Ανατρεπτική, αυθόρμητή και με μια έμφυτη αγάπη για τη μουσική η Daphne Lawrence είναι σίγουρα μια καλλιτέχνιδα που μας απασχολεί μουσικά και θα συνεχίσει να μας απασχολεί και στο μέλλον. Η αγάπη της για τη μουσική μετρά χρόνια, μιας και από τα 5 της ζήτησε από τους γονείς της να ξεκινήσει πιάνο και λίγα χρόνια μετά η ίδια συνθέτει πια τη δική της μουσική και γράφει τους πρώτους στίχους της.

Στην Γ’ Λυκείου αποφασίζει να δηλώσει συμμετοχή στο The Voice, όπου καταφέρνει να φθάσει ως και το πρώτο Live. Η εμπειρία αυτή ήταν καίρια για εκείνη, αλλά όχι μονόδρομος για να φθάσει στον στόχο της. Ακολουθούν οι σπουδές της στη Σχολή Θεατρολογίας με τη σπίθα για τη μουσική να φουντώνει και την ίδια να μπάινει ενεργά στον μαγικό χώρο της δημιουργίας.

Η Daphne Lawrence τραγουδά, γράφει στίχους και μουσική και αρχίζει να έχει το δικό της πια μουσικό κοινό. Μαζί με τον Γιώργος Καλογεράκο έχει γράψει στίχψους και μουσική για τη μεγάλη επιτυχία της Αναστασίας, «Αμαρτίες». Ακολούθησε η συνεργασία με την Άννα Βίσση στο «Αίμα». Αυτή η μουσική συνάντηση έγινε η αρχή μιας μεγάλης συνεργασίας που μετρά ως σήμερα, καθώς η Daphne εμφανίζεται στο Hotel Ερμού με την Άννα Βίσση. Και οι επιτυχίες δεν σταματούν εκεί αφού στο «Κόλλημα» της Ελένης Φουρέιρα γράφει μουσική και στίχους μαζί με την ερμηνεύτρια και τους Display, και Ripen.

«Μου αρέσει να πειραματίζομαι με τα είδη, να τα ενώνω και να βγαίνει κάθε φορά κάτι διαφορετικό»

Σε τι φάση βρίσκεσαι μουσικά αυτήν την περίοδο;

Πριν από έναν μήνα κυκλοφόρησε το τραγούδι «Δε Θέλω Να Σε Ξαναδώ» από τη δισκογραφική μου εταιρία Minos EMI / Universal καθώς επίσης και το video clip του σε σκηνοθεσία του Danny Ntarlas. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια μέχρι στιγμής. Ασχολήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο κομμάτι με αυτό και χαίρομαι πολύ με το αποτέλεσμα μουσικά και οπτικά.

Σου αρέσει να τολμάς και να προσεγγίζεις διαφορετικά μουσικά είδη και να μην επαναπαύεσαι σε ένα μόνο δοκιμασμένο μοτίβο;

Μου αρέσει πολύ. Μου αρέσει να πειραματίζομαι με τα είδη, να τα ενώνω και να βγαίνει κάθε φορά κάτι διαφορετικό. Η αλήθεια είναι πως ένας καλλιτέχνης χρειάζεται να έχει μια μουσική ταυτότητα, αλλά φέτος αποφάσισα να κάνω αυτό που μου αρέσει εμένα πιο πολύ για να το παρουσιάσω στον κόσμο και να το αγαπήσει κι εκείνος. Μέχρι στιγμής -εννοείται- έχω αγαπήσει και έχω χαρεί με όσα κομμάτια έχουν κυκλοφορήσει, αλλά τώρα θέλω να περάσω το δικό μου μήνυμα.

Για εσένα ποιο σημαντικός ρόλος αυτή τη στιγμή είναι το κομμάτι της ερμηνείας ή της σύνθεσης μουσικής και στίχων;

Και τα δυο, γιατί είναι αλληλένδετα στο δικό μου μυαλό. Για να τραγουδήσω κάτι συνήθως θα πρέπει να το έχω γράψει, γιατί το νιώθω περισσότερο. Σίγουρα θέλω να τραγουδάω ως προτεραιότητα μου γιατί έτσι ξεκίνησα και δεν ήξερα ότι θα έγραφα για άλλους. Βέβαια, μερικές φορές έγραφα ένα κομμάτι και σκεφτόμουν «αυτό θα ταίριαζε σε εκείνον τον καλλιτέχνη». Η πορεία μου όμως ξεκίνησε με το τραγούδι και την ερμηνεία.

Έχεις τραγουδήσει κομμάτι που να μην το έχεις συνθέσεις εσύ;

Πέρα από κάποια κομμάτια που έγραψα μαζί με τον Γιώργο Καλογεράκο, τώρα γράφω και αρκετά με τον Ripen και τον Chico, όποτε δημιουργούμε όλοι μαζί εκείνη τη στιγμή. Πολύ συχνά, όμως, μου αρέσει να γράφω και μόνη μου.

«Στα 5 μου ζήτησα να ξεκινήσω πιάνο»

Η μουσική πώς ήρθε στη ζωή σου; Πότε ξεκίνησε για εσένα αυτό το όμορφο ταξίδι;

Στα 5 μου ζήτησα να ξεκινήσω πιάνο. Υπήρχε στο σπίτι μου η μουσική. Η μαμά μου με νανούριζε με τραγούδια, ο πατέρας μου μας έπαιζε κιθάρα. Πέρα από αυτό όμως δεν υπήρχε κάτι άλλο. Η μουσική ήταν ερασιτεχνικά στη ζωή μου. Μετά έκανα για αρκετά χρόνια σπουδές, αλλά με τον καιρό κατάλαβα ότι το κλασικό πιάνο δεν μου ταίριαζε. Μου άρεσε περισσότερο να γράφω δικές μου μελωδίες. Και έπειτα άρχισα να γράφω και στίχους, Κάπως έτσι μπήκε η μουσική στη ζωή μου. Στο Γυμνάσιο συνάντησα την καθηγήτριά μου, τη Σάσα που με έβαλε για πρώτη φορά μπροστά σε ένα μικρόφωνο και εκεί κατάλαβα τι μου αρέσει πραγματικά να κάνω.

Η συμμετοχή στο The Voice και οι θεατρικές σπουδές

Η απόφαση για το The Voice πώς προέκυψε;

Ήταν δική μου αυθόρμητη απόφαση. Ήμουν στην Τρίτη Λυκείου όταν ανακοινώθηκε πως έρχεται το The Voice και η μητέρα μου δεν ήθελε να συμμετέχω αρχικά, γιατί έπρεπε να διαβάσω. Όταν άνοιξαν όμως οι εγγραφές μου είπε ότι μπορώ να δηλώσω συμμετοχή, αφού ήταν κάτι που ήθελα πολύ, με την προϋπόθεση να μην παραμελήσω το διάβασμά μου. Και τελικά πήγα. Ήταν μια όμορφη εμπειρία πέρασα στις blind auditions, πήγα στα battles και στο πρώτο live και έφυγα.

Όταν πηγαίνεις σε ένα τέτοιο talent show πρέπει να έχεις ετοιμάσει κάτι, κάποιο υλικό, ώστε να το παρουσιάσεις όταν σε μαθαίνει ο κόσμος. Αυτό είναι ο στόχος σε αυτό το παιχνίδι ουσιαστικά, να σε βοηθήσουν να έχεις την προβολή. Εγώ εκείνη την περίοδο δεν είχα κάτι έτοιμο για να το επικοινωνήσω.

Λίγο καιρό μετά το Voice δεν είχα ικανοποιηθεί αυτή την εμπειρία. Στράφηκα σε κάτι άλλο. Πέρασα στη Σχολή Θεατρολογίας, ασχολήθηκα με την υποκριτική σε θεατρική ομάδα και από εκεί ο δάσκαλος μου Μίλτος μου πρότεινε να πάω σε Δραματική σχολή. Εκεί συναντήθηκα και πάλι με τη μουσική και το τραγούδι. Στο θέατρο άρχισα και πάλι να τραγουδάω και όλο αυτό το διάστημα έγραφα. Μπαίνοντας στον χώρο του θεάτρου επανήλθε η σπίθα για τη μουσική. Εκείνο το διάστημα, τυχαία γνώρισα κάποιους ανθρώπους το μουσικού πλέον χώρου και κάπως έτσι ξεκίνησε η μουσική μου καριέρα.

Θυμάσαι το πρώτο σου τραγούδι;

Ήταν το “Lonely”. Ήταν ένα κομμάτι με αγγλικό στίχο. Έτσι ξεκίνησα με αγγλόφωνο τραγούδι. Κάπου έχω δει πως όταν μιλάμε ή γράφουμε σε άλλες γλώσσες, μας βοηθάει να σκεφτόμαστε πιο αυθόρμητα!

«Μου αρέσει πολύ η Eurovision, θα ήθελα να συμμετέχω»

Εκτός από το Voice θα σε ενδιέφερε να συμμετέχεις σε άλλο μουσικό σόου, σε άλλη θέση πια;

Νομίζω θα πήγαινα. Δεν θα συμμετείχα ξανά ως διαγωνιζόμενη γιατί δεν έχει νόημα πια. Αλλά θα μου άρεσε να συμμετέχω με άλλη ιδιότητα.

Ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision θα σε ενδιέφερε;

Μου αρέσει πολύ η Eurovision, εννοείται θα ήθελα να συμμετέχω. Θα ήθελα να συμμετείχα με ένα ξένο τραγούδι θεωρώ. Όμως, επειδή είναι ένας διαγωνισμός ανάμεσα σε χώρες, ίσως να ήταν ωραίο να ενταχθεί ένα στοιχείο της χώρας και της κουλτούρας.

Έχεις δώσει πολλά από τα τραγούδια σου σε γνωστούς καλλιτέχνες. Υπάρχει κάτι που πρέπει να έχει ένας ερμηνευτής για να τον εμπιστευτείς;

Τις περισσότερες φορές όταν γράφω ένα τραγούδι έχω στο μυαλό μου έναν καλλιτέχνη που πιστεύω ότι θα του ταίριαζε. Υπάρχουν στιγμές που μου έχουν ζητήσει να γράψω για έναν καλλιτέχνη και μου έχει βγει αυθόρμητά να ετοιμάσω ένα τραγούδι που ξέρω ότι θα του ταιριάζει. Για παράδειγμα με το τραγούδι «Κόλλημα» που τραγουδά η Ελένη Φουρέιρα, μπαίνοντας στο στούντιο είχαμε σκεφτεί τι θα γράψουμε και για ποιον.

Το γεγονός ότι κάποια από τα τραγούδια που γράφεις τα ερμηνεύουν άλλοι τραγουδιστές και κάνουν φυσικά μεγάλη επιτυχία τι συναισθήματα σου δημιουργεί;

Νιώθω πολύ όμορφα όταν συμβαίνει αυτό. Είναι ένα δημιούργημα που βγήκε από μέσα μου και είναι και δική μου η επιτυχία, όταν ένα τραγούδι αγαπηθεί από τον κόσμο. Είναι πολύ όμορφο να ακούς ένα τραγούδι σου από άλλη φωνή, όταν έχεις σκεφτεί από πριν ότι σε αυτή τη φωνή θα ταιριάξει.

Δεν βγαίνω συχνά βράδυ να διασκεδάσω, όταν όμως θα είμαι σε ένα μαγαζί και θα ακούσω δυο κομμάτια που έχω γράψει εγώ να παίζονται στη σειρά, θα νιώσω όμορφα και θα πω «είμαι και εγώ εκεί».

«Η συνεργασία με την Άννα Βίσση είναι μια όμορφη εμπειρία ζωής»

Με ποιον καλλιτέχνη που δεν έχεις συνεργαστεί ακόμη θα ήθελες να συνεργαστείς;

Με πολλούς καλλιτέχνες. Δε θα σου πω πάλι με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη που αναφέρω συνήθως, αλλά θα σου πω και με την Έλενα Παπαρίζου, τον Σάκη Ρουβά, όσους θυμάμαι να θαυμάζω πιο μικρή. Το τελευταίο διάστημα βλέπω ότι στον χώρο μας γίνονται όλο και πιο πολλές συνεργασίες. Γενικά στο εξωτερικό πηγαίνουν 10 συνθέτες και στιχουργοί και γράφουν μαζί για ένα άτομο. Και αυτού του είδους οι συνεργασίες μου είναι πολύ σημαντικές. Θα ήθελα να γίνονται και εδώ.

Τώρα θέλω να μου πεις και δυο λόγια για τη συνεργασία με την Άννα Βίσση το τραγούδι «Αίμα».

Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο βήμα που έχω κάνει ως τώρα. Η συνεργασία με την Άννα Βίσση είναι μια όμορφη εμπειρία ζωής που έχει μείνει. Βρίσκομαι στο Hotel Ερμού, στην ίδια μουσική σκηνή με την Άννα Βίσση. Νιώθω ότι είναι η συνεργασία που έχει δέσει πιο πολύ. Είναι πολύ ωραίο γιατί βγαίνουμε στη σκηνή να τραγουδήσουμε το «Αίμα» και ο κόσμος το θέλει ακόμη όσο το ήθελε. Κοντά στην Άννα Βίσση έχω μάθει πάρα πολλά και έχω εξελιχθεί και φωνητικά και στη σκηνική μου παρουσία.

Δυο πολλοί αγαπημένα στο κοινό κομμάτια είναι το «Εσύ και Εγώ» και το «Ραγισμένος Καθρέφτης» με τον Ripen. Τι έχεις να μου πεις για αυτή τη συνεργασία;

Ο Ripen είναι από τους πιο ταλαντούχους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Όταν γράφουμε μαζί βγαίνει κάτι αληθινό. Δεν σκεφτόμαστε τα «πρέπει», αλλά το πώς νιώθουμε και το συναίσθημά μας αποτυπώνεται στο τραγούδι.

Το video clip για τις «Ραγισμένος Καθρέφτης» έχει γυριστεί στα Τρίκαλα από όπου είναι και ο σκηνοθέτης Δημήτρη Πρέβε. Είχαμε πάει για τα γυρίσματα στη Λίμνη Πλαστήρα με μείον 8 βαθμούς Κελσίου και παρόλο που τότε οριακά άντεξα, τώρα θεωρώ ότι ήταν μια μοναδική εμπειρία.

Τέλος, θέλω να μου πεις ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σου.

Αυτή την περίοδο δουλεύω αρκετά κομμάτια και ετοιμάζουμε να βγουν κάποια single πολύ σύντομα. Η επιθυμία μου όμως είναι να κυκλοφορήσω δυο προσωπικά μου άλμπουμ. Έχω ξεκινήσει με το πρώτο ήδη, θα έχει μέσα νέα τραγούδια και θα είναι η πρώτη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά μου.

Διαβάστε επίσης:

Άννα Βίσση: Το Twitter χρίζει το «Αίμα» το απόλυτο τραγούδι του καλοκαιριού

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ