Η Μιρκέτα Βιδάλη κατάφερε να κερδίσει τρεις Dragons να επενδύσουν στο προϊόν που παρουσίασε στο Dragons’ Den. Η νεαρή επιχειρηματίας έχει ήδη μια επιτυχημένη πορεία στο κομμάτι των ρούχων και πλέον θέλει να προχωρήσει και στο κομμάτι του beauty. Για να το κάνει αυτό ζήτησε τη βοήθεια των Dragons.

Γνωρίζοντας καλά το κοινό της μέσα από τους λογαριασμούς social media που διατηρεί στο Youtube και στο TikTok, η Μιρκέτα Βιδάλη εξασφάλισε τον στόχο της για τον οποίο όπως μας αποκαλύπτει προετοιμαζόταν για μήνες, αλλά και ακόμα περισσότερα. Αφού εκτός από την κυρία του «ευ ζην» Λιλή Περγαντά στη συμφωνία που κλείστηκε μπήκαν με χρηματοδότηση και ο Πολ Ευμορφίδης, αλλά και ο εφοπλιστής Χάρης Βαφειάς κάτι που όπως εκμυστηρεύεται η Μιρκέτα Βιδάλη στο okmag υπήρξε ιδιαιτέρως τιμητικό για εκείνη.

Θα μας πεις δύο λόγια για το προϊόν που παρουσίασες στο Dragon’s Den;

Το προϊόν είναι ένας αυτομαυριστικός ορός. Η ιδέα είχε έρθει όταν βρισκόμουν στη Γερμανία. Αποφάσισα να το κάνω στην Ελλάδα που είναι δύσκολη αγορά για το προϊόν γιατί η Ελλάδα έχει ήλιο και δεν είμαστε τόσο μαθημένοι στο ότι ο ήλιος βλάπτει οπότε ας πάρω ένα αυτομαυριστικό ορό να μαυρίσω, αντί να κάτσω με τις ώρες στον ήλιο. Έτσι είχε έρθει η ιδέα μου γιατί ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ στη Γερμανία όπου μας λείπει κι εκεί πολύ ο ήλιος. Αποφάσισα να το κάνω στην Ελλάδα έπειτα από μια έρευνα που έκανα και ανακάλυψα πόσο βλαβερός είναι πράγματι ο ήλιος στο δέρμα μας. Έτσι αποφάσισα να κάνω αυτό το προϊόν. Το έκανα παραγωγή στην Ελλάδα και βγήκε πριν από έναν χρόνο.

Ζεις μόνιμα στη Γερμανία;

Εγώ πηγαινοέρχομαι λόγο του συζύγου μου. Και μετά τον covid-19 που όλοι μάθαμε να δουλεύουμε εξ άποστάσεως έμαθα κι εγώ και έχω πλέον μοιράσει τον χρόνο μου λίγο εδώ και λίγο εκεί. Μπορούμε όλοι να δουλέψουμε από απόσταση. Δεν είναι η φυσική παρουσία που μετράει για να πετύχει μια εταιρεία. Σημασία έχουν τα αποτελέσματα και όχι πού βρίσκεσαι.

Πώς ξεκίνησες τη δική σου επιχείρηση;

Πρώτα ξεκίνησα η ΝoΤhinkin που ασχολείται με ρούχα. Ξεκίνησε το 2015 όταν τελείωσα τις σπουδές μου στο marketing γιατί πάλι είχα δει ένα κενό στην ελληνικό αγορά. Αυτό ήταν εκείνο των λίγο πιο ιδιαίτερων denim shorts. Έτσι ξεκίνησα να μεταποιώ κάποια τζιν της μαμάς μου και κάποια που έβρισα από second hand. Σιγά σιγά αυτό το χόμπι έγινε επάγγελμα. Γιατί είδα ότι οι γυναίκες το χρειάζονταν εκείνη τη στιγμή αυτό. Η οποία μέχρι σήμερα συνεχίζει να βγάζει προϊόντα με πρωταγωνιστή το denim.

To beauty ήρθε στη ζωή μου πριν από έναν χρόνο με το Tanpire. Προέρχεται από τις λέξεις tan (μαύρισμα) και vampire (βρυκόλακας).

Τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει μια νεαρή γυναίκα που θέλει να ασχοληθεί με το επιχειρηματικό κομμάτι ποια είναι. Ποιο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι που αντιμετώπισες;

Νομίζω ότι γενικά είναι πολύ δύσκολο όταν ξεκινάς μια εταιρεία να κατανοήσεις λίγο το business κομμάτι. Για μένα ήταν δύσκολο. Δεν είναι απλά πόσο πουλάω κάτι και πόσο μου κοστίζει. Είναι ένα πολύ μεγάλο σύμπλεγμα πραγμάτων. Το να κατανοήσεις ότι πρέπει να έχεις γνώσεις από τα πάντα, από λογιστικά, οικονομικά, ηλεκτρολογικά, από πατρόν, από σχέδια, από δειγματισμούς, από ανταγωνισμό, να κάνεις έρευνα αγοράς. Δεν έχει τέλος. Δεν είναι απλά ότι έχω μια ιδέα και πάμε να φτιάξω μια συλλογή και να τη λανσάρουμε στην αγορά. Το πιο δύσκολο λοιπόν είναι να κατανοήσεις ότι δεν αρκεί αυτό και ότι το business είναι πάρα πολύ αυστηρό. Πόσο μάλλον για τις γυναίκες. Αλλά και γενικά από μόνο του να το κάνουμε και στην πράξη.

Όταν πήγα στο παιχνίδι, μελέτησα πάρα πολύ με τη βοήθεια του οικονομικού μου σύμβουλου να το κατανοήσω. Και για να μπορέσω και να πετύχω και το καλύτερο δυνατό για την εταιρεία μου.

Ποιο ήταν το αίτημά σου από τους Dragons;

Παρουσίασα τα νέα προϊόντα και ζήτησα ένα χρηματικό ποσό για να δώσω ένα ποσοστό της εταιρείας που θα δημιουργηθεί. Γιατί προς το παρόν είναι μόνο κάποια προϊόντα. Για εμένα αυτό που ήταν σημαντικό ήταν να αποκτήσω μια συνέργεια που θα βάλει και στο τραπέζι κάτι πολύ περισσότερο από ένα χρηματικό ποσό και αυτό πέτυχα. Ήταν στρατηγική πολλών μηνών πίσω από αυτό την παρουσίαση επιχειρηματικής ιδέας που έκανα στο Dragons’ Den.

Οπότε ζητούσες μια συνεργασία.

Μια συνεργασία από ανθρώπους που είναι στον χώρο και έχουν να δώσουν έμπρακτα πέρα από το χρηματικό κομμάτι και βοήθεια στο δίκτυο διανομής, χημικούς, παραγωγή. Είναι αυτά τα πράγματα που έχουν σημασία για να πολλαπλασιάσω τους τζίρους μου και αυτό είναι που πέτυχα κιόλας. Γιατί όπως είπα και on air για εμένα είναι σημαντικό να πάρω και το δίκτυο διανομής της κυρίας Περγαντά με την οποία συμφωνήσαμε εν τέλει. Αυτό ήταν το πιο σημαντικό. Επομένως ήταν πολύ μεγάλη επιτυχία.

Είχες άγχος όταν έφτασες μπροστά στους Dragons να υποστηρίξεις αυτό που ζητούσες;

Είχα πάρα πολύ άγχος. Είχα άγχος όλους τους μήνες που προετοιμαζόμουν. Εκείνη την ημέρα έτρεμε και η φωνή μου. Ήταν και λίγο ο ενθουσιασμός, το δέος. Ήταν επειδή είχα στο μυαλό μου το επόμενό μου βήμα να είναι ένας στρατηγικός επενδυτής τα επόμενα χρόνια για αυτό το προϊόν. Άρπαξα αμέσως την ευκαιρία. Όταν βγήκε αυτό το παιχνίδι είπα «είναι η ευκαιρία μου, θα πάω εκεί».

Οι επόμενοί σου στόχοι;

Οι επόμενοι στόχοι είναι να πολλαπλασιάσουμε αυτούς τους τζίρους. Να κατακλίσουμε τα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα που έχει η κυρία Περγαντά παρέα. Και να φτάσω γρήγορα εκεί που έχω οραματιστεί για αυτό το προϊόν. Γιατί μόνη μου θα έφτανα και πάλι απλώς πιο αργά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ