Μια ξεχωριστή θεατρική βραδιά πραγματοποιήθηκε στο Ηρώδειο, όπου παρουσιάστηκε η «Εκάβη – Στη σκιά της Πολιτείας» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία του Στάθη Λιβαθινού, συγκεντρώνοντας πλήθος γνωστών προσώπων από τον χώρο του πολιτισμού, της πολιτικής και της δημοσιογραφίας.
Η παράσταση έχει ιδιαίτερη συμβολική σημασία, καθώς είναι από τις τελευταίες που φιλοξενούνται στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού πριν αυτό κλείσει για τουλάχιστον τρία χρόνια, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης.
Ανάμεσα σε όσους έδωσαν το «παρών» ήταν η Δήμητρα Χατούπη, η Έλλη Στάη, η Στέλλα Καρμίρη με τον Γιώργο Λυκιαρδόπουλο, η πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, η Άννα Διαμαντοπούλου, η Βλασία Παυλοπούλου με τον Προκόπη Παυλόπουλο, ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης, η Όλγα Κεφαλογιάννη, καθώς και ο σκηνοθέτης Στάθης Λιβαθινός, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός και ο Δημήτρης Πετρόπουλος.
Η «Εκάβη», φέρει την υπογραφή του Στάθη Λιβαθινού και ζωντανεύει μία από τις πιο συγκλονιστικές τραγωδίες του Ευριπίδη. Στην παράσταση πρωταγωνιστούν οι Αντώνης Γιαννακός, Γιώργος Δάμπασης, Νίκος Καρδώνης, Νέστωρ Κοψιδάς, Άννα Μάγκου, Λίλλυ Μελεμέ, Πολυξένη Παπακωνσταντίνου, Ερατώ Πίσση, Θεοδοσία Σαββάκη, Μαρία Σαββίδου, Βιργινία Ταμπαροπούλου και Άρης Τρουπάκης.
Με το κλείσιμο του Ηρωδείου για τις προγραμματισμένες εργασίες, η συγκεκριμένη παραγωγή αποκτά ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς το κοινό αποχαιρετά προσωρινά έναν από τους σημαντικότερους πολιτιστικούς χώρους της χώρας, μέχρι την επαναλειτουργία του τα επόμενα χρόνια.
Φωτογραφίες: NDP/ Θωμάς Δασκαλάκης









