Το Maestro επιστρέφει στις 16 Μαΐου με τον β΄ κύκλο και η Στεφανία Γουλιώτη, έκανε μερικές αποκαλύψεις για τη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, λίγες ημέρες πριν από την πρεμιέρα!

Η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Ελένη όπου προβλήθηκε ένα μικρό sneak preview από το πρώτο επεισόδιο. Στο απόσπασμα βλέπουμε τη Στεφανία Γουλιώτη έγκυο στο γραφείο της ψυχοθεραπεύτριας ενώ περιμένει τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη για τη συνεδρία.

Μάλιστα σχολιάζοντας την σκηνή η ίδια ανέφερε: «Και εγώ τρόμαξα που με είδα. Βλέπεις μια γυναίκα που η πρόθεσή της είναι καλή. Θέλει να το μεγαλώσουν μαζί το παιδί. Δέχεται την άλλη την κοπέλα. Η τύπισσα είναι φανταστική παιδιά, τι να λέμε τώρα;».

Η Στεφανία Γουλιώτη, μιλώντας στην Ελένη Μενεγάκη, ανέφερε αρχικά: «Είμαι παιδί ενός μεγάλου έρωτα. Επικοινωνούσαν με αλληλογραφία, όπως τον παλιό καλό καιρό. Μετά ο πατέρας μου της ζήτησε να έρθει να τη γνωρίσει από κοντά» είπε.

Η ηθοποιός έχει βραβευτεί με το βραβείο «Μελίνα Μερκούρη»: «Για εμένα ήταν απλά τα πράγματα και η ενασχόληση με το θέατρο. Ίσως ήταν ψυχική διέξοδος και δεν το άφησα ποτέ. Ακόμα και όταν έδωσα Πανελλήνιες, και το άφησα, το έβλεπα στον ύπνο μου.  Η σχέση μου με την τηλεόραση και τον κινηματογράφο δεν είχε αυτό το σπίρτο. Κατάλαβα αμέσως τη δυσκολία την πραγματική που έχει το θέατρο. Είναι δύσκολο να κάνεις θέατρο, και δεν μπορώ όταν ακούω κάποιον να λέει πως θα κάνει θέατρο για να ξεκουραστεί».

«Έχω τα όριά μου αλλά είμαι ανοιχτή. Τρόμαξα πολύ στον κορονοϊό, ήταν και λίγο υπαρξιακή η παύση και άρχισα να αναρωτιέμαι για τη χρησιμότητα του θεάτρου. Ποτέ δεν με απασχολούσαν τα χρήματα. Με τοποθετούσαν όλοι ότι είμαι η καλύτερη ηθοποιός της γενιάς της και δεν ανταποκρινόταν στην καθημερινότητά μου» ανέφερε.

«Θα έχουμε κόντρα με την Κλέλια»

«Με τον Χριστόφορο είχα εμπιστοσύνη ότι με αυτό που θα γράψει, θα είχα να ασχοληθώ πολύ. Δεν προλαβαίνεις στο πώς σκέφτεται στα παρακάτω. Μου έχει γράψει μια σκηνή με την Κλέλια που ερχόμαστε αντιμέτωπες».

«Έχω ταυτιστεί με την κακιά, που δεν θέλω καθόλου, που ευτυχώς ο Χριστόφορος τώρα έχει γράψει κάτι σκηνές που αν βγω και από αυτόν τον κύκλο σαν την κακιά, δεν ξέρω…» είπε.

«Η Αλεξάνδρα έμεινε έγκυος με έναν ύπουλο τρόπο»

«Η Αλεξάνδρα έμεινε έγκυος με έναν ύπουλο τρόπο. Ο σκοπός είναι να δούμε ότι όλες οι κινήσεις είναι λόγω του τραύματος του παιδιού που έχασε προηγουμένως. Σκοπός είναι να φωτίσουμε τις αδύναμες πλευρές του χαρακτήρα. Φυσικά θα κάνει το μωράκι της, θα δούμε μωρό», πρόσθεσε.

«Βλέπεις μια γυναίκα που η πρόθεσή της είναι καλή. Θέλει να το μεγαλώσουν μαζί το παιδί. Δέχεται την άλλη την κοπέλα. Είναι πολύ μπροστά η γυναίκα, Σουηδία και βάλε! Η τύπισσα είναι φανταστική παιδιά, τι να λέμε τώρα; Αυτό που λέει έξω της είναι ότι θέλει να μεγαλώσουν το παιδί μαζί. Αφού δεν μπορεί να τα βάλει με μια μικρότερη, του λέει οκ αλλά να είναι εδώ για το παιδί. Η γυναικεία πλευρά της, η ελπίδα μέσα της είναι ότι με αυτό τον τρόπο κάποια στιγμή θα ηρεμήσουν τα πράγματα και θα επανέλθει η σχέση. Είναι πολύ δύσκολη η κίνηση να πας σε ψυχολόγο, να εκτεθείς σε έναν άνθρωπο και να είσαι ειλικρινής.

«O τρόπος που γεννάει η Αλεξάνδρα δεν είναι ένας τρόπος που περιμένουμε»

Είναι ο μοχλός για να τον φέρει πίσω. Και μετά φυσικά λειτούργησε το γεγονός ότι έτσι όπως έχασε το παιδί, αυτό ήταν κάτι που το ζητάει ο γυναικείος οργανισμός.  Από την άλλη είμαι πάρα πολύ αρνητική με τη χρησιμοποίηση του παιδιού γιατί πάνε και κάνουν παιδιά άνθρωποι που δεν έπρεπε να έχουν παιδιά. Έχουμε γενικά σαν κοινωνία επικοινωνήσει αυτό σαν πρότυπο, ότι είσαι επιτυχημένος όταν γίνεσαι γονιός. Δεν πέτυχες κοινωνικά αν γίνεις γονιός, δεν είναι έτσι τα πράγματα».

«Αυτό που εμένα με τράβηξε πολύ στον δεύτερο κύκλο σεναριακά είναι η εμβάθυνση στις σχέσεις», ανέφερε και είπε κλείνοντας: «Ακόμη και ανατροπές, θα δεις πως ο τρόπος που γεννάει η Αλεξάνδρα δεν είναι ένας τρόπος που περιμένουμε. Αλλά είναι πραγματικός» είπε.

Διαβάστε επίσης:

Maestro: Οι νέες backstage φωτογραφίες λίγες ημέρες πριν από την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του δεύτερου κύκλου

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Η φωτογραφία που ανέβασε από το 2004

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ