Οι συνομήλικοι ηθοποιοί και τηλεοπτικοί σύζυγοι Αλίνα Κοτσοβούλου και Στάθης Μαντζώρος, ή αλλιώς η Άννα και ο Παντελής από την επιτυχημένη σειρά του Alpha «Σασμός», μιλούν στο ΟΚ! για τη συνεργασία τους και αποκαλύπτουν άγνωστες λεπτομέρειες για την προσωπικής τους αλλά και την επαγγελματική τους ζωή.

Σας έχει ενοχλήσει που ενώ είστε τόσα χρόνια ηθοποιοί, με την τωρινή σας δουλειά έχετε γίνει τόσο πολύ αναγνωρίσιμοι;

Αλίνα Κοτσοβούλου: Όχι, γιατί; Καθόλου.

Στάθης Μαντζώρος: Έχω παίξει σε αρκετά πράγματα στο παρελθόν και ίσως να μη με θυμάται ο κόσμος. Πέρσι ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, που ήταν ο σκηνοθέτης στο «Τρίτο στεφάνι» στο Παλλάς όπου έπαιζα, μου είπε: «Τώρα ξανασυστήνεσαι». Με τον Κωνσταντίνο παίζαμε στο σίριαλ της Μιρέλλας Παπαοικονόμου «Έτσι ξαφνικά», που γυριζόταν στα Κύθηρα. Τότε ήμουν 27 και δεν ήμουν έτοιμος να διαχειριστώ όλη αυτή την εξωστρέφεια της δουλειάς. Τώρα το απολαμβάνω.

Αλίνα: Αν θέλεις να ξέρεις, ο κόσμος με θυμάται από την Ταμίλα την καθαρίστρια που υποδύθηκα σε 2 επεισόδια στο Safe Sex. Έχω παίξει τόσο και τόσα και με σταματάνε για την Ταμίλα. Α, με θυμούνται και από το «Μια μέλισσα τον Αύγουστο», που παρουσιάστηκε για δύο χρόνια στο θέατρο! Κάνουμε πολλά ως ηθοποιοί –εγώ κάνω εκφωνήσεις στο ραδιόφωνο, μεταφράσεις από τα αγγλικά και το αντίστροφο, μαθήματα υποκριτικής–, οπότε η πορεία μας στην αναγνωρισιμότητα κάνει κύκλους. Το έχω αποδεχτεί αυτό. Δουλεύω από το 1994, από 20 χρόνων. Στην αρχή σε πιο κουλτουριάρικους και έντεχνους κύκλους, μετά έφυγα στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό, έχοντας ήδη παίξει στην Επίδαυρο και στο Ηρώδειο. Επιστρέφοντας από την Αγγλία απενοχοποιήθηκα από το δίλημμα «ποιοτικό ή εμπορικό θέαμα» και έπαιξα στο Full Monty, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή. Εκεί γνώρισα τον Θοδωρή Αθερίδη και μου πρότεινε να παίξω στην πρώτη του παράσταση, το «Από έρωτα», με τη Σμαράγδα Καρύδη και μετά στο «Μια μέλισσα τον Αύγουστο», που αργότερα έγινε και ταινία. Έκτοτε πήρα μια εμπορική τροχιά, άρχισα να κάνω και δικές μου μουσικές παραστάσεις, όπως τον «Καιρό των χρυσανθέμων», όπου συνεργάστηκα με τον Μάνο Ελευθερίου λίγο πριν φύγει από τη ζωή.

Στάθης Μαντζώρος: Εγώ θεωρώ κάθε δουλειά ως ένα νέο βήμα. Είμαι απόφοιτος του Θεάτρου Τέχνης, από όπου πήρα τα πάντα. Με το που τελείωσα τη σχολή έκανα μία Επίδαυρο και έφυγα για το Εθνικό Θέατρο, όπου έμεινα 8 χρόνια. Έτυχε να μπω σε ένα πρότζεκτ που είχε δημιουργήσει ο Νίκος Κούρκουλος τότε, σαν να έκανα ένα είδος μεταπτυχιακού, που έφερνε καθηγητές από το Εθνικό Θέατρο της Μόσχας και όλο αυτό το κάναμε μετά παράσταση στην Πειραματική.

Αλίνα Κοτσοβούλου: Άλλος σπουδαίος ο Κούρκουλος!

Στάθης Μαντζώρος: Πράγματι. Εκεί στον 4ο χρόνο πρωταγωνίστησα στο πρώτο έργο του Βασίλη Κατσικονούρη «Καλιφόρνια ντρίμιν». Με είδε η Μιρέλλα Παπαοικονόμου και μου πρότεινε να κάνω τηλεόραση. Τότε το να κάνεις σίριαλ της Μιρέλλας ήταν τεράστιο. Πρωταγωνιστούσαν ο Μαρκουλάκης, ο Χειλάκης, ο Μουρατίδης, ο Παπαχρόνης. Μετά βγήκα στο ελεύθερο θέατρο και έκανα σπουδαίες συνεργασίες: Νίκος Μαστοράκης, Κατερίνα Ευαγγελάτου, Δημήτρης Καταλειφός. Άρχισα σιγά σιγά να μπαίνω πάλι στην τηλεόραση με τις «Ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα» και τον «Κόκκινο κύκλο». Η βάση μου στο θέατρο μου έδωσε μια καλλιτεχνική υπόσταση, ωρίμασα και ξεκίνησα να διεκδικώ πράγματα.

Πες μας για το φετινό σου θεατρικό στοίχημα.

Στάθης: Μόλις ξεκινήσαμε στο Θέατρο Παλλάς με την «Τρελή του Σαγιό» του Ζαν Ζιροντού, σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια. Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου υποδύεται μια εκκεντρική Παριζιάνα που εναντιώνεται σε κάθε μορφή εξουσίας που επηρεάζει τη ζωή μας.

Φωτογραφίες: Ιωάννα Τζετζούμη / Cube Digital Productions

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί με Τα Νέα Σαββατοκύριακο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ