Η προσβλητική συμπεριφορά του Τζέιμς Κόρντεν σε κοσμικό εστιατόριο στη Νέα Υόρκη είχε ως αποτέλεσμα την απαγόρευση εισόδου.

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου χαρακτήρισε τον Τζέιμς Κόρντεν ως «τον πιο προσβλητικό πελάτη» στην ιστορία του εστιατορίου. Ο ίδιος εξήγησε, μέσα από μία μακροσκελή ανάρτηση στο Instagram, πως η απαγόρευση εισόδου ή η άρνηση εξυπηρέτησης ενός πελάτη δεν είναι μια μέθοδος που ακολουθούν συχνά.

Στη συνέχεια περιέγραψε τα δύο περιστατικά κακής συμπεριφοράς του κωμικού προς το προσωπικό του γνωστού εστιατορίου.

Το ένα έλαβε χώρα τον Ιούνιο. Ο Τζέιμς Κόρντεν αφού έφαγε το κυρίως πιάτο ενημέρωσε πως βρήκε τρίχα στο φαγητό του, απαίτησε να πάνε στο τραπέζι του νέα ποτά «αμέσως» και να τον κεράσουν τα προηγούμενα. O Κιθ ΜακΝάλι ανέφερε ότι ο κωμικός ήταν «εξαιρετικά κακός» απέναντι στον υπάλληλο που σέρβιρε το τραπέζι του.

Το δεύτερο συνέβη τον Οκτώβριο. Ο Τζέιμς Κόρντεν πήγε στο εστιατόριο με την σύζυγό του για brunch. Εκείνη παρήγγειλε ομελέτα με κρόκους και έπειτα από λίγη ώρα ο κωμικός φώναξε τη σερβιτόρο και της είπε ότι υπήρχε λίγο ασπράδι στο πιάτο.

Η κουζίνα έφτιαξε ξανά την παραγγελία, αλλά την έστειλε με πατάτες τηγανητές και όχι με σαλάτα, όπως είχε ζητηθεί. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου, ο Κόρντεν άρχισε να φωνάζει στη σερβιτόρα. «Δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου! Ίσως θα έπρεπε να πάω στην κουζίνα και να μαγειρέψω μόνος μου την ομελέτα», φέρεται να της είπε.

Μετά την έκταση που πήρε η ανάρτηση του Κιθ ΜακΝάλι, ο Τζέιμς Κόρντεν αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη. Ο ίδιος ενημέρωσε τους διαδικτυακούς του φίλους με μία δεύτερη ανάρτηση. «Πιστεύω στις δεύτερες ευκαιρίες» ανέφερε και φαίνεται πως ανακάλεσε την απαγόρευση εισόδου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ