Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή «Buongiorno» και μίλησε για το επόμενο επαγγελματικό του βήμα μαζί με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, με το τηλεοπτικό δίδυμο να συνεχίζει την κοινή του πορεία στη μικρή οθόνη, έχοντας ήδη στο ενεργητικό του μια πολυετή και ιδιαίτερα επιτυχημένη διαδρομή στον χώρο της ψυχαγωγίας.
Το γνωστό δίδυμο, που έχει χτίσει ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό μέσα από χρόνια παρουσίας και σταθερής τηλεοπτικής πορείας, ετοιμάζεται για το νέο του ξεκίνημα, διατηρώντας όμως -όπως όλα δείχνουν- τον βασικό του πυρήνα και την αισθητική που το έχει καθιερώσει.
«Μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορώ να μιλήσω»
«Ήταν μια καλή σεζόν, πήγαν καλύτερα τα πράγματα απ’ ότι τα περίμενα. Από την άποψη ότι υπήρχαν λιγότερες δυσκολίες και καλύτερη τηλεθέαση. Από δω και στο εξής θα κάνουμε ένα καλό καλοκαίρι, θα ξεκουραστούμε και από Σεπτέμβρη έχει ο Θεός», είπε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και συνέχισε:
«Γελάω γιατί, απλώς, θέλω να πω ότι μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορώ να μιλήσω και γω λίγο καλύτερα. Θα είμαστε στον αέρα μιας άλλης εκπομπής, ενός καναλιού το οποίο ήταν εξαιρετικό και υπέροχο».
«Η συνεργασία με την ΕΡΤ ήταν από τα καλύτερα πράγματα. Ήταν πέντε χρόνια πολύ ωραία και πολύ δημιουργικά. Το επόμενο βήμα θα ‘ναι, για εμάς, ότι ακριβώς βλέπατε αυτά τα πέντε χρόνια. Θα μας ξαναδείτε ακριβώς έτσι, θα αλλάξει ελάχιστα η εκπομπή. Πάντα στις αποφάσεις ζυγίζεις τα θετικά και τα αρνητικά», πρόσθεσε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος.
Το τηλεοπτικό δίδυμο Ζαμπέτογλου – Αναγνωστόπουλου, με τη μακρά εμπειρία του στην ψυχαγωγία και τη σταθερή παρουσία του σε επιτυχημένα projects, δείχνει να διατηρεί τη δυναμική του και στο νέο τηλεοπτικό περιβάλλον, με τον ίδιο να εκφράζει και την προσωπική του αγωνία αλλά και την προσμονή για το επόμενο βήμα.
Διαβάστε επίσης: Νάνσυ Ζαμπέτογλου: «Είμαι σε αυτή τη φάση που θέλω να ανανεωθώ. Θέλω να μάθω να…»