Η εντυπωσιακά όμορφη Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός, που έχει συνεργαστεί από τον Τζέρεμι Άιρονς και την Κιμ Κατράλ μέχρι τον Παντελή Βούλγαρη στην πιο πρόσφατη ταινία του, «Το τελευταίο σημείωμα», συστήθηκε στους Έλληνες τηλεθεατές ως παθιασμένη Μαρμώ στην τηλεοπτική αναβίωση των «Πανθέων» πριν από δύο χρόνια. Με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Οι ερωτευμένοι» του Σαμ Σέπαρντ, όπου πρωταγωνιστεί στο BIOS της οδού Πειραιώς, η Μελία Κράιλινγκ ποζάρει στον φακό του ΟΚ! και αφηγείται την ανατρεπτική ιστορία της ζωής της.

Η Κάτια Δανδουλάκη έχει πει για το 1977, όταν ξεκίνησαν να προ βάλλονται οι πρώτοι Πανθέοι, για τον ρόλο της Μάρμως: «Δεν μπορούσα να περπατήσω στον δρόμο, όλοι με έβριζαν».

Και εμένα αντίστοιχα τα ίδια μου έλεγαν, απλά online. «Πόρνη», «που αφήνεις τον καλό σύζυγο για τον εραστή σου» και τέτοια. Είναι αστείο που δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα τόσα χρόνια μετά. Η πατριαρχία είναι μεγάλο θέμα. Έχει να κάνει με το πώς μεγαλώνουμε όλοι στην κοινωνία, έχει διεισδύσει στην ανθρωπότητα. Δεν είναι κάτι που μπορούμε να το ξεφορτωθούμε επειδή αποφασίσαμε να είμαστε φεμινίστριες.

Τουλάχιστον αποφύγαμε το ταμπού να είναι μια γυναίκα ελεύθερη.

Όχι, δεν το έχουμε αποφύγει. Το γεγονός ότι μια ανύπαντρη γυναίκα δεν ενδιαφέρεται για τη γνώμη των άλλων έχει να κάνει με τη δική της αντοχή, όχι με το ότι δεν υπάρχει κριτική. Απλώς δεν είναι πλέον κραυγαλέος ο τρόπος που την εκφράζουν. Αν φύγεις από το κέντρο της πόλης ή και σε πιο συντηρητικές οικογένειες, θα δεις ότι το άγχος για το πώς θα αποκατασταθεί μια γυναίκα είναι εκεί, λες και δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν παντρευτεί. Αρχίζουν και σε ρωτάνε συνέχεια «εσύ πότε θα παντρευτείς;».

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί στα περίπτερα!

Διαβάστε επίσης: Μελία Κράιλινγκ: «Έφυγε απότομα. Είχα μια καλή δεκαετία σχέσης με τον πατέρα μου»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ