Η αταξινόμητη ηθοποιός – χαμαιλέων Άννα Μάσχα που ύστερα από 30 χρόνια στοχοπροσήλωσης στο θέατρο εκτινάχθηκε φέτος στον τηλεοπτικό γαλαξία μέσα από την επιτυχημένη σειρά του Alpha «Αυτή η Νύχτα Μένει», θα προτιμούσε να είναι αόρατη εκτός σκηνής και κάμερας. «Το κοινό δεν πρέπει να “βλέπει” τον ερμηνευτή, παρά μόνο την ερμηνεία του», επικαλείται τον Ιάπωνα ηθοποιό και σκηνοθέτη Γιόσι Όιντα από το βιβλίο του «Αόρατος ήθοποιός».

Ανάμεσα σε άλλα η Άννα Μάσχα μιλά για τη χίπικη διάθεσή της, αλλά και το γεγονός ότι μέχρι πρόσφατα η τηλεόραση παρέμενε για εκείνη ένα άγνωστο μέσο.

Φλέρταρες με πιο εναλλακτικές επιλογές. Είχες πιο χίπικη διάθεση.

Ναι, είχα κάποια στοιχεία χίπικα σε όλη μου τη νεότητα. Λίγο πιο μποέμ. Και τις αλητείες μου τις έχω κάνει, αλλά αλήτισσα δεν υπήρξα ποτέ. Ίσως λίγο πιο χύμα, θα έλεγα. Αλλά και πάλι χωρίς να βροντοφωνάζω ότι είμαι κάτι, ενώ δεν είμαι κάτι άλλο.

Και παρέμεινες για πολλά χρόνια σε αυτό τον προφυλαγμένο θύλακα του ιστορικού Αμόρε.

Πολύ προφυλαγμένο και ταυτόχρονα τολμηρό και πρωτοποριακό. Μετά από 3-4 χρόνια όλοι ήθελαν να είναι στο Αμόρε. Και το Αμόρε δεχόταν, δεν έτρωγες πόρτα ότι πρέπει να είσαι ο σούπερ εναλλακτικός περιθωριακός χίπης. Αγκάλιαζε πολλούς καλλιτέχνες. Όποια κι αν ήταν η αφετηρία, οι δρόμοι τελικά συναντήθηκαν με πολλούς.

Και η τηλεόραση παρέμενε ένα άγνωστο μέσο για σένα.

Ήμουν αφοσιωμένη στο θέατρο. Φοβόμουν την τηλεόραση, την πολλή έκθεση, ότι δεν θα είμαι καλή. Στο θέατρο παίρναμε πολύ χρόνο στην πρόβα για να στήσουμε κάθε σκηνή. Στην τηλεόραση συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Δεν αισθανόμουν ότι «το έχω».

Φωτογραφίες: Ιωάννα Τζετζούμη/Cube Digital Production

Από το περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί με Τα Νέα Σαββατοκύριακο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ