«Δεν αποφασίζει κανείς πότε θα του έρθει ένας μεγάλος ρόλος, ένα σπουδαίο έργο ή μια διάκριση. Επίσης, οι καλές ερμηνείες δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά» εξομολογείται στο ΟΚ! ο Αργύρης Πανταζάρας. «Μπορεί κάποιος να ήταν φανταστικός στα 22 του και έκτοτε να μην άγγιξε ποτέ κανέναν ξανά. Να μην εξελίχθηκε, ρε παιδί μου. Δεν μπορεί να παίζεις το ίδιο κομμάτι συνέχεια. Δεν είσαι καν ο ίδιος πια. Επίσης, άλλος μπορεί να μην έχει δώσει ακόμη την ερμηνεία που θα μπορούσε να φτάσει. Οι συγκυρίες τα κάνουν αυτά».

«Μπορεί να σαρώσεις στις Κάννες με μια μικρού μήκους ενός πολύ νέου σκηνοθέτη ή να εκπλήξεις ως outsider ή να συγκινήσεις ως supporting role. Ο Μάικλ Κέιν, ο Κρίστιαν Μπέιλ και ο Μπραντ Πιτ έχουν πάρει Όσκαρ ως supporting role. Εγώ, για παράδειγμα, θα έπαιζα στον χορό, στο αρχαίο δράμα, για όλη μου τη ζωή. Οι αγγελιοφόροι δίνουν πάσα στον πρωταγωνιστή για να συντελεστεί το δράμα, το έργο. Δεν είμαι αυτός που θέλει την μπάλα στρωμένη στα πόδια του. Μου αρέσει να φτιάχνω το παιχνίδι, να το ακολουθώ, ακόμη και να το παρακολουθώ από την κερκίδα» συνεχίζει ο Αργύρης Πανταζάρας.

Τα τελευταία χρόνια οι ηθοποιοί του σοβαρού ρεπερτορίου επιλέγουν την τηλεόραση, κάτι που απέφευγαν μέχρι τώρα.

Νομίζω πως κανείς δεν την αποφεύγει. Μάλλον η τηλεόραση αποφεύγει ηθοποιούς, αν κρίνεις πόσους μη ηθοποιούς χρησιμοποιεί κατά καιρούς σε σειρές. Αυτό σε ένα αυστηρό περιβάλλον δεν θα το επέτρεπαν. Ας πούμε, στην Αμερική τα σωματεία ηθοποιών θα είχαν καταγγείλει την παραγωγή. Αυτός μπορεί να ήταν ένας σοβαρός λόγος που πολλοί ηθοποιοί είχαν αποστροφή στην τηλεόραση. Εμένα δεν ιδρώνει το αυτί μου με αυτή την υποτιθέμενη διαμάχη. Ο Λεονάρντο ντι Κάπριο, ο Μπραντ Πιτ, η Τζένιφερ Λόρενς και γενικά πετυχημένοι οσκαρικοί, αναγνωρισμένοι και πάμπλουτοι πλέον ηθοποιοί ξεκίνησαν από την τηλεόραση, παιδικές σειρές, ταινίες, από οποιαδήποτε σαχλαμάρα μπορεί να φανταστεί κανείς. Κανείς δεν έχει πρόβλημα που ο Φασμπέντερ έκανε τον Hunger και μετά όλα τα X-Μen. Ακόμη και ο Αλ Πατσίνο έχει κάνει χαζοκωμωδίες.

Βάλε στο παιχνίδι και τις διαφημίσεις.

Ακριβώς. Αυτά τα διλήμματα τύπου «διάλεξε πλευρά» δεν συμβαίνουν πουθενά άλλου, εκτός από χώρες-χωριά. Και εδώ που τα λέμε ούτε και εδώ συμβαίνουν πλέον. Όταν ο Ντάνιελ Κρεγκ διαφημίζει την Belvedere, γουστάρουμε όλοι. Όταν κάνει Gucci ο Ράιαν Γκόσλινγκ και ο Τζάρεντ Λέτο, γουστάρουμε. Ακόμη και ο Σαλβαντόρ Νταλί διαφήμιζε σοκολάτα στην τηλεόραση. Και στην Ελλάδα; Πολύ γουστάρω τον Νίκο Κούρκουλο επειδή ήταν αυθεντικός. Ήταν ένας πρωταγωνιστής που άφησε τη σφραγίδα του στο ελληνικό σινεμά και το θέατρο και έκανε από διαφήμιση οδοντόκρεμας μέχρι να διατελέσει διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου.

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί με Τα Νέα Σαββατοκύριακο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ