Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

«Είμαι στη μονάδα βραχείας νοσηλείας στο Ελπίς και περιμένω να δούν και τα υπόλοιπα αποτελέσματα εκτός από το αλλεργικό σοκ που έπαθα», ανέφερε η Καίτη Φίνου σε βίντεο που δημοσίευσε το βράδυ της Πέμπτης.

Όπως σημείωσε στην ανάρτησή της πλέον βρίσκεται στο σπίτι έπειτα από πολλές ώρες στο νοσοκομείο.

«Ο θάνατός σου η ζωή μου. Είμαι σπίτι μετά από πολλές ώρες στο “Ελπίς” με αλλεργικό σοκ. Ούτε στον εχθρό μου. Ευχαριστώ όσους εφημέρευαν. Αν ήμουν αλλού… Να προσέχετε την υγεία σας», συμβούλεψε η ηθοποιός.

Διαδικτυακοί φίλοι και γνωστοί έσπευσαν να της ευχηθούν να αναρρώσει γρήγορα.

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ……είμαι σπίτι μετα από πολλές ώρες στο ΕΛΠΙΣ με αλλεργικό σοκ….Ούτε στον εχθρό μου…Ευχαριστώ όσους εφημέρευαν….αν ήμουν αλλού ……Να προσέχετε την υγεία σας😔😠😠😠🙏🙏🙏

Posted by Καίτη Φίνου on Thursday, March 9, 2023

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ