Το μεσημέρι της Παρασκευής 26 Ιουνίου, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου αιφνιδίασαν τους τηλεθεατές της ΕΡΤ, καθώς ανακοίνωσαν στον αέρα της εκπομπής «Στούντιο 4» ότι η συνεργασία τους με τη δημόσια τηλεόραση ολοκληρώνεται. Την αποκάλυψη έκανε ο παρουσιαστής, επισημαίνοντας πως αυτή ήταν η τελευταία τους Παρασκευή στην ΕΡΤ.
«Σας ευχαριστούμε για την αγάπη. Καλή Παρασκευή. Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο μας Σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, όπου και να μας βλέπετε, όπου και να είστε».
Διαβάστε επίσης: Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Από πέρσι έλεγαν ότι φτιάχνουμε βαλίτσες στο Στούντιο 4. Έχω καταντήσει τηλεοπτικός μαϊντανός»