Έλα αδέλφια, λίγες πρεμιέρες ακόμη και πιάσαμε 28η Οκτωβρίου -επέτειο του «ΟΧΙ». Όχι άλλες πρεμιέρες, λοιπόν, φθινοπώριασε. Σα να κόβουμε Βασιλόπιτα Σεπτέμβριο, νιώθω. Ό,τι ξεκίνησε, ξεκίνησε, μπαίνουμε τώρα στη δεύτερη φάση, αυτή των τσακωμών στην τηλεόραση. Μετά, έχουμε Χριστούγεννα, ακολουθεί στριμωξά στα γραφεία των στελεχών σε ραντεβού για το ποιος συνεχίζει του χρόνου, καπάκι μανούρα απ’ τους «σίγουρους» σ ’εκείνους που μάλλον δε συνεχίζουν… Ε, πάει η σεζόν: Κάτι Τσικνοπέμπτες, Καθαροδευτέρες, οι καναλάρχες παίζουν «Μουσικές Καρέκλες» με τα στελέχη να καλωσορίζονται εκεί που ήταν πρόπερσι, τελευταίες εκπομπές με κλάματα και φτου κι απ’ την αρχή σε κανα μήνα… (Μ.Μ.Ε.: Μέσα Μαζικής Μαρμότας)

Πάντως, μια που λέμε αλήθειες στα #FakeNews ας πούμε και τη βασική: Εσείς δεν ξέρω πώς είστε στις δουλειές σας, αδέλφια μου, όμως εμείς δε χωνευόμαστε. Παρόλα αυτά, συμπορευόμαστε και ενίοτε, στηρίζουμε ο ένας τον άλλο, μέχρι το επόμενο «ξεκατίνιασμα». Η καθαρή αλήθεια, όμως, είναι πως… «τ’ άντερά μας δεν πάμε» -να τα λέμε κι αυτά.

Αφού ξεκινήσαμε με φόρα, ας κουμπώσουμε και κομματάρα για να ακούτε όσο «τα λέμε»:

Hooked on a Feeling από Blue Suede λοιπόν και… φύγαμε:

Εκκρεμότητες και Ξεκαθαρίσματα

Φερσθινγκσφέρς που λέει και ο Κούπερ, ή αλλιώς, ας ξεκινήσουμε με τα σημαντικά, αδέλφια μου: Η κουβέντα μας, στα #FakeNews της προηγούμενης εβδομάδας μας οδήγησε στην απορία, αν κάποιος έχει καταφέρει ποτέ να περάσει απ’ την ψυχαγωγία στην ενημέρωση με επιτυχία. Ισχύει η Εύα Αντωνοπούλου που «ξέθαψα» στους δαιδάλους του τηλεορασόπληκτου μυαλού μου, όπως ισχύει και η αγαπημένη Ανθή Βούλγαρη που μου θυμίσατε με τα μηνύματα κατά ρυπάς, εσείς. 

Αφού, διευκρινίσαμε αυτό για να είμαστε σωστοί, περνάμε στο επόμενο… Για πρώτη φορά στα δυo χρόνια, συνολικά, που «συναντιόμαστε» (πρώτα απ’ το Znews και πλέον απ’ το OKMag) θα καταχραστώ δυo γραμμές απ’ την Κυριακάτικη επικοινωνία μας για να απευθυνθώ ευθέως στους συναδέλφους και τα στελέχη που «χαλιούνται» απ’ την άποψή μου και τον τρόπο που την εκφέρω μέσα απ’ το συγκεκριμένο blog: Σόρυ αδέλφια, αλλά δε θέλω, ούτε μπορώ να κάνω κάτι. Γιατί, αν προσπαθούσα να διατυπώσω αποψούλα κοινής αποδοχής απ’ τον χώρο μας θα ήταν σαν να δουλεύω στην ενημέρωση του ΣΚΑΪ και περιμένω αύξηση.

Δυστυχώς, πλέον πιστεύω στην πιθανότητα να παραδεχτούν οι Τσελέμπριτιζ -και εσχάτως, οι παράγοντες της Σόουμπιτς- ότι έκαναν μαλακία, όσο πιστεύω στις τιμές των ποστ της Τούνη που βγήκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα. Τα πράγματα είναι απλά: Όσο γράφω για τους άλλους, γελάτε, συνάδελφοι… Άμα, όμως, διαβάσετε κάτι που θίγει το άτεγκτο «εγώ» σας, μου-τσινάτε σαν τη Μαλέσκου που δεν πήγε εκ μέρους του καναλιού να πάρει εκείνη τη συνέντευξη απ ’τη Μόνικα Μπελούτσι.

Από την επίσκεψη της Μόνικα Μπελούτσι στο Μουσείο της Ακρόπολης. (NDP)

ΑΝΑCΚΟΠΙCIC

Και μια που το έφερε η κουβέντα, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, θεωρώ πως η Ιωάννα θα έκανε ξεκάθαρα καλύτερη συνέντευξη απ’ την πιο όμορφη γυναίκα στον χώρο της παγκόσμιας Σόουπιτς και Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής, σύμφωνα με τη Γαλλική κυβέρνηση. Α, όλα κι όλα, έκαστος στο είδος του κι ο Νίκος στο Αστραζένεκα… Η Ιωάννα Μαλέσκου δεν θα καταδεχόταν να μην πάρει μια άρτια συνέντευξη -δεν είναι στο DNA της, ρε παιδί μου. Άσε που η εκπομπή της είχε ανάγκη την αποκλειστικότητα περισσότερο απ’ όσο το «Καλό Μεσημεράκι». 

Ας μην «ανακατεύομαι», όμως, στις δουλειές του καναλιού του Φαλήρου από ζήλια που δεν μίλησα εγώ με τη Μόνικα. Άλλωστε, η δική μου αγαπημένη συνέντευξη από αυτές που παραχώρησε η Ιταλίδα προσωποποίηση του «Επί Πα.Σο.Κ.» σε γυναίκα, εν όψει των εμφανίσεών της στο Ηρώδειο είναι -μακράν- αυτή στην εξίσου όμορφη και έμπειρη (με πολλά καντάρια δημοσιογραφίας στο ενεργητικό της) Λένα Αρώνη για λογαριασμό της ΕΡΤ και της εκπομπής της, Artweek.

Από εδώ το πάω, από εκεί το φέρνω… Θέλετε και θέλω να πω αποψούλα για τη «σύρραξη» της εβδομάδας ανάμεσα στην Κατερίνα και την Ιωάννα. Αμ δε, όμως… Για μαλάκα μ’ έχετε; Δε ντύνομαι καλύτερα Κουτσελίνη να πάω καλεσμένη στην Καραβάτου; Ας το αφήσουμε πίσω κι ας προχωρήσουμε μονιασμένες.

Κατά τα άλλα, ήσυχα, αδέλφια μου. Όπως τα αφήσατε… Στο BB κάνουν πλέον σεξ περισσότερο απ’ όσο λείπει φέτος ο Λιάγκας απ’ το «Το Πρωινό», η Κατερίνα Καραβάτου εξακολουθεί να συγκινείται στον τηλεοπτικό αέρα ακάθεκτη, το ζεύγος Τανιμανίδη ποστάρει τα δίδυμα και η Σοφία Μουτίδου «φτύνει» αλήθειες για τους ανθρώπους. Μάθαμε τι ισχύει για τους γκέι, περιμένουμε οσονούπω ξανά κανόνες για στρέιτ, μακρυκάνηδες, κοντοκλώτσες, σμιχτοφρύδηδες και κοντοκουρεμένους με ζελέ φούξια στο μαλλί μάρκας «Μπελίντα». Τι καλά που «βγήκε» το μάνιουαλ των ανθρώπων… Όχι τίποτα, να ξέρουμε και από πού «σβήνουν», δηλαδή.

Δημήτρης Σταρόβας: Κιθαρίστας ή …Πάνελ;

Είπαμε πως το να είσαι πανελίστας αυτήν την περίοδο του πολίτικαλ κορέκτνες είναι πιο επικίνδυνο κι απ ’το να φοράς κόκκινα στο Open. Δεν μας χάλασε, όμως, που ένα αουτσάιντερ, όχι της τηλεόρασης, αλλά του τηλεοπτικού σχολιασμού, μας «έβαλε τα γυαλιά». Μιλάω για τον Δημήτρη Σταρόβα, ο οποίος εκμεταλλεύεται την οικειότητα με το μέσο που απέκτησε τόσα χρόνια ως ηθοποιός, μουσικός, κριτής σε σόουζ, αλλά και παρουσιαστής, την αποδοχή τη δική σας και του χώρου, αλλά και το πηγαίο χιούμορ του «κεντώντας» σχολιαστικά στο «Όλα Γκουντ» τη στιγμή που περιμένεις να τα τινάξει όλα στον αέρα φοργκούντ, γιατί μπορεί και δεν χρωστάει και σε κανέναν κερατά – ούτε καν στον εαυτό του.

Ο Σταρόβας δεν είναι τυχαίος, αδέλφια μου, αλλά δεν περιμένετε εμένα να σας το πω. Είναι έμφυτα συμπαθής, ακόμη και όταν στο πρόσφατο παρελθόν στην προσπάθεια να υπερασπιστεί την αξία της φιλίας δεν υπολόγισε ούτε τις δικές του δημόσιες σχέσεις ούτε εικόνα. Ο χώρος της μουσικής αναγνωρίζει στο πρόσωπό του έναν από τους καλύτερους κιθαρίστες στην Ελλάδα -μπορεί και τον καλύτερο. Είναι, τέλος, γεγονός πως με ό,τι καταπιαστεί δεν συμβιβάζεται να το κάνει κάτι λιγότερο από τέλεια, όπως στην περίπτωση της μαγειρικής που το επίπεδό του έχει φτάσει να γλεντά τους Τσέημι Όλιβερζ, όπως το Just the 2 of us τον ανταγωνισμό.

Μάλλον γι’ αυτό, ο Δημήτρης δε συμμερίζεται το άγχος του σχολιασμού, λέει απ’ την καρδιά του αυτό που πιστεύει και αφήνει την πορεία του, τόσα χρόνια να εγγυάται την καλή του, πρόθεση -άρα και την ισορροπία στην όποια κριτική χρειαστεί να κάνει απ’ το πάνελ. Είχαν θέμα τις προάλλες, για παράδειγμα, την επιτυχημένη προσθήκη του Κωνσταντίνου Αργυρού στο Voice. Και αφού η ομάδα έπλεξε το εγκώμιο του καλλιτέχνη ως όφειλε και γιατί είναι ομόσταβλος στον ΣΚΑΪ, αλλά και επειδή είναι το σωστό και το δίκαιο για τον φίλο μου, τον Κωνσταντίνο, ο Δημήτρης έκανε τη διαφορά…

Με πολλή αγάπη και ειλικρίνεια αναφέρθηκε στην αναπόφευκτη σύγκριση του τιμώμενου καλλιτέχνη με τον Αντώνη Ρέμο ως προς το άκουσμα της φωνής σε ορισμένα κομμάτια. Το σκεφτήκαμε κατά καιρούς όλοι (αυτό δεν σημαίνει πως δεν εκτιμούμε τον Ρέμο, ή τον Αργυρό ξεχωριστά για την καλλιτεχνική τους αξία και τη μοναδικότητά τους), ενώ ειπώθηκε με ευγένεια και σεβασμό από έναν μουσικό. Ειπώθηκε απ’ τον μόνο που θα μπορούσε να το διατυπώσει αναίμακτα. Ειπώθηκε απ’ τον Δημήτρη Σταρόβα.

Είδατε, λοιπόν, την απόλυτη χρήση της τηλεοπτικής άνεσης, της κοινής αποδοχής μουσικά, της καλής πρόθεσης ανθρώπινα, αλλά και της οικείας εκφοράς του λόγου; Ο Δημήτρης Σταρόβας τα λέει όλα (γκουντ), τα λέει σαν κανονικός άνθρωπος, χωρίς κακία με χιούμορ, άρα και ισορροπία. Πρόκειται για την εφαρμογή του αυτονόητου στην ελληνική σχολιαστική τηλεόραση. 

Τώρα, γιατί τόσα χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου, μας ήταν τόσο δύσκολο να καταφέρουμε κάτι τόσο λογικό είναι ένα θέμα που πρέπει να εξεταστεί απ’ τον καθένα μας, ξεχωριστά. Το σίγουρο είναι πως έχουμε μια ευκαιρία να «γυρίσουμε» τον σχολιασμό στην κατεύθυνση, όχι του δικαστηρίου, αλλά της ψυχαγωγίας όλων εσάς, γιατί ένας Σταρόβας δε φέρνει την Άνοιξη…

Το Αλάτι, Το Πιπέρι και …Το Μήλο

Αδέλφια, αν έχετε δει ό,τι παίζει από σειρά σε Νέτφλι, Έρτφλι, Εητσμπιό, Άπελ Τιβί και καταλαβαίνετε πού θα πάει η πλοκή απ’ το πρώτο επεισόδιο, σας έχω πρόταση. Αν σας αρέσουν οι ανατροπές και να τρέμει το φυλλοκάρδι τι θα γίνει στο επόμενο λεπτό δαγκώνοντας το μαξιλάρι σας που κρατάτε αγκαλιά, μια είναι η λύση… Δείτε «Νatalia Germanou: The Sinentefkseis Edition».

Ξέρω ξέρω.. Η Ναταλία είναι κάτι σαν τον Άη-Βασίλη της Σόουπιτς. Είναι κοινής αποδοχής από Σπυροπουλάκηδες, Κατκενάκηδες, αλλά και Μαλέσκους. Εσείς την αγαπάτε, ο χώρος την εμπιστεύεται και γενικά, ενώ δεν αποφεύγει το πεδίο της μάχης καταφέρνει να βρει αυτά που ενώνουν δυο στρατόπεδα, παρά αυτά που τα χωρίζουν. Για την ακρίβεια, την «τρώει» να επισημάνει τη μαλακία της μιας πλευράς, ή της άλλης καταλήγοντας, όμως, πάντα στην πιο «βιώσιμη» κριτική, ώστε να πάμε παρακάτω. Καταφέρνει έτσι, η Ναταλία να θυμίζει σε όλους, ότι για Σόουπιτς μιλάμε και πως -εδώ που τα λέμε- πέρα από λίγη ψιλικουβέντα ανάμεσα στους φρέντους εσπρέσους σκέτους …χέστηκε ο κόσμος.

Η Ναταλία Γερμανού, λοιπόν, φορά επάξια το δαχτυλίδι – «Δικοσμασάνθρωπος» που αστραφτοβόλαγε και στο χέρι του μπαμπά της αποδεικνύοντας περίτρανα πως η παροιμία με τα μήλα και τη μηλιά είναι πιο επίκαιρη κι από βεντέτα Κρήτης, ή Μάνης στη φετινή μυθοπλασία. Εν τω μεταξύ, μη νομίζετε ότι αυτός ο «Κυανόκρανος της Σόουπιτς» δεν έχει αδυναμίες, ενδεχομένως και πάθη, δεν κάνει λάθη, ή δεν έχει «φάει ξύλο» τόσα χρόνια στην αρένα -ειδικά της τηλεόρασης. Τα αφομοίωσε, όμως, τόσο φυσικά όλα τρέποντάς τα, άλλα σε «μαθήματα», άλλα σε χαμόγελα, ίσως και άλλα σε τραγούδια. Δεν είναι όμως αυτός ο λόγος που γράφω αυτές τις γραμμές…

Παίρνει η Ναταλία συνέντευξη και μασάς νύχια… Τώρα λες, θα γυρίσει το μάτι της Ακρίτα, στο τσακ είναι να μας πει ηλίθιους ο Μπέζος, μη μας βρίσει τις μάνες κανας τράπερ, ή «τεντώσει» ρουθούνι ο Καπουτζίδης. Κι όμως, δε γίνεται τίποτα από τα παραπάνω. Όχι μόνο αυτό, αλλά η Ναταλία κρατάει πάντα την κουβέντα στο περβάζι, χωρίς να την αφήνει να βουτήξει στο κενό. Κλαίει η Σάσα; Μουτζοπιάνονται ο Γεωργούλης με Τσουρό; Απαγγέλει ο Γαρδέλης; «Βούδας» η «Λούκα».

Γι’ αυτό τα λέω εγώ να κάνει το «Αλάτι και Πιπέρι», προσαρμοσμένο στην εποχή, όπως μόνο εκείνη οφείλει και μπορεί να τολμήσει, αλλά ποιος μ’ακούει; Σε κάθε περίπτωση, η Ναταλία Γερμανού στις συνεντεύξεις παραμένει σημείο αναφοράς. Όσο για την Ιώβεια υπομονή της; «Κάτι ψήνω» να σας μιλήσω γι’ αυτήν σε επόμενα Fake News αδέλφια μου.

Κουιζάρα

Και φύγαμε για το κουίζ αυτής της εβδομάδας…

Ποιος νικητής ριάλιτι πήγε στις πυρκαγιές της Εύβοιας με άδεια χέρια και ζήτησε από τους πυρόπληκτους να του δώσουν μια σακούλα με τρόφιμα για να φωτογραφηθεί και να τους φέρει κόσμο; Φήμες λένε ότι τον «έφεραν» πίσω στην Αθήνα με το «γρήγορο».

Αυτά για σήμερα, αδέλφια μου. Σας έχω και μια έκπληξη… Όλοι εμείς, οι παραγωγοί του My Radio 104.6 ξαναθυμηθήκαμε με τη γέννηση του «νέου» στα ερτζιανά, πώς είναι να κάνεις ραδιόφωνο-συντροφιά για εσάς τους ακροατές και παρηγοριά για εμάς. Μαζί με το «νέο αίμα» των παραγωγών ανυπομονούμε κάθε μέρα να βρεθούμε πίσω απ’ τα μικρόφωνα σαν μικρά παιδιά. Γι’ αυτό και δεν καταλαβαίνουμε ώρες, όρια εκπομπών, ή το λεγόμενο «playlist» τραγουδιών. 

Με τους άλλους δύο «Μάππες», Ιωάννα Λαΐου και Σταμάτη Ντιν Νταν Ντον.

Οι «Μάππες», η Ναταλία Γερμανού, η Κόνυ Μεταξά, ο Αντώνης Δημητριάδης, η Κατερίνα Ζαρίφη και ο Χάρης Χρονόπουλος αποφασίσαμε, λοιπόν, μαζί με τον διευθυντή μας, Νίκο Νικολακόπουλο να εκπέμπουμε όλοι μαζί, όλη μέρα για όλη τη διάρκεια του προγράμματος του My Radio 104,6. Μπορεί να φεύγει κάποιος για μια υποχρέωση, ενδεχομένως, όμως θα επιστρέφει στην αγκαλιά σας και στην παρέα μας, αμέσως μετά. Βάλτε τις μουσικάρες, βάζουμε την παρέα: Για ένα μήνα, όλο το My Radio στον «αέρα», ολημερίς. Από εμάς θα φεύγετε για τις δουλειές σας και σ’ εμάς θα επιστρέφετε. Καλή ακρόαση, αδέλφια μου. Κλείνουμε με «Ράδιο Αγάπη μου» απ’ την Πωλίνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ