Συνεχίζονται τα ραντεβού για το Asia Express του Star. Τα γυρίσματα θα γίνουν τον Απρίλιο και τον Μάιο αλλά εμείς θα το δούμε στις οθόνες μας τον Σεπτέμβρη, μαζί με το GNTM. Το πρόσωπο που έχει ήδη δώσει τα χέρια με την Παραγωγή είναι η τραγουδίστρια Χριστίνα Κολέτσα που θα ταξιδέψει στην Ασία με την καλύτερή της φίλη και θα πρέπει να επιβιώσει με μόλις 1 ευρώ τη μέρα!

Μιας και είπαμε για το GNTM, και αφού ξεκαθαρίσαμε ότι δεν επιστρέφει η Βίκυ Καγιά, στο τραπέζι των συζητήσεων έχει πέσει το όνομα της Ηλιάνας Παπαγεωργίου. Το συμβόλαιό της με τον Alpha λήγει το καλοκαίρι, οπότε είναι ελεύθερη να μετακινηθεί στον σταθμό που βρίσκεται κάτω από την ίδια ιδιοκτησία. Επίσημη πρόταση δεν έχει γίνει ακόμα πάντως, αλλά μόνο μια ανεπίσημη προσέγγιση…

Με επιτυχία γυρίστηκε μπροστά σε ζωντανό κοινό το πρώτο επεισόδιο του «Μάμα….τσίτα» με τον Μάρκο Σεφερλή στον ομώνυμο πρωταγωνιστικό ρόλο. Η πρεμιέρα θα γίνει μέσα στον Μάρτη και στο πλευρό του ταλαντούχου ηθοποιού θα βρίσκεται η Έλενα Τσαβαλιά σε έναν ρόλο που σίγουρα δεν έχει υποδυθεί ξανά, αυτόν της κόρης του! Το συγκεκριμένο πρότζεκτ είναι πολύ ιδιαίτερο καθώς κάθε επεισόδιο γυρίζεται σαν ένα μικρό θεατρικό σε -σχεδόν- πραγματικό χρόνο μία φορά την εβδομάδα.

Αφού έκαναν τα εορταστικά μανικιούρ- πεντικιούρ στη φίλη τους την Τέτα Καμπουρέλη, αρραβωνιάζονται αύριο και ο Μαυρίκιος Μαυρικίου και η Ιλάειρα Ζήση οπότε και αυτό το Σαββατοκύριακο οι ψυχαγωγικές εκπομπές θα έχουν πολλή δουλειά και φυσικά αποστολές στον Άγιο Κωνσταντίνο. Ένα υπέροχο reality που μας πηγαίνει πίσω σε «αξιολησμόνητες» εποχές της ελληνικής τηλεόρασης. Τα παιδιά πάντως είναι ευγενέστατα από κοντά και χαίρονται πολύ με τους προβολείς της δημοσιότητας στη ζωή τους. Ευχόμαστε τα καλύτερα (σε εμάς κυρίως και στην ελληνική TV γενικότερα).

Συνεχίζονται στο Star οι προσπάθειες να φέρουν διψήφια νούμερα στο πρωινό ψυχαγωγικό πρόγραμμα του καναλιού. Ήδη ο ρόλος της Ελίνας Παπίλα φαίνεται να έχει ελαφρά αναβαθμιστεί, ενώ μαγειρεύονται αλλαγές και προσθήκες τόσο μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες. Πάντως, χτες, συνέβη το εξής απίθανο. Ενώ η εκπομπή σημείωσε 7,4% στο δυναμικό κοινό, στους νεαρούς άντρες 15-24 σημείωσε 54,5%! Η διοίκηση πάντως εξακολουθεί να στηρίζει το πρωινό δίδυμο και να εμμένει στην αρχική της απόφαση το Breakfast @Star να έχει αποκλειστικά ψυχαγωγικό χαρακτήρα -σε αντίθεση με τις απέναντι εκπομπές- γνωρίζοντας φυσικά το κόστος…

Διαβάστε ΕΔΩ όλα τα κείμενα του Νίκου Γεωργιάδη για το Nikopolis Blog.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ