Δυναμική, ανεξάρτηση και με μια μελωδική φωνή που σε γαληνεύει. Η Στεφανία Ρίζου, η vocal coach του Fame Story είναι ένας ευγενής άνθρωπος με αγάπη για τη μουσική και τους μαθητές της και σίγουρα αποτελέι σημείο αναφοράς στην Ακαδημία.

Το okmag μίλησε με τη Στεφανία Ρίζου που μας αποκάλυψε πώς ήρθε η πρόταση για το Fame Story, ποιες είναι οι πιο δυνατές στιγμές της στην Ακαδημία. αλλά και όσα θέλει να διδάξει στους διαγωνιζόμενους και εν δυνάμει συναδέλφους της, όπως τους αποκαλεί.

Πώς ήρθε η πρόταση για να συμμετέχετε στο Fame Story ως καθηγήτρια;

Η πρόταση ήρθε μέσω της συνεργασίας με την Barking Well και τον Νίκο Κοκλώνη από τη συμμετοχή μου στο J2US. Εκεί συμμετείχα ως διαγωνιζόμενη – coach με τον Γιώργο Κοψιδά. δεδομένου ότι είναι η ίδια εταιρεία παραγωγής και το Fame Story είναι το νέο πρότζεκτ που παρουσιάζει ο Νίκος Κοκλώνης, μου έγινε η πρόταση από όταν ήμασταν ακόμη στο J2US.

Ποια είναι τα πρώτα δείγματα γραφής από τους διαγωνιζόμενους της Ακαδημίας;

Έχω κάνει την ίδια δουλειά και σε άλλα μουσικά πρότζεκτ, αλλά πρώτη φορά είμαι σε κάτι που εμπεριέχει εγκλεισμό για τους διαγωνιζόμενους. Μπορεί στην αρχή αυτό να μην θεωρούμε ότι θα παίξει κάποιο ρόλο, αλλά στην πορεία ανακαλύπτεις ότι ο εγκλεισμός έχει πολλές επιπτώσεις στην ψυχολογία των διαγωνιζόμενων και στον τρόπο που λειτουργούν και σκέφτονται. Είναι παράξενη η ιδέα του να σε παρακολουθούν τόσα μάτια συνέχεια. Μπαίνεις σε μια διαδικασία διαχείρισης του εαυτού σου πολύ διαφορετική, απ’ ότι σε άλλες συνθήκες. Νομίζω ότι ακόμη τα παιδιά σκέφτονται ότι υπάρχουν κάμερες. Υπάρχει ένας μεγαλύτερος αυθορμητισμός σε σχέση με τις πρώτες μέρες. Όταν όμως βλέπεις μπροστά σου τις κάμερες- γιατί δεν είναι κρυφές- υπάρχει μια συγκεκριμένη στάση από τον κάθε άνθρωπο.

Υπάρχει κάποιος διαγωνιζόμενος που έχετε ξεχωρίσει; Που θεωρείτε ότι έχει μεγάλη εξέλιξη;

Ως προσωπικότητες θεωρώ πως υπάρχουν παιδιά που έχουν ήδη πάρει πάρα πολλά εφόδια σε κοινωνικό επίπεδο μέσα σε αυτό το σπίτι. Όπως για παράδειγμα ο Nicky. Πρόκειται για ένα πολύ ντροπαλό παιδί που σιγά σιγά βλέπω ότι ανοίγουν τα μάτια του, παρατηρεί και κοινωνικοποιείται. Υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις εξέλιξης σε κοινωνικό επίπεδο. καλλιτεχνικά όλοι έχουν μπει σε ένα επίπεδο και έχουν ανέβει πολλά σκαλοπάτια.

Όσον αφορά στο δικό μου μάθημα, αυτός που είναι πολύ συνεπής και δείχνει να το θέλει πολύ είναι ο Τίτος. Αν και ήρθε καλλιτεχνικά εφοδιασμένος στην Ακαδημία και ως προσωπικότητα, τον βλέπω ότι παρακολουθεί με τεράστια προσοχή αυτό που συμβαίνει γύρω του. Και ταυτόχρονα ρουφά κάθε πληροφορία και κρατά όσα θέλει. Εγώ το εκτιμώ πολύ αυτό.

Έχει υπάρξει ως τώρα κάποια δυνατή στιγμή που θα τη θυμάστε;

Είναι νωρίς ακόμη για κάποιες πολύ δυνατές στιγμές. Τουλάχιστον για εμάς που μπαίνουμε στην Ακαδημία για συγκεκριμένο χρόνο. Τα παιδιά σίγουρα έχουν ζήσει μεταξύ τους δυνατές στιγμές. Υπάρχουν φορές που στο Fame Story υπάρχουν παιδιά που «σπάνε» και «λυγίζουν». Όταν είσαι μακριά από την οικογένειά σου και δεν έχει επικοινωνία μαζί τους, με τους φίλους σου και τα social, είναι και αυτό μια δοκιμασία για τα παιδιά. Μια – δυο φορές που έχουν «σπάσει» και «λυγίσει» στα χέρια μου, Είναι μια στιγμή που σε δένει με τα παιδιά. Με την ΄Άντριου έχουμε κάνει τέτοιες συζητήσεις. Ο Σωτήρης μου έχει πει κάποια πράγματα. γενικά αυτές τις στιγμές τις κρατώ γιατί είναι πολύ ανθρώπινες και ζεστές.

Στη μικρή ψηφοφορία που είχαν κάνει τα παιδιά στην Ακαδημία φάνηκε πως είσαστε μια από τις δασκάλες που αγαπούν πολύ. Πώς νιώθετε για αυτό;

Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά για αυτό. Θα πω τη βαθιά μου αλήθεια. Δεν νιώθω ότι μπαίνω στο Fame Story ως δασκάλα. Νιώθω ότι μπαίνω ως μια συνάδελφός τους εν δυνάμει, που έχει απλώς δυο εμπειρίες παραπάνω και θέλει να τις μεταδώσει. Με πονά να βλέπω ανθρώπους να κάνουν τα ίδια λάθη με εμένα και να μην τους εφιστώ την προσοχή ότι αυτό που κάνουν μπορεί να μην τους οδηγήσει στον σωστό δρόμο.

Η αλήθεια είναι πως είμαι πιο κοντά στο team των μαθητών παρά των δασκάλων. Υπάρχουν όμως, κάποιες γραμμές που θέλω να υπάρχουν και να είναι ορατές και στους διαγωνιζόμενους. Πιο πολύ γιατί αν αυτές οι γραμμές περαστούν δεν παίρνουμε στα σοβαρά τη διαδικασία και θα κάνει κακό πρώτα στα παιδιά. Εμένα μου αρέσει η διαδικασία να έχω δει δυο πράγματα και να θέλω να τα πω.

Τέλος, θέλω να μου πείτε αν έχετε στο μυαλό σας κάποιο φαβορί για τον τελικό;

Είναι νωρίς να δώσω κάποιο άτομα. έχω στο μυαλό μου δυο ανθρώπους, αλλά δεν θέλω να πω ποιοι είναι πριν από τον τελικό.

Διαβάστε επίσης:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ