Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Το μεσημέρι της Παρασκευής 26 Ιουνίου, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου αιφνιδίασαν τους τηλεθεατές της ΕΡΤ, καθώς ανακοίνωσαν στον αέρα της εκπομπής «Στούντιο 4» ότι η συνεργασία τους με τη δημόσια τηλεόραση ολοκληρώνεται. Την αποκάλυψη έκανε ο παρουσιαστής, επισημαίνοντας πως αυτή ήταν η τελευταία τους Παρασκευή στην ΕΡΤ.

Θανάσης Αναγνωστόπουλος: Ανυπομονησία για τα επόμενα βήματα – «Έχω άγχος και μεγάλη προσμονή για το νέο ξεκίνημα»

«Σας ευχαριστούμε για την αγάπη. Καλή Παρασκευή. Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο μας Σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, όπου και να μας βλέπετε, όπου και να είστε».

Διαβάστε επίσης: Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Από πέρσι έλεγαν ότι φτιάχνουμε βαλίτσες στο Στούντιο 4. Έχω καταντήσει τηλεοπτικός μαϊντανός»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ