Για το ενδεχόμενο μιας νέας τηλεοπτικής συνεργασίας με τη Ζήνα Κουτσελίνη και τις φήμες που τον θέλουν να εντάσσεται στο πλευρό της στη νέα της εκπομπή στο Star, μίλησε ο Γρηγόρης Γκουντάρας σε δηλώσεις του στην κάμερα του «Bungiorno» και στη Ράνια Θεοδωρακοπούλου.
Ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής αναφέρθηκε αρχικά στη φάση στην οποία βρίσκεται επαγγελματικά αυτή την περίοδο, τονίζοντας πως περιμένει τις εξελίξεις για το τηλεοπτικό του μέλλον, ενώ δεν έκρυψε πως κάθε ενδιαφέρον γύρω από το όνομά του τον τιμά ιδιαίτερα.
«Είμαι σε μια φάση περισυλλογής και αναμονής για το μέλλον! Είναι πολύ τιμητικό να ακούγεται το όνομά σου, έτσι όπως έχει γίνει τώρα η τηλεόραση. Σε δεύτερη φάση εύχομαι να πάνε όλα καλά και του χρόνου να είμαστε στη δουλειά, που αγαπάμε και κάνουμε πάρα πολλά χρόνια»
Σε δεύτερη τοποθέτησή του, ο Γρηγόρης Γκουντάρας αναφέρθηκε στη Ζήνα Κουτσελίνη, με την οποία όπως αποκάλυψε δεν έχει συνεργαστεί ποτέ στο παρελθόν, παρά το γεγονός ότι τη γνωρίζει και τη συμπαθεί εδώ και χρόνια.
«Τη Ζήνα Κουτσελίνη την αγαπώ πολλά χρόνια τώρα. Μάλιστα, κάτι που δεν έχω πει είναι ότι όταν έφυγε από τον “Πρωινό Καφέ” για να πάει στον Alpha και εγώ ήμουν αρχισυντάκτης στο “Κάτσε Καλά”, τότε μου έγινε η πρόταση από την Ελένη Μενεγάκη να πάω παράλληλα με το “Κάτσε Καλά” και στον “Πρωινό Καφέ”. Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ μαζί της. Εύχομαι αν υπάρχει κάτι σε όλο αυτό να υλοποιηθεί»
Ο ίδιος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικής συνεργασίας, εκφράζοντας την ελπίδα ότι αν υπάρξει συμφωνία, αυτή θα προχωρήσει και θα τον βρει ξανά ενεργό τηλεοπτικά τη νέα σεζόν.
Διαβάστε επίσης: Μάρω Κοντού: Υπό στενή ιατρική παρακολούθηση για ένατη συνεχόμενη ημέρα