων, με τον Νίκο Παρτσώλη να κάθεται στη θέση του. Μένει να δούμε τώρα αν αυτή η συνθήκη γίνει μόνιμη…

Όσο για τον Νίκο Μουτσινά, αν και έκανε 10,9% στο δυναμικό κοινό, οι επιδόσεις του ανεβαίνουν στις γυναίκες και πέφτουν αρκετά στους άντρες: 17,6% έναντι 7,6% στο γκρουπ 15-24 και 14,3 έναντι 5% στο γκρουπ 25-44.

Στο Mega τώρα, μπορεί η Ελένη Μενεγάκη να σημείωσει 12,6% στο δυναμικό κοινό, τα νούμερά της όμως ανεβαίνουν πολύ στο αγαπημένο κοινό των διαφημιστών, τις γυναίκες 25-44 (20,5%).

Στη βραδινή ζώνη του ίδιου καναλιού, η «Γη της Ελιάς» αρέσει πολύ στις γυναίκες 15-24 (32,8%), ενώ το ίδιου γκρουπ ανεβάζει τα ποσοστά και στο «Μαύρο Ρόδο» (25,2%) αλλά και στο Mega Stories με καλεσμένο τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη (22,1% έναντι 7,9% στο 18-54).

Όσο για τη Δανάη Μπάρκα, αν και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε μονοψήφια, στην υπόλοιπη επικράτεια σχεδόν διπλασίασε τα νούμερά της (14,7%).

Στο Open πήραν μία ανάσα χαράς αφού η «Δική μας οικογένεια» ξεπέρασε στο δυναμικό κοινό χτες το «Εκτός Υπηρεσίας» του ΑΝΤ1 (7,3% και 6%) αντίστοιχα. Το τελευταίο προβλέπουμε να εκτοπίζεται σύντομα από τη συγκεκριμένη ζώνη αφού δίνει κακό lead in στους αξιόλογους «Παγιδευμένους».

Το «Κάνε ότι κοιμάσαι» της ΕΡΤ1, αν και οι κριτικοί το αγαπάνε πολύ, δυστυχώς περιορίστηκε στο 5,1%. Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από το δίδυμο Σεργουλόπουλου – Μελιτά: Με 5,6% μέσο όρο στο δυναμικό κοινό, οι πίνακες έδειξαν 30% στις γυναίκες 15-24!

Διαβάστε ΕΔΩ όλα τα κείμενα του Νίκου Γεωργιάδη για το Nikopolis Blog.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ