Με «αέρα» Χριστουγέννων τα δυο μεγάλα shopping events της χρονιάς που πραγματοποιεί φέτος το το Pop Up Project που έχει γίνει πλέον θεσμός. Με έμπνευση από το ύφος και την αισθητική του Breakfast at Tiffany’s, η Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη κάνουν οι ίδιες προσωπικά το curation από τις συλλογές των 50 Ελλήνων designers and brands.

Φέτος το Pop up Project ξεκίνησε με την πρώτη μεγάλη εκδήλωσή του για τα φετινά Χριστούγεννα σε έναν εμβληματικό χώρο της -την Παρασκευή 8 και το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου- στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή. Και το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου, οι διοργανωτές θα βρεθούν στο επιβλητικό Ballroom του αριστοκρατικού King George, εκεί που χτυπάει ο παλμός της εορταστικής Αθήνας!

Για άλλη μια φορά, ανάμεσα τους, αγαπημένα γνωστά ονόματα όπως Vassilis Zoulias, Liana Camba, Antonia Karra, The Artians, Nakas Concept, Bollicine Mykonos, Klotho, Wings αλλά και νεότεροι σχεδιαστές και brands με τις πιο απολαυστικές προτάσεις για δώρα.

Η μια εκ των διοργανωτών, Φαίη Μπέη μιλά στο okmag για τον σκοπό των συγκεκριμένων shopping events, τα επόμενα σχέδια και την επιθυμία να μεταφερθούν μεγάλα σχεδιαστικά brands της Ελλάδας και στο εξωτερικό.

Η Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη.

Πότε ξεκίνησε η διοργάνωση των shopping events από το Pop Up Project;

Πριν από 8 χρόνια ξεκίνησε αυτή η δράση, Μέχρι τότε το site μου FaysControl χορηγούσε επικοινωνιακά μεγάλες φιλανθρωπικές εκδηλώσεις σε χώρους όπως το Ekali Club και έχοντας μια μεγάλη εμπειρία, σκέφτηκα ότι πάντα θα είμαι παρούσα στα φιλανθρωπικά events, ωστόσο, ήθελα να κάνω ένα καθαρά εμπορικό γεγονός, όπως στο εξωτερικό.

Στόχος αυτού του Pop Up θα ήταν να υποστηρίξει τους Έλληνες σχεδιαστές και τα ελληνικά brands. Θα δημιουργούσαμε το περιβάλλον, ώστε κάποιοι designers που δεν είχαν έναν τρόπο να δείξουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους, πέρα από τα καταστήματα να τοποθετηθούν σε εμβληματικού χώρους, όπως το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, που δεν μπαίνει κανείς άλλος πέρα από το Pop Up για εμπορικούς λόγους. Ήθελα και άλλους χώρους που θα είχαν μια άλλη οντότητα και θα φτιάχναμε ένα περιβάλλον μέσα σε αυτούς, όπως τους αρμόζει. Απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που θέλει να ψωνίσει και όχι να έρθει σε μια εκδήλωση για να φωτογραφηθεί μόνο και όλο αυτό είχε επιτυχία.

Χρόνο με τον χρόνο ανεβάζουμε τον πήχη ψηλά. και είναι πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος που γίνεται. Έχουμε τους καλύτερους designers και έχουμε κάνει έναν ωραίο σχεδιασμό, όπου μπορούμε να παρουσιάσουμε με τον ίδιο τρόπο ένα κόσμημα μικρής αξίας και ένα μεγαλύτερης. Αυτή ήταν και η πρώτη μαγιά για να δημιουργηθεί αυτό.

Υπάρχει ανταπόκριση μεγάλη φαντάζομαι σε αυτές τις διοργανώσεις.

Ναι είναι πολύ μεγάλη. Κάθε χρόνο ανανεωνόμαστε. Κρατούμε τη συνεργασία με τους σχεδιαστές που αγαπά ο κόσμος και γνώρισε μέσα από το Pop Up Project. Αλλά έρχονται και νέοι designers και brands, ώστε να είμαστε πάντα φρέσκοι.

Τι να περιμένουμε από το shopping event στο King George;

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι συγκινητική η συμμετοχή που έχουμε και δεν μπορούμε να τους φιλοξενήσουμε όλους. Τώρα που διοργανώνεται η εκδήλωση στο King George και πάλι δεν μπορούμε να έχουμε μαζί μας, όλους όσους μας το ζητούν. Το επιβλητικό Ballroom του αριστοκρατικού King George έχει διαμορφωθεί ώστε να υποδεχθεί τον κόσμο και να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία. Και το σημαντικό είναι ότι στο τέλος της ημέρας γίνονται πωλήσεις και μάλιστα καλές πωλήσεις.

Υπάρχουν σκέψεις για άλλες εκδηλώσεις;

Φυσικά και υπάρχουν. Στο μυαλό μας θέλουμε να βγούμε και εκτός Αθήνας. Θέλουμε να πάμε σε ένα ιδανικό περιβάλλον που δεν βρίσκεις εύκολα αυτές τις προτάσεις. και φυσικά ο στόχος είναι να βγουν οι Έλληνες designers εκτός Ελλάδας. Μπορεί του χρόνου τέτοια εποχή να μιλάμε για κάτι τέτοιο.

Φωτογραφίες: Panoulis

Διαβάστε επίσης:

Pop Up Project: Χριστουγεννιάτικο brunch με διάσημες παρουσίες

Pop Up Project: Τα δύο μεγαλύτερα shopping events της χρονιάς

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ