Ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης και η Όλγα Κεφαλογιάννη έκαναν μια από τις πιο σπάνιες κοινές δημόσιες εμφανίσεις τους στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, με αφορμή την παράσταση «Εκάβη – Στη σκιά της Πολιτείας», σε μια βραδιά που συγκέντρωσε πλήθος από τον χώρο της πολιτικής και του πολιτισμού. Μακριά από τις υποχρεώσεις τους σε χαλαρή διάθεση πέρασαν την καλοκαιρινή βραδιά τους.
Τα δύο ξαδέλφια που ακολουθούν διαφορετικές αλλά εξίσου αναγνωρίσιμες πορείες – εκείνη στην πολιτική σκηνή και εκείνος στη δημοσιογραφία και την τηλεοπτική παρουσίαση – εμφανίστηκαν μαζί σε ένα ιδιαίτερα συμβολικό πολιτιστικό γεγονός στο κέντρο της Αθήνας. Η Όλγα Κεφαλογιάννη επέλεξε να φορέσει ένα εμπριμέ καλοκαιρινό φόρεμα με pattern σε τόνους του λευκού, μπλε και κόκκινου, ενώ το συνδύασε με εσπαντρίγιες πλατφόρμες.
Αφορμή για την έξοδο τους στάθηκε η παράσταση «Εκάβη – Στη σκιά της Πολιτείας», μια σύγχρονη σκηνική προσέγγιση της ευριπίδειας τραγωδίας «Εκάβη», η οποία ανεβαίνει στο Ηρώδειο σε σκηνοθεσία του Στάθη Λιβαθινού. Η παράσταση συνδυάζει την αρχαία τραγωδία με φιλοσοφικά κείμενα, μεταξύ των οποίων και αποσπάσματα από την «Πολιτεία» του Πλάτωνα, δημιουργώντας έναν στοχαστικό διάλογο γύρω από την έννοια της δικαιοσύνης, της εξουσίας και της ανθρώπινης ηθικής.

Διαβάστε επίσης: