Η Ζωή Λάσκαρη υπήρξε μια από τις πιο ταλαντούχες, λαμπερές και όμορφες πρωταγωνίστριες του θεάτρου και του κινηματογράφου. Υπήρξε όμως και μια σέξι γυναίκα που σε κάθε πέρασμά της, άφηνε χωρίς ανάσα τον αντρικό πληθυσμό. Η ίδια, μπροστά από την εποχή της τόλμησε να κάνει γυμνές σκηνές στον κινηματογράφο και να ξαφνιάσει το κοινό της εποχής που μέρος του ήταν άκρως συντηρητικό.

Η Ζωή Λάσκαρη,5 χρόνια μετά την ανάδειξή της ως Σταρ Ελλάς κάνει επιτυχία στον κινηματογράφο από τα πρώτα της κιόλας βήματα. Οι ταινίες «Ο κατήφορος», «Ο Ίλιγγος», «Νόμος 4.000», «Κορίτσια για φίλημα» έχουν κάνει αίσθηση ενώ το 1964 η ηθοποιός λανσάρει τη νέα της ταινία «Εγωισμός» όπου συμπρωταγωνιστεί με τον Σπύρο Φωκά. Η αφίσα της ταινίας που είναι η γυμνή φιγούρα της Ζωής Λάσκαρη με τον Σπύρο Φωκά να την αγκαλιάζει ενοχλεί την συντηρητική κοινωνία της εποχής…

Η σταρ Ζωή Λάσκαρη απαντά σε όλα αυτά με μια σέξι φωτογράφιση στην μπανιέρα του σπιτιού της.

Για αυτή την ιδιαίτερη φωτογράφιση εμπιστεύεται τον διάσημο φωτογράφο Κλεισθένη Δασκαλάκο. Κάποιες φωτογραφίες δημοσιεύονται στην εφημερίδα της εποχής «Εμπρός» και το άρθρο έχει τίτλο, «Ανατομία ενός κοινωνικού φαινομένου και της … Ζωής Λάσκαρη».

Η πανέμορφη Ζωή Λάσκαρη στην μπανιέρα του σπιτιού της -σε φωτογραφία που εξασφάλισε το okmag- χαμογελά πονηρά αλλά και τόσο αθώα ταυτόχρονα στον φωτογραφικό φακό, έχοντας στα μαλλιά της τυλιγμένη μια πετσέτα και με τις σαπουνάδες να καλύπτουν τα επίμαχα σημεία της. Άλλη μια φωτογράφιση που δικαίωσε τον τίτλο της σέξι πρωταγωνίστριας του ελληνικού κινηματογράφου αλλά και το γεγονός ότι αποτελούσε την φαντασίωση των ανδρών της εποχής και όχι μόνο…

Ο Κλεισθένης Δασκαλάκος που έγινε γνωστός ως ο προσωπικός φωτογράφος της Αλίκης Βουγιουκλάκη, είχε καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη όλων των μεγάλων σταρ της εποχής όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Το studio Κλεισθένης έχει ένα σπάνιο αρχείο με όλα τα διάσημα πρόσωπα της δεκαετίας του ΄60 του ΄70 και του ΄80.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ