Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Από την Τρίτη 17 έως και την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου το βασιλικό ζεύγος της Ισπανίας βρέθηκε διαδοχικά σε τρεις διαφορετικές περιοχές της χώρας της Ιβηρικής, στη Λα Ριόχα, στην πρωτεύουσα Μαδρίτη και στην Κουένκα.

Η βασίλισσα Λετίσια, κατά την εμφάνισή της στο Ίδρυμα San Millán de la Cogolla στη Λα Ριόχα την προηγούμενη Τρίτη, επέλεξε γκρι κοστούμι Mango για να τιμήσει τον Ισάκ Άντικ, ιδρυτή της Mango, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε ηλικία 71 ετών ύστερα από μοιραία πτώση σε χαράδρα του όρους Μονσεράτ κοντά στη Βαρκελώνη.

Φωτογραφίες: Zuma, Mega/Visual Hellas, Instagram

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί στα περίπτερα!

Διαβάστε επίσης:

Βασίλισσα Λετίσια: Χριστουγεννιάτικη εμφάνιση στο Παλάτι με πλεκτή Carolina Herrera poppy-print φούστα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ