Η Μαρία Κίτσου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Super Κατερίνα με αφορμή την έναρξη της καλοκαιρινής περιοδείας της παράστασης «Οικογένεια Τσεκμέ» και μίλησε για μια καθοριστική απόφαση που πήρε στα φοιτητικά της χρόνια.
Η ηθοποιός αποκάλυψε πως, ενώ σπούδαζε Θεολογία και βρισκόταν ήδη στο τρίτο έτος, μια θεατρική εμπειρία στάθηκε αρκετή για να την οδηγήσει σε έναν εντελώς διαφορετικό επαγγελματικό δρόμο.
Άντζελο: Λαμπερά γενέθλια με καλοκαιρινό άρωμα και εκλεκτούς καλεσμένους!
«Ήμουν στο τρίτο έτος της Θεολογίας, όταν έδωσα για το Εθνικό. Είχαμε φτιάξει όμως μια ομάδα με τον συμμαθητή μου, Νίκο Σίσκα και συν-σκηνοθετήσαμε και παίξαμε την Αντιγόνη του Ανούιγ, για το κέφι μας. Τελικά κόλλησα και έδωσα στο Εθνικό.
Πέρασα με τη δεύτερη και το λέω για τα παιδιά που δίνουν και απογοητεύονται… Βρήκα τον προορισμό μου. Η Θεολογία μου άρεσε, ήταν από τις πρώτες μου επιλογές» είπε η ηθοποιός.
Διαβάστε επίσης: Μαρία Κίτσου: Η εξομολόγηση για τους γονείς της – «Δυστυχώς, δεν υπήρχε το “Χαμόγελο του Παιδιού”»