Χαρακτηρίζεται ως ο «παράδεισος» της Μυκόνου. Ο λόγος για το φημισμένο Nammos, το μυκονιάτικο beach bar restaurant που έγινε ο απόλυτος προορισμός των mega rich and famous του πλανήτη.

«Aπό το Νammos έχουν περάσει οι πάντες» δηλώνει ο ιδιοκτήτης του Μykonos Live TV Πέτρος Νάζος. «Και όταν λέμε οι πάντες, το εννοούμε. Έλληνες και ξένοι σταρ, ηθοποιοί, μοντέλα, NBAers και μεγιστάνες: από τον ΛεMπρoν Τζέιμς και τον Γιουσέιν Μπoλτ μέχρι τον Ντι Κάπριο ,την Tζίτζι και την Μπέλα Χαντίντ, τον Λουκ Έβανς, τον Valentino, τον Νιάρχο και τον Ρομάν Αμπράμοβιτς. Για να πούμε την αλήθεια, το Mykonos Live TV, οι φωτογράφοι εδώ και, φυσικά, τα αθηναϊκά lifestyle περιοδικά βοήθησαν πολύ να χτιστεί η φήμη του μέρους στο εξωτερικό. Έχουμε κάνει πάνω από 1.000 βίντεο στο Nammos, έχουμε καλύψει πάρτι, συναυλίες, χλιδάτους γάμους, αποκλειστικότητες –όπως την άφιξη του Λίαμ Νίσον με τη γυναίκα του– και έξαλλα champagne showers. Θυμάμαι ιδιαίτερα το πάρτι του Λάιονελ Ρίτσι, όπου είχε ανοίξει ένας Άγγλος εφοπλιστής από την παρέα του 10 κιβώτια σαμπάνιες την ώρα που τραγουδούσε το All Night Long ανεβασμένος πάνω σε ένα τραπέζι και δεν μπορούσαμε να πάρουμε ανάσα μες στο μαγαζί από τις αναθυμιάσεις του αλκοόλ!

Αξέχαστες είναι οι συναυλίες του Ρέμου τα καλοκαίρια, τα πάρτι των εγκαινίων –ιδιαίτερα αυτό του Nammos Village, όπου χάζευες τα μοντέλα της Victoria’s Secret να χορεύουν πάνω στην αμμουδιά–, όπως και τα gumball par ties με διασημότητες, VIPs και μοντέλα να ξεφαντώνουν όλη νύχτα πάνω στην παραλία.

Τον Ιούλιο του 2015 η Ελ Μακφέρσον.

Ακόμα και το Πάσχα το Νammos το εγκαινίασε on the beach, όταν παραμέρισε τις ξαπλώστρες και έστησε πάνω στην άμμο ένα απίθανο ελληνικό γλέντι με χορούς, σέξι σερβιτόρες και αμέτρητες σούβλες με αρνιά…».

To sexiness είναι μέρος της φιλοσοφίας του κόνσεπτ «Νammos», όπως είναι και η χαλαρή διάθεση, το άψογο service και η ιδέα πως σε αυτό το μικρό βασίλειο της χλιδής όλες οι επιθυμίες πραγματοποιούνται αμέσως. Αν κάτι δεν υπάρχει στο Νammos –για παράδειγμα, μια περίεργη μάρκα τσιγάρων, όπως αυτή που ζήτησε κάποτε ένας από τους ιδιοκτήτες των θαλαμηγών που δένουν εκεί το καλοκαίρι–, κάποιος υπάλληλος θα φύγει αμέσως για τη Χώρα για να το βρει. Αν και συνήθως στο Νammos βρίσκει κανείς τα πάντα, από μια καρφίτσα μέχρι μια σαμπάνια αξίας 120.000 ευρώ. Όσο ακριβώς κοστίζει η περίφημη 30λιτρη Αrmand de Brignac Brut Gold της Μidas, στο χρυσό μπουκάλι, που φιγουράρει στο μενού.

Τον φετινό Ιούλιο η Βίκυ Καγιά κατά τη διάρκεια διαφημιστικής καμπάνιας γνωστής εταιρείας κοσμημάτων.

«Οι ιδιοκτήτες του Nammos κατάφεραν να φτιάξουν ένα beach bar-restaurant με το καλύτερο σέρβις στην ιστορία του παραλιακού μετώπου, όχι μόνο στη Μύκονο, σε όλη την Ελλάδα» δηλώνει ο επιχειρηματίας – εκδότης Πέτρος Κωστόπουλος.

«Με φοβερή μουσική, χλιδάτες ξαπλώστρες, κουζίνα δύο ταχυτήτων –και ακριβή και πιο φτηνή–, exclusive παροχές κάθε είδους. Είναι σχεδόν ιστορικό αυτό που έκαναν. To Nammos ήταν το πρότυπο, όλοι προσπάθησαν να το αντιγράψουν μετά. Τώρα πια είναι ένα διεθνές brand, όπως αποδεικνύει και η ύπαρξη του Nammos Dubai, ενώ σύντομα θα επεκταθεί κι άλλο: θα υπάρξει ένα Nammos Cannes κι ένα ακόμα Νammos στο Λονδίνο».

Τον Ιούλιο του 2017, η Γουίνι Χάρλοου και ο Λιούις Χάμιλτον.

Η πολυτέλεια είναι άλλη μια λέξη που προστέθηκε στο κόνσεπτ «Νammos». Υπέροχες ξαπλώστρες (της εταιρείας Seora, με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία, που ονομάζονται Riviera Sunbed. Είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένες από μαόνι και ατσάλι, κορυφαίας ποιότητας, με λιανική τιμή –χωρίς το στρώμα της Loro Piana–2.800 ευρώ εκάστη), shisha lounges και καμπάνες με τζακούζι και προσωπικό μπάτλερ, και ένα εμπορικό κέντρο (Nammos Village) με τα διασημότερα brands ανά τον κόσμο είναι τα assets που κινούν το ενδιαφέρον μιας exclusive πελατείας – κατά κανόνα Σαουδάραβες μεγιστάνες και μεγαλοεπιχειρηματίες, όπως αυτοί που ξοδεύουν αλόγιστα στις συναυλίες του Αντώνη Ρέμου με τον Χούλιο Ιγκλέσιας ή με αστέρες της αραβικής μουσικής. Aκόμα καλύτερα είναι τα αυτοσχέδια απογευματινά πάρτι, όταν η πιτσιρικαρία ξεφαντώνει στην μπάρα με τα hits του DJ Babis. Όπως άλλωστε έχει δηλώσει ο Σάμι Ιμπραήμ (ο ένας εκ του διδύμου των ιδιοκτητών, μια και από την αρχική τριάδα αποχώρησε πριν από λίγα χρόνια ο Κωνσταντής Κουσαθανάς), «η φιλοσοφία μας είναι ότι αυτός που θα έρθει να ξοδέψει 20 ευρώ θα πρέπει να περάσει το ίδιο καλά με αυτόν που θα ξοδέψει 1.000 ευρώ». Στην πραγματικότητα, όμως, ποιος ξοδεύει μόνο 20 ευρώ στο Νammos;

«Είναι τόσο glam το μέρος, που ιδίως οι ξένοι επισκέπτες του νησιού πριν φτάσουν εδώ έχουν ακούσει περισσότερα για το Νammos από ό,τι για τη Μύκονο» υποστηρίζει ο παπαράτσι Nίκος Ζώτος, που γνωρίζει όσο κανένας τις συνήθειες των jet-setters που επισκέπτονται το νησί. «Ακούγεται υπερβολικό, αλλά έτσι είναι. Το Νammos είναι ένα ατέλειωτο πάρτι. Για μας, τους παπαράτσι του νησιού, είναι η βάση μας, η παραλία όπου ξεκινάμε –και πολλές φορές τελειώνουμε– την ημέρα μας. Οι “στόχοι” μας κατά κανόνα δεν ξέρουν ότι τους φωτογραφίζουμε, στις περισσότερες περιπτώσεις τραβάμε από μακριά με τηλεφακό.

Ποιος ήταν ο πιο δύσκολος; Ο Ντι Κάπριο. Δεν αποχωρίστηκε στιγμή την τραγιάσκα του, είχε μονίμως το κεφάλι σκυμμένο και συνοδευόταν από μια στρατιά σωματοφύλακες – τόσους που δεν καταλάβαινες ποιοι ήταν οι μπράβοι και ποιοι ήταν μέλη της παρέας του. Αλλά οι περισσότεροι είναι χαλαροί – ο Τσιτσιπάς μια φορά μάς έστειλε με έναν μπάρμαν cocktail μαργαρίτες πάνω στο βουνό, στο μέρος όπου είχαμε αράξει και τον τραβούσαμε. Και η Κένταλ Τζένερ κάνει πάντα show off για να τραβήξει τα βλέμματα. Τους μεγαλύτερους λογαριασμούς τούς κάνουν συνήθως οι ξένοι σταρ. To Νammos δεν είναι ανεξάρτητο κρατίδιο, είναι μάλλον ένας μικρός Παράδεισος επί Γης. Όταν πατάς το πόδι σου εκεί, αφήνεις πίσω όλα σου τα προβλήματα. Το μέρος έχει μια αύρα μαγική…».

Από το περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφόρησε με «Τα Νέα Σαββατοκύριακο» (7/8 με 13/8).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ