Η Ελεονώρα Μελέτη σίγουρα έχει πολλά να θυμάται από το 2022. Ήταν μια χρονιά γεμάτη από όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές. Η ίδια επιλέγει να τις θυμάται όλες με αγάπη και να τις διακομοδεί.

Μέσα από ένα βίντεο που μοιράστηκε στον λογαριασμό της στο Instagram η Ελεονώρα Μελέτη ξεχώρισε τα πιο δυνατά στιγμιότυπα του 2022. Μερικά γλυκά μικρά κακομονταρισμένα αλλά και τι πειράζει (;!) στιγμιότυπα του 2022 λίγο πριν αυτό φύγει…» σημείωσε η οικοδέσποινα του «Mega καλημέρα». «Όπως όλες οι χρονιές είχε τα εύκολα αλλά κ τα πιο απαιτητικά μαθήματα… πάμε για τη πίστα 2023!»

Η παρουσιάστρια δεν παρέλειψε να στείλει και τις ευχές της για τη νέα χρονιά που έρχεται: «Καλή χρόνια σε όλους, με υγεία όνειρα και λιγότερη βία».

Στο βίντεο με την προσωπική της ανασκόπηση βλέπουμε στιγμιότυπα από καλοκαιρινές διακοπές, το πρώτο της βιβλίο, αγκαλιές με την κόρη της, Αλεξάνδρα και εξορμήσεις με τον σύζυγό της, Θοδωρή Μαροσούλη. Ανάμεσα σε αυτές είναι και τα backstage από την κοινή τους φωτογράφιση για το περιοδικό ΟΚ!.

Το ζευγάρι είχε μιλήσει μάλιστα για τη συνεργασία του στο θέατρο Αθηνά. « Στη συνεργασία που έχουμε με την Ελεονώρα δεν χρειάστηκε να είμαστε σε απόλυτη επαφή. Έκανε τη μετάφραση-απόδοση ενός κειμένου από τα ιταλικά στα ελληνικά και της είχα απόλυτη εμπιστοσύνη. Δεν μπήκα καν στη διαδικασία να την ελέγξω όταν τελείωσε, γιατί εκείνη είναι η γνώστρια του συγκεκριμένου αντικειμένου και αντιμετωπίζει τη δουλειά αυτή στο σύνολο, σαν να είναι δική μας, όχι δική μου. Οπότε δεν υπήρξε κάποια δυσκολία στη συνεργασία μας» είχε πει ο Θοδορώς Μαροσούλης.

Με την Ελεονώρα Μελέτη να συμπληρώνει: «Όλα ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2020. Αναζητούσε ένα σύγχρονο έργο για το Θέατρο Αθηνά, το οποίο ετοιμαζόταν να ανακαινίσει ριζικά. Του λέω «θέλω να δεις μια ταινία». Και του δείχνω το ιταλικό φιλμ του Πάολο Τζενοβέζε. Τέλειοι ξένοι. Είναι ένα πολύ επίκαιρο έργο, αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα χιλιάδων ζευγαριών. Τρία ζευγάρια και ένας φίλος τους κανονίζουν να φάνε στο σπίτι του ενός ζευγαριού. Εκεί αποφασίζουν να παίξουν ένα παιχνίδι: να αφήσουν τα κινητά τους στο τραπέζι και όποιο μήνυμα τους έρχεται να το διαβάζουν δυνατά. Οπότε καταλαβαίνεις τι ακολουθεί… Βλέπει ο Θοδωρής την ταινία και ενθουσιάζεται. Του λέω «πρέπει να πάρεις τα δικαιώματα». Το πρωτότυπο έργο δεν έχει ανέβει ξανά σε θέατρο στην Ελλάδα. Την επομένη κιόλας ο Θοδωρής ξεκίνησε τις διαπραγματεύσεις για τα δικαιώματα και λίγες μέρες αργότερα τα αγόρασε. Πήραμε το πρωτότυπο κείμενο στα χέρια μας, άρχισα να το δουλεύω πυρετωδώς και του το παρέδωσα τρεις μέρες πριν από το πρώτο lockdown. Τότε δεν ξέραμε, φυσικά, πόσο καιρό θα μείνουν κλειστά τα θέατρα. Παρ’ όλα αυτά, ο Θοδωρής είχε ήδη αρχίσει να κάνει επαφές με ηθοποιούς, αλλά το τοπίο ήταν θολό. Τη συνέχεια με τα κλειστά θέατρα την ξέρετε όλοι, οπότε το έργο έμεινε ουσιαστικά για δύο χρόνια στο συρτάρι».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ