Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου ανακοίνωσαν χθες πως το «Στούντιο 4» ρίχνει αυλαία.
Μετά το τέλος της εκπομπής τους, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος σχολίασε το τέλος της συνεργασίας του με την Ερτ: «Πάντα όταν τελειώνει κάτι, όταν τελειώνει μία σεζόν θα πω εγώ, πάντα τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα, δηλαδή χαρά που τελειώνει κάτι αναίμακτα, όσο γίνεται πιο αναίμακτα και μια μικρή νοσταλγία και θλίψη ότι τελειώνει κάτι, αποχαιρετάς κάποιους ανθρώπους, πάλι χαρά γιατί ξεκινάς κάτι καινούργιο, οπότε είναι, ξέρεις, αυτό το το πίσω-μπρος συναισθημάτων».
Στην πορεία σχολίασε: «Σε οποιαδήποτε νέα αρχή και άγχος έχεις και μια δημιουργική χαρά για αυτό που συμβαίνει και μια αγωνία… σαν να περιμένεις κάτι ευχάριστο και καλό και, ξέρεις, κάπως… έχεις πεταλούδες στο στομάχι. Αυτό μόνο. Τίποτα άλλο. Δεν ξέρω τι, πραγματικά δεν ξέρω τι λένε οι υπόλοιποι για τα υπόλοιπα κανάλια και την ΕΡΤ. Εμείς από την πρώτη μέρα που είμαστε μέχρι την τελευταία μέρα της τριετίας πάντα παίζανε ρόλο τα νούμερα. Παίζανε ρόλο τα νούμερα, τι εννοώ τώρα, μην παρεξηγηθώ. Τα βλέπαμε, τα αναλύαμε… Να τα αγνοήσουμε; Ούτε σε καμία περίπτωση δεν τα αγνοούσα. Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι».
Έπειτα τόνισε για τη νέα τους εκπομπή: «Θα σου πω ότι την επόμενη χρονιά δεν θα δείτε καμία σχεδόν αλλαγή από αυτές τις αλλαγές που λες “ωχ, κάτι άλλαξε”. Μικρο-αλλαγές. Μικροί άνθρωποι, ενότητες, ζώνες, πράγματα μικρά θα αλλάξουν. Αλλαγές καθόλου. Θα είναι σχεδόν στο μεγαλύτερο κομμάτι του η εκπομπή που ξέρουμε, αυτή που ξέρουμε και κάναμε τόσα χρόνια».
Ο παρουσιαστή δεν άφησε ασχολίαστο και το γεγονός πως η εκπομπή της Φαίης Σκορδά έριξε αυλαία: «Η ιστορία με τη Φαίη με στενοχώρησε. Με στενοχώρησε που δεν θα συνεχίσει. Θέλω να πω, μια φωνή από τις λιγότερο τοξικές που υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση. Με στενοχωρεί όταν δεν συνεχίζει του χρόνου. Τώρα, τι συνέβη, γιατί συνέβη, δεν το γνωρίζω. Άρα, επειδή δεν το γνωρίζω, δεν έχω και άποψη. Αλλά τώρα να μιλήσω γενικά για την τηλεόραση, για τον μικρόκοσμό μας, την αυτοαναφορικότητα και λοιπά, ως άνθρωπος της τηλεόρασης δεν θα το κάνω».
Διαβάστε επίσης: Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Από πέρσι έλεγαν ότι φτιάχνουμε βαλίτσες στο Στούντιο 4. Έχω καταντήσει τηλεοπτικός μαϊντανός»