Για όγδοη συνεχόμενη ημέρα παραμένει στο νοσοκομείο «Αττικόν» η αγαπημένη ηθοποιός Μάρω Κοντού, μετά τον τραυματισμό που υπέστη στο ισχίο έπειτα από πτώση στο σπίτι της.
Μάρω Κοντού: Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της μετά το ατύχημα
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, η ηθοποιός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο στις 15 Ιουνίου, έχοντας στο πλευρό της τον ανιψιό της, ο οποίος βρίσκεται διαρκώς κοντά της κατά τη διάρκεια της νοσηλείας της.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι νοσηλεύεται σε θάλαμο της Καρδιολογικής Κλινικής και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ οι θεράποντες ιατροί δεν έχουν κρίνει αναγκαία κάποια χειρουργική επέμβαση μέχρι στιγμής.
Παράλληλα, η παραμονή της στο νοσοκομείο φαίνεται να συνδέεται και με την παρακολούθηση επιπλέον ζητημάτων υγείας, για τα οποία δεν έχουν δοθεί περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς τηρείται το ιατρικό απόρρητο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η σπουδαία ηθοποιός συμπλήρωσε χθες 21 Ιουνίου τα 92 της χρόνια, περνώντας τα γενέθλιά της στο νοσοκομείο αντί στο σπίτι της, καθώς εξακολουθεί να αναρρώνει από το ατύχημα που είχε.
Διαβάστε επίσης: Μάρω Κοντού: Αποκάλυψε η ίδια τι συνέβη και νοσηλεύεται στον Αττικόν