Το σπίτι της Κατερίνας Τερζοπούλου είναι πάνω στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, με μια βεράντα πνιγμένη σε γλάστρες και μεγάλα φυτά, ενώ το εσωτερικό του έχει πολύ χρώμα. Κάθε είδους μπάλες είναι διάσπαρτες στο πάτωμα – ξεχωρίζουν οι δερμάτινες Louis Vuitton και Burberry, αλλά και οι μεγάλες και πολύχρωμες για τις ασκήσεις pilates.

«Μου αρέσει το σχήμα του κύκλου, η ροή… Το σπίτι μου είναι λίγο λούνα παρκ. Ακόμα και ο χώρος της κουζίνας, την οποία έχω μετατρέψει σε γραφείο, είναι μπλε. Όλο είναι 100% εγώ» λέει η ίδια. Από την πρώτη στιγμή που ανοίγει η πόρτα η αίσθηση είναι πως το διακόσμησε με έπιπλα που έχει φέρει από το Μπαλί, όπου συνήθιζε να περνάει τους χειμώνες της. «Νομίζεις!» μου απαντά.

«Τα περισσότερα έπιπλα είναι από την Ελλάδα, όπως αυτός ο μακρύς μπουφές, ένα τεράστιο έργο του Παναγιώτη Τανιμανίδη» συμπληρώνει, με την κόρη της Αϊνόλα –που ζει σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας– να διορθώνει τα μαξιλάρια του καναπέ για να μη βγει κα – μία ατέλεια στις φωτογραφίες.

Σας χαρακτηρίζει και τις δύο μια υψηλή αισθητική.

Κατερίνα: Και πιστεύω ότι είναι αποδεκτή στους περισσότερους. Πολλοί φίλοι έχουν ζητήσει τη βοήθειά μου σε διάφορους τομείς, όπως διακόσμηση και styling. Εξού και τώρα αναλαμβάνω να «βάλω σε τάξη» ντουλάπες. Ξέρεις πόσες ντουλάπες κυριών έχουν ανάγκη; Τελειώνοντας το σχολείο ετοιμαζόμουν για την Αρχιτεκτονική. Ήταν κάτι που το είχα. Αλλά παντρεύτηκα, έκανα τα παιδιά μου και κάπως έτσι πήγα στη Βακαλό.

Αϊνόλα: Όπου είχε σπουδαίους δασκάλους.

Κατερίνα: Είχα δάσκαλο τον Τέτση, τον Μοσχίδη, την Καραγκίνη, όλοι τους πολύ καλοί εικαστικοί, αλλά και δάσκαλοι. Η Βακαλό είναι ένα είδος σχολής που σου δίνει τόσα εφόδια ώστε να δεις τι σου αρέσει, να το συνεχίσεις και να το τελειοποιήσεις. Ας πούμε, ο Γιάννης Κόκκος, ο πολύ γνωστός Έλληνας σκηνοθέτης που ζει και εργάζεται στο Παρίσι, ήταν στη Βακαλό. Εγώ ξεκίνησα από εκεί και πήγα στη μόδα. Με έσπρωξαν τα πράγματα. Ήμουν από τους τυχερούς ανθρώπους που έκαναν το ταλέντο τους δουλειά. Για αυτό και δεν βαρέθηκα ποτέ στη ζωή μου. Αν σου αρέσει αυτό που κάνεις, δεν κουράζεσαι.

Εργάστηκες στα περιοδικά του πρώτου σου συζύγου, Χρήστου Τερζόπουλου, όπου έκανες τα πρώτα editorials στον Τύπο, φωτογράφισες λαμπερούς καλλιτέχνες και γενικώς συνεισέφερες στο να έρθει η μόδα κοντά στον μέσο Έλληνα.

Κατερίνα: Ναι, είχαμε τη Γυναίκα, το Φαντάζιο, τα Μίκυ Μάους κ.ά. αλλά εγώ ήμουν η μοναδική που δούλευα σε ανταγωνιστικά περιοδικά, και μάλιστα άλλων εκδοτών, όπως το Playboy, το Penthouse, το Ένα. Έκανα μόδα γυναικεία, αντρική αλλά και παιδική. Χρησιμοποιούσα διαφορετικά ονόματα, Κατερίνα Τερζοπούλου, Κατερίνα Κορωναίου, Κατερίνα Βασιλάκου.

Έτσι «έκρυβες» ότι ήσουν η σύζυγος του εκδότη;

Κατερίνα: Όχι, ήμουν πολύ καλή και δεν υπήρχαν άλλοι καλύτεροι από μένα. Έκανα κάτι που δεν υπήρχε πριν. Δεν έπαιρνα τη δουλειά κάποιου άλλου, δημιουργούσα τη δουλειά. Καταρχάς, κάθε 3 μήνες, για 15 μέρες, ήμουν στο Παρίσι για να φωτογραφίσω την haute couture ή το prêt-à-porter. Τις φωτογραφίες που δημοσιεύαμε δεν τις παίρναμε από πρακτορείο, ήταν δικές μου .

Αϊνόλα: Η κάθε θέση κερδιζόταν. Και για μένα συνέβαινε αυτό. Ήμουν η πρώτη που πήγαινε στο γραφείο και η τελευταία που έφευγε. Ο πατέρας μού έλεγε: «Δεν με ενδιαφέρει αν έχεις ξενυχτήσει, 8.00 το πρωί να είσαι στο γραφείο σου». Πρωτοξεκίνησα στα περιοδικά από το Μίκυ Μάους ως αρχισυντάκτρια και μετά στη Γυναίκα με μια στήλη που λεγόταν «9 με 5» και ήταν η στήλη με τη μόδα, όπου έκανα πολλές παρουσιάσεις σχεδιαστών. Επίσης, έκανα συνεντεύξεις, μουσική και σιγά σιγά έγινα beauty editor.

Από το περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί με Τα Νέα Σαββατοκύριακο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ