Viral έχει γίνει η αφοπλιστική απάντηση που έδωσε γνωστό εστιατόριo με χάμπουργκερ στο Παγκράτι, μέσω social media, σε αγενή πελάτη.

Όπως διαβάζουμε μέσα από το story που δημοσίευσε το εστιατόριο, στο instagram, ο δυσαρεστημένος πελάτης πήρε τηλέφωνο και αποκάλεσε «καθυστερημένο» τον υπάλληλο που ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέρκγκερ του… Το εστιατόριο προς τιμή του δεν άφησε το θέμα να περάσει έτσι και απάντησε με ευγένια, σφάζοντας με το βαμβάκι τον πελάτη που δεν ξέρει προφανώς ούτε τι σημαίνει ευγένια, ούτε τι σημαίνει εργαζόμενος, ούτε τι σημαίνει σεβασμός αλλά και ούτε τι σημαίνει ανθρωπιά.

Το κείμενο με την απάντηση στον πελάτη στον οποίο ζητήθηκε να μην επιλέξει ξανά το συγκεκριμένο εστιατόριο, ανέφερε τα εξής: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας “καθυστερημένο” επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας».

Σίγουρα η στήριξη στον εργαζόμενο και η προστασία του από τον αγενή πελάτη είναι μια όαση στην αδιαφορία και την απανθρωπιά που συναντάμε συχνά στην καθημερινότητά μας και η απάντηση του εστιατορίου έγινε viral στα social media.