Η Μπρίτνεϊ Σπίαρς με αφορμή τη βιογραφία της The Woman in Me που θα κυκλοφορήσει στις 24 Οκτωβρίου το People δημοσιεύει αποσπάσματα για την κηδεμονία που «συνέτριψε την ψυχή της» και τη ζωή τώρα. «Είναι ώρα για εμένα να υψώσω ανάστημα και να μιλήσω», είναι ο τίτλος στο εξώφυλλο του περιοδικού.

Μέχρι το 2008, η δημοφιλής τραγουδίστρια είχε γίνει σταθερός «στόχος» των παπαράτσι. Αφού μεταφέρθηκε σε κλινική για ψυχιατρικούς λόγους τον Φεβρουάριο, ο πατέρας της μαζί με έναν δικηγόρο είχαν τον έλεγχο των οικονομικών και προσωπικών υποθέσεων της Σπίαρς για τα επόμενα 13 χρόνια. Εκείνη την περίοδο, ηχογράφησε και κυκλοφόρησε τέσσερα επιτυχημένα άλμπουμ με εισπράξεις 138 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια της τετραετίας. Όμως, φήμες έλεγαν ότι ήταν δυστυχισμένη.

Η κριτική που δεχόταν για την εμφάνισή της απότον πατέρα της

Η Μπρίτνεϊ Σπίαρς ανέφερε στη συνέντευξή της ότι: «Με κοίταζαν πάνω-κάτω, μου έλεγαν οι άνθρωποι τη γνώμη τους για το σώμα μου, από τότε που ήμουν έφηβη. Ήταν όλοι συντηρητικοί αλλά με έκαναν να καταλάβω ότι εκείνες οι μέρες είχαν πλέον τελειώσει. Τότε που είχα ξυρίσει το κεφάλι μου, έπρεπε να μεγαλώσω τα μαλλιά μου και να επανέλθω όπως ήμουν πριν. Έπρεπε να κοιμόμουν νωρίς και να πάρω ό,τι φάρμακο μου έλεγαν να πάρω.

Πίστευα ότι η κριτική για το σώμα μου που το σχολίαζαν στα Μέσα ήταν κακό αλλά με πόνεσε περισσότερο η κριτική από τον πατέρα μου. Μου είπε επανειλημμένα ότι φαίνομαι παχιά και ότι θα έπρεπε να κάνω κάτι για αυτό. Θα έκανα μικρά δημιουργικά πράγματα εδώ κι εκεί, αλλά η καρδιά μου δεν ήταν πια σε αυτό. Όσο για το πάθος μου για το τραγούδι και το χορό, ήταν σχεδόν αστεία εκείνη τη στιγμή.

Το να νιώθεις ότι δεν είσαι ποτέ αρκετά καλός είναι μια “συντριβή” ψυχής για ένα παιδί. Μου είχε περάσει αυτό το μήνυμα ως κορίτσι, και ας είχα καταφέρει τόσα πολλά, συνέχιζε να μου το κάνει αυτό. Έγινα ρομπότ. Έχανα κομμάτια από αυτά που με έκαναν να νιώθω ο εαυτός μου. Ήμουν γυναίκα και ένιωθα ένα πληγωμένο παιδί».

«Αν με άφηναν να ζήσω τη ζωή μου, ξέρω ότι θα είχα ακολουθήσει την καρδιά μου και θα είχα βγει από αυτό με τον σωστό τρόπο και θα τα είχα καταφέρει».

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Πέρασαν δεκατρία χρόνια και έφτασα να νιώθω σαν σκιά του εαυτού μου. Σκέφτομαι τώρα ότι ο πατέρας μου και οι συνεργάτες του είχαν τον “έλεγχο” του σώματός μου και των χρημάτων μου για τόσο καιρό και αυτό με έκανε να νιώθω άρρωστη.

Σκεφτείτε πόσοι άντρες καλλιτέχνες έπαιξαν όλα τα χρήματά τους. Πόσοι είχαν κατάχρηση ουσιών ή προβλήματα ψυχικής υγείας. Κανείς δεν προσπάθησε να αφαιρέσει τον έλεγχο του σώματός τους και των χρημάτων τους. Δεν άξιζα αυτό που μου έκανε η οικογένειά μου. Το θέμα ήταν ότι κατάφερα πολλά εκείνη την περίοδο που υποτίθεται ότι ήμουν ανίκανη να φροντίσω τον εαυτό μου.

Μερικές φορές πίστευα ότι ήταν σχεδόν αστείο το πώς κέρδισα αυτά τα βραβεία για το άλμπουμ που έκανα, ενώ υποτίθεται ήμουν τόσο ανίκανη που έπρεπε να με ελέγχει η οικογένειά μου. Δεν υπήρχε τρόπος να συμπεριφερθώ ως ενήλικη, αφού δεν θα μου συμπεριφέρονταν ως ενήλικη και άρα θα οπισθοχωρούσα και θα ενεργούσα σαν μικρό κορίτσι.

Η γυναίκα μέσα μου ήταν πιεσμένη. Ήθελαν να είμαι δυναμική στη σκηνή, όπως μου είπαν να είμαι, και να είμαι ρομπότ τον υπόλοιπο χρόνο. Ένιωθα ότι στερούμουν εκείνα τα καλά μυστικά της ζωής. Ήθελαν να αφαιρέσουν αυτή την ιδιαιτερότητα και να κρατήσουν τα πάντα όσο πιο φιλικά μπορούσαν. Ήταν “θάνατος” για τη δημιουργικότητά μου ως καλλιτέχνης».

Διαβάστε επίσης: Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Στο νοσοκομείο ο πατέρας της – Βαριά άρρωστος με μόλυνση ο Τζέιμι Σπίαρς

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ