Μια από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της ζωής της έζησε η Δήμητρα Βαμβακούση, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία το μεταπτυχιακό της στον τομέα της, ηθικής, της δικαιοσύνης και τη σχέση ανθρώπου και ζώων. Το χαρμόσυνο γεγονός, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μέσα από μια σειρά φωτογραφιών και stories στο Instagram.
Η ίδια δημοσίευσε αγαπημένα της στιγμιότυπα από την τελετή αποφοίτησης στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, ποζάροντας χαμογελαστή με το πτυχίο και μια εντυπωσιακή ανθοδέσμη στα χέρια. Η χαρά και ο ενθουσιασμός της, είναι έκδηλα στο πρόσωπό της, καθώς φαίνεται πως ακόμα ένας στόχος της πραγματοποιήθηκε. Η ίδια, ωστόσο, δημοσίεσε και ένα story, στο οποίο βλέπουμε πως ακολούθησε γιορτινό τραπέζι σε εστιατόριο, γράφοντας χαρακτηριστικά στο Instagram Story: «Πήραμε πτυχίο και το γιορτάζουμε».
Η ανάρτηση και η εμφάνισή της
Η Δήμητρα Βαμβακούση επέλεξε για την περίσταση ένα κομψό μπλε σύνολο, αποτελούμενο από γιλέκο και παντελόνι σε ίσια γραμμή, το οποίο συνδύασε με ασορτί γραβάτα, δημιουργώντας ένα μοντέρνο look με διακριτές ανδρόγυνες επιρροές. Ολοκλήρωσε την εμφάνισή της με λαμπερές γόβες διακοσμημένες με κρύσταλλα, minimal κοσμήματα και φυσικό μακιγιάζ που ανέδειξε τα χαρακτηριστικά του προσώπου της.
Συγκεκριμένα στην ανάρτησή της, ανέφερε τα εξής: «Eνα μεταπτυχιακό γύρω από την ηθική, τη δικαιοσύνη και την ευζωία και τη σχέση ανθρώπου ζώων και κόσμου.
Δεν ήταν απλώς ένας τίτλος σπουδών· ήταν μια διαδρομή που με έκανε να δω με περισσότερη ευαισθησία τη σχέση μας με τον κόσμο γύρω μας.
Ευγνώμων για όσα έμαθα, για όσους με στήριξαν και για όλα όσα ανθίζουν όταν δεν τα παρατάς». .
Διαβάστε επίσης: Δήμητρα Βαμβακούση: Στη θάλασσα αγκαλιά με την κόρη της – «Ανυπομονώ για όσα φέρνει η ζωή»