Λίγες μέρες πριν ρίξει αυλαία η φετινή σεζόν, για την εκπομπή Φως Στο Τούνελ, η Αγγελική Νικολούλη, μαζί με τους συνεργάτες της, αποφάσισαν να οργανώσουν, μία όμορφη βραδιά, σε γνωστό εστιατόριο της Καισαριανής.
Αυτή τη χρονιά, η εκπομπή, διανύει την 31η σεζόν της και αναμφισβήτητα, είναι μία από τις μακροβιότερες εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης. Για άλλη μια χρονιά, το Φως Στο Τούνελ, διατήρησε τα ποσοστά του, σκαρφαλώνοντας για άλλη μια χρονιά την πρώτη θέση στην τηλεθέασης.
Σε πρόσφατες δηλώσεις της, η δημοσιογράφος, είχε πει τα εξής: «Όταν μπήκα στο αστυνομικό ρεπορτάζ, ήξερα ότι θα δω την άλλη πλευρά της ζωής και ήθελα να μπω σε αυτό για να δώσω φως. Το αγαπάω το αστυνομικό ρεπορτάζ. Είχα την τύχη να γίνω και η πρώτη γυναίκα στην Ελλάδα αστυνομική ρεπόρτερ. Με γεμίζει, δεν ήθελα να τ’ αλλάξω. Είχα προτάσεις κατά καιρούς να κάνω κάτι άλλο, αλλά έμεινα πιστή στο “Τούνελ”, ψάχνοντας το φως. Δηλαδή 31 χρόνια».
Όσον αφορά για τη συνέχιση της εκπομπής, η παρουσιάστρια, είχε αναφέρει: «Aπ’ ό,τι βλέπω συνεχίζουμε πάλι. Θα μπούμε στον τριακοστό δεύτερο χρόνο…», ανέφερε η Αγγελική Νικολούλη.
Διαβάστε επίσης: Ζέτα Μακρυπούλια: Η απρόσμενη συνάντηση με την Αγγελική Νικολούλη