Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ολοκληρώθηκε ακόμα μια επιτυχημένη σεζόν, για την Αγγελική Νικολούλη και το «Φως Στο Τούνελ», κλείνοντας αισίως τα 31 χρόνια τηλεοπτικής συνεχούς παρουσίας, οδεύοντας προς την 32η.

Η παρουσιάστρια και δημοσιογράφος, ευχαρίστησε τους τηλεθεατές για την εμπιστοσύνη που της έδειξαν ακόμα μια χρόνια, δίνοντας ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι. Να πούμε πως το βίντεο αριθμεί ήδη 20.000 προβολές μέσα σε 5 ώρες, από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Τo MEGA ανανεώνει τη συνεργασία του με την Αγγελική Νικολούλη

To βίντεο με τα λόγια της

Εμείς φίλοι μου σβήνουμε τα φώτα, στο Τούνελ και προετοιμαζόμαστε, για το φθινόπωρο για την 32η τηλεοπτική σεζόν, εδώ στο MEGA μαζί με σας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου, για την εμπιστοσύνη, την αγάπη και την στήριξη. Καλοκαιράκι έχουμε, ας το απολαύσουμε όλοι, να χαλαρώσουμε, να ξεκουραστούμε και προσοχή μη χαθείτε. Θα σας βρούμε».

Διαβάστε επίσης: Αγγελική Νικολούλη: Η βραδιά που πέρασε με τους συνεργάτες του «Φως Στο Τούνελ», λίγες μέρες πριν το φινάλε της 31ης σεζόν

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ