Για ένατη ημέρα παραμένει στο νοσοκομείο «Αττικόν» η Μάρω Κοντού, μετά την πτώση που υπέστη στο σπίτι της και είχε ως αποτέλεσμα κάταγμα σε πλευρό και τραυματισμό στο ισχίο. Η κατάσταση της υγείας της παρακολουθείται στενά από το ιατρικό προσωπικό, ενώ η αντιμετώπιση των τραυμάτων της συνεχίζεται συντηρητικά.
Μάρω Κοντού: Έκλεισε τα 92 – Συνεχίζεται η νοσηλεία της στο νοσοκομείο μετά το ατύχημα
Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης μέσα από την εκπομπή Το Πρωινό, οι γιατροί δεν έχουν κρίνει μέχρι στιγμής απαραίτητη κάποια χειρουργική επέμβαση. Η θεραπευτική αντιμετώπιση συνεχίζεται συντηρητικά, με τη χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής και τη στενή παρακολούθηση της κατάστασής της.
«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην Καρδιολογική Κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της για να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο. Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα»
Διαβάστε επίσης: Μάρω Κοντού: Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της μετά το ατύχημα