Ποια είναι ακριβώς η φάση με την κίνηση, ρε μαν, ρε μπρο; Για να πας από ‘δώ, απέναντι γράφει το τσιπι-έ, 50’; Αφήστε και κανα αμάξι, σπίτι. Πού βρισκόμεθα; Στη Νορθ Ντακότα; Ανεμβολίαστοι εναντίον εμβολιασμένων, ίνφλουενσερζ εναντίον παρουσιαστών και μια Ολλανδέζα βρίζει τον πρωθυπουργό μες το «σπίτι» μας. Ευτυχώς, βγήκε ο ΣΚΑΪ με τον τίτλο το σωστό και έβαλε τα πράματα στη θέση τους:

skai.jpeg

Ντάξει, εγώ ιδανικά θα προσέθετα: «Και λίγα της είπε της ****κισμένης», αλλά είναι γνωστό το ανύπαρκτο δημοσιογραφικό μου, ήθος. Εναλλακτικοί τίτλοι που δεν αργούν να φανούν στα σούπερ του ΣΚΑΪ: «Τα Μισά Να Του ‘Λεγε, Η Χαμούρα…» «Ολλανδικό Ξύλινο Τσόκαρο Επιτίθεται στον Πρωθυπουργό Μας», «Στον Δικό μας Κάνει Μπλουμ, στο δικό τους, Ντάισεμπλουμ», «Καθρεφτάκι Παντού από Μητσοτάκη σε Ολλανδή Δημοσιογράφο», «Πες Τα Μωρή Σία, Αρρώστια», «Γ.Τ.Π. Η Πρόταση Μομφής», «Σαν Τα Μούτρα Του, Τα ‘Κανε Από το Βήμα Της Βουλής», «Γελάει ο Κόσμος με ΚΙΝ.ΑΛ.» ή «Κώλος, Η Αντιπολίτευση Μετά την Εισήγηση Τσίπρα». Αφού θέλετε να τα γράψετε, εκεί στο Φάληρο, γιατί δεν το κάνετε να «βγει» κι από μέσα σας, μη σας μείνει απωθημένο;

Κατά τα άλλα, οι «Ράδιο Αρβύλα» σκίζουν ακόμη (το 2021), ενώ η Νικολέττα Ράλλη αποφάσισε να τα πει «έξω απ’ τα δόντια» για έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να απαντήσει. Καλά πήγε αυτό. Στα σόσιαλ αυτή την εβδομάδα βρίζουμε Τσουρό με ψόφους, μάνες και καρκίνους, γιατί διαφωνία δίχως κατάρα δεν έχει νοστιμάδα και η Βίσση με τη Βανδή εξακολουθούν να φιλιούνται μπροστά στις κάμερες ταξιδεύοντάς μας πίσω στο όμορφο, αλλά παρωχημένο, 1990.

Και μια που είπα 1990, ας «κουμπώσουμε» κομματάρα για να ξεκινήσουμε, αδέλφια μου. «Εγώ κι ο Πουφ» απ’ τον αγαπημένο μου, Μιχάλη Ρακιντζή.

Το Breakfast @Star Είναι Σαντουιτσάρα

Το εγχείρημα του Breakfast @Star δείχνει πράγματι, κότσια από πλευράς καναλιού -τα μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε και στην κουβέντα μας την περασμένη Κυριακή. Δίνεις χώρο, χρόνο και τους καλύτερους συνεργάτες σου, προκειμένου να «χτίσεις» τους πρωταγωνιστές της επόμενης μέρας. Για να τα καταφέρεις κάνεις απαραίτητα πίσω στην κούρσα για το έσοδο, όσο φυσικά «βαστάει» η τσέπη σου. 

Όπως και να ‘χει, όμως, η πρωτοβουλία φανερώνει τη στόφα εταιρείας που θέλει να οδηγεί τις εξελίξεις, παρά να τις ακολουθεί. Αυτό, βέβαια είναι το καλό σενάριο, γιατί στην κακή εκδοχή του, το Star εμπιστεύεται τόσο το brand του που θεωρεί πώς τα πρόσωπα έπονται, αρκεί να υπάρχει το σήμα του πάνω απ’ τα κεφάλια τους. Δεν υιοθετώ και επιλέγω να πιστέψω τη ρομαντική και αισιόδοξη για την τηλεόραση πρώτη εκδοχή και όχι την αλαζονική δεύτερη.

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, το Breakfast @Star είναι μια τίμια εκπομπή. Μπορεί οι συμπαθέστατοι παρουσιαστές του να δοκιμάζονται για πρώτη φορά σε εθνικό δίκτυο και να «κολυμπάνε» μια χαρά δεδομένης της φουρτούνας του ανταγωνισμού, όμως ο μηχανισμός του καναλιού που τους στηρίζει αποτελείται από τους εμπειρότερους και καλύτερους επαγγελματίες της τηλεόρασης. Από την αρχισυντάκτρια Ελεάννα Τρυφίδου, μέχρι το κάθε στέλεχος της παραγωγής, τη συντακτική ομάδα και τα υπόλοιπα παιδιά μπροστά απ’ τις κάμερες, η ομάδα είναι «ένας κι ένας». Για να μη μιλήσω για τον μηχανισμό του Ομίλου με αιχμή του δόρατος το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεών του που στηρίζει απ’ όλες τις πάντες το νέο πρωινό.

Νέοι παρουσιαστές, λοιπόν, μπροστά από έμπειρους επαγγελματίες ετών και μια φρεσκάδα που οφείλεις να παραδεχτείς, ανεξαρτήτως νούμερων. Αυτό δεν συνιστά την ανανέωση που ζητάμε τόσα χρόνια στην τηλεόραση; Ή μήπως ανανέωση είναι οι ίνφλουενσερζ, οι γιουτιούμπερς και οι απόφοιτοι ριάλιτι που μας βρίζουν τις μάνες χρησιμοποιώντας ελληνικά 7 λέξεων; (Ευτυχώς, όχι όλοι.)

Όλα αυτά για να φτάσω στην «υποδοχή» της μαγκιάς του Star απ’ την τηλεόραση και τον ευρύτερο χώρο της Σόουπιτς. Αντί, λοιπόν, να ανασάνουμε από τη νέα τηλεοπτική πνοή, χωρίς να δώσουμε χρόνο για να ακούσουμε καινούριες προσεγγίσεις, να απολαύσουμε τις χημείες μεταξύ των ανθρώπων και να δούμε κάτι διαφορετικό, βρε αδελφέ, το συμπέρασμα βγήκε: «Ο ένας απ’ τους δύο είναι καλύτερος απ’ τον άλλον». Δεν θα πω σε ποιον αναφέρονταν οι «κριτικές», για να μη μεγεθύνω τη μαλακία τους, αλλά σκεφτείτε το: Αντί να κρίνουμε αυτό που βλέπουμε, μπαίνουμε στη διαδικασία να το διαλύσουμε. 

Σ’ αρέσει, ρε φίλε αυτό που παρακολουθείς; Το θεωρείς τηλεοπτική πρόταση και εναλλακτική επιλογή, ναι, ή ου; Δες και πες μας. Το να «ανοίγεις» το σάντουιτς στα υλικά του και να μας λες, ότι είναι το ψωμί καλύτερο απ’ το τυρί και απ’ όλα το ζαμπόν, τί νόημα έχει; Εκτός, αν θες να βάλεις φιτίλια στην ομάδα για να τσακωθούν και να «βγάλεις» κι άλλους τίτλους για τα επόμενα δημοσιεύματά σου, σατανά…

Γράψατε ποτέ, καλύτερος ο Φώτης απ’ τη Μαρία; Όχι.. Γιατί καλύτεροι απ’ τον καθένα ξεχωριστά, ήταν οι δύο μαζί. Τώρα, γιατί ξεχωρίζετε τον Γιώργο απ’ την Ελίνα; Γιατί είστε ανακατώστρες, γι’ αυτό. Πέρα απ’ την πλάκα, όμως και για να βλέπουμε το δάσος και όχι το δέντρο το παράδειγμα της Δανάης Μπάρκα έδειξε πως η ανανέωση στην τηλεόραση θέλει υπομονή, «χτίσιμο» και τις απαραίτητες διορθώσεις, όταν χρειάζονται. Όσο «αντέχει» το Star, ας τσεκάρουμε τι έχουν να μας πουν τα παιδιά και η ομάδα τους -τσάμπα είναι (για εμάς, όχι για το Star).

Ηλιάνα Δεύρο Έξω

Ήταν νωρίς να παροπλιστεί η Ηλιάνα Παπαγεωργίου σε μια μαγνητοσκοπημένη εκπομπή. Προς Θεού, μια χαρά παραγωγή είναι το Style Me Up με γαμάτους συνεργάτες, λάμψη και πολλή πλάκα (εξαιρώντας τη σεφερλική τούμπα-με-το-ζόρι της αγαπημένης μου, Ραμόνας Βλαντή που αποτέλεσε το κριντζ πλάνο της τηλεοπτικής εβδομάδας). 

Αναφέρομαι στη διαφορά από μια live εκπομπή και σε όσα έχει ακόμη να προσφέρει η Ηλιάνα. Δεν είναι εύκολη η «ζωντανή» τηλεόραση, αδέλφια μου, ούτε όλοι μπορούν να την κάνουν. Αν με ρωτάτε, γελάω πιάνοντας την κοιλίτσα μου, κάθε φορά που ακούω κάποιος να αναφέρεται, ή να συστήνεται ως παρουσιαστής πρώτης γραμμής, χωρίς live εκπομπή στο ενεργητικό του. Είναι οι ίδιοι που δεν μπορούν να μιλήσουν στην κάμερα, χωρίς υπαγόρευση απ’ το ακουστικό, λανσάροντας ένα είδος παρουσιαστή-δοχείο του αρχισυντάκτη.

Η Ηλιάνα, λοιπόν, δεν ανήκει στην κατηγορία αυτή. Έχει ευφράδεια, την ταχυλογία της ευφυίας σε σωστά ελληνικά, τηλεοπτική αντίληψη και είναι οικεία όμορφη. Καταλαβαίνω πως έπεσε στα «βαθιά» πέρυσι με μια live καθημερινή εκπομπή στην αιχμή του ανταγωνισμού και ένα κανάλι που που δεν ακολούθησε το παράδειγμα του ομόσταυλου Star που λέγαμε πιο πάνω για να τη στηρίξει. Ίσως φρίκαρε και με τα προσωπικά της, μπορεί να την έπρηξε και η «μαμαδίστικη» γκρίνια της Χριστοπούλου και να μπαΐλντισε η κοπέλα -δεν ξέρω. 

Σημασία έχει πως πρέπει να «βγει» απ’ την «ασφάλεια» του μαγνητοσκοπημένου. Καλή η μια σεζόν για να ηρεμήσει απ’ το περσινό «ξύλο», να βάλει τη σκέψη της σε μια σειρά, να ξεκουράσει το σώμα της και να ανασυγκροτηθεί. Φτάνει όμως. Πέφτουμε για να μάθουμε να σηκωνόμαστε και η Ηλιάνα ανήκει στο live. Βγες απ’ την κρυψώνα σου, λοιπόν, κολλητή και τέλειωσε αυτό που ξεκίνησες με τον μοναδικό τρόπο που τελειώνει κάτι στον χώρο μας – επιτυχία.

Τρεις Κι ο Κούκος

Μια ερώτηση της Ελένης αρκούσε προχτέ στην εκπομπή για να αναδειχθεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της τηλεόρασης και της Σόουπιτς, αδέλφια μου: Τρεις κι ο Κούκος, μείναμε.

Με αφορμή το X Factor που έρχεται στο Mega πιάσαμε κουβέντα ψιλή για τον παρουσιαστή, αλλά κι εκείνους που θα μπορούσαν να καθίσουν στις καρέκλες των κριτών αποτελώντας έκπληξη-πρόταση-είδηση. Λοιπόν, νομίζω ότι δυσκολεύτηκα περισσότερο κι απ’ την Αννίτα να βρει καλεσμένο στην εκπομπή της, χωρίς να είναι κολλητός της. Και ξέρετε γιατί; Όχι επειδή μας λείπουν οι «φτασμένοι» στον χώρο, οι έμπειροι, ή οι λαμπεροί -κάθε άλλο. Απλά, ΟΛΟΙ, αργά, ή γρήγορα συμμετείχαν σε κάποιο ταλεντσόου.

Ακόμη κι εκείνοι που το είχαν αποτάξει μετά βδελυγμίας, αυτοί που το ειρωνεύονταν, το χλεύαζαν, ή θεωρούσαν εαυτούς υπεράνω τηλεόρασης ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, ή του χρήματος και.. κάμφθηκαν. Προς Θεού, μεσολάβησε η οικονομική κρίση και η πανδημία, οπότε κανείς δεν μιλά, ή υπονοεί οποιουδήποτε είδους «κωλοτούμπα». Το αποτέλεσμα, όμως, παραμένει και οι φτασμένοι-λαμπεροί-απρόσιτοι της Σόουπιτς που δε συμμετείχαν σε ένα έστω τηλεοπτικό σόου αναζητούνται με το κυάλι.

Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μη λες θα σημειώσω εγώ και θα σας προτρέψω σε απαντήσεις στα σόσιαλ να μου γράψετε ονόματα που θα θέλατε να δείτε στην παρουσίαση, ή την κριτική επιτροπή του X Factor. Και για να το κάνω λίγο πιο δύσκολο, δοκιμάστε οι προτάσεις σας να μπορούν να κάνουν τη δουλειά, αλλά να μην την έχουν ξανακάνει και σε ταλεντσόου. Για να σας δω…

Απ’ την άλλη, σκέφτεσαι πως, αφού η τηλεόραση χρειάζεται ανανέωση, γιατί δεν ανοίγει τις πόρτες της στο προκομμένο «νέο αίμα» απ’ τις Σχολές και τα σεμινάρια και ανακυκλώνει τους ίδιους και τους ίδιους με μικρές τονοτικές ενέσεις από συμμετέχοντες σε ριάλιτi και τραγουδιστές… Γι’ αυτό πάμε κατά διαόλου, αδέλφια μου. 

Αυτό που μας χρειάζεται είναι ένα X Factor τηλεόρασης, λέω εγώ, μπας και ξεκολλήσει το σύστημα. Εκτός, αν βγουν απ’ το σόου οι επόμενοι τραγουδιστές που θα επανδρώσουν την τηλεόραση στο απόλυτο Ινσέψιο της Σόουπιτς.

Κουιζάρα

Και φύγαμε για το κουίζ μας:

Ποιο παράνομο ζευγάρι της τηλεόρασης έχει «στενάξει» AirBnB στην Καλλιθέα;

Αυτά και για σήμερα, αδέλφια μου. Σόρυ νοτσόρυ που δεν σας έγραψα για Συνατσάκη-Τσουρό, Καγιά-Ηλιάνα, Κανάκη-Πορτοσάλτε, Βαρθακούρη-Μαμά Ψυχαράκη και Τσαλίκη μανουριασμένο, αλλά #δεμπλέκεις, #τουφευγατουημαναδενεκλαψεποτέ και #κοκοκο είναι τα χασταγκ που δεν προδίδουν ποτέ, άχασταγκ -αν με εννοείτε. 

Κλείνω με τραγουδάρα που μου θύμισε η συντρόφισσα Ελιάνα Χρυσικοπούλου και προτροπή να προσέχετε την υγεία σας. Όταν δε, νιώθετε ότι κάνετε το καλό, αλλά καταλήγετε να βρείτε και μπελά να μη μασήσετε. Συνεχίστε να κάνετε το καλό, μέχρι να κουραστεί η φάση και να σταματήσει να καταλήγει σε μπελά. Καλή αντάμωση… Music For Girls από Baxendale, λοιπόν.

Διαβάζετε τα Fake News του Δημήτρη Ουγγαρέζου κάθε Κυριακή στο okmag.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ