Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» και μίλησε για τη μακρόχρονη πορεία της στο θέατρο, αλλά και για τον απαιτητικό ρόλο της Μέριλιν Μονρόε, τον οποίο υποδύθηκε τη φετινή θεατρική σεζόν.
«Είμαι 35 χρόνια non stop και μ’ αρέσει πάρα πολύ αυτό και το χαίρομαι και αισθάνομαι και ευλογημένη που είμαι σε αυτή την εργασία, την οποία έχω επιλέξει. Αγαπάω τόσο πολύ, που είμαι ενεργή όλα αυτά τα χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην παράσταση «Φάκελος Μέριλιν», εξηγώντας πως η προσέγγιση της ζωής της θρυλικής σταρ επικεντρώνεται στις δύσκολες εμπειρίες και τα τραύματα που τη σημάδεψαν.
Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: «Στη δουλειά έχω δεχτεί μεγάλου βαθμού κακοποιητική συμπεριφορά»
«Θα έρθει στην Αθήνα ο “Φάκελος Μέριλιν”. Έχουμε κάνει focus όχι στο λαμπερό κομμάτι της Μέριλιν, αυτό το ξέρουμε, αλλά στα σκοτάδια της που ήταν πολλά. Είναι ρόλος ζωής για μένα», σημείωσε.
Μάλιστα, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου παραδέχτηκε ότι η συναισθηματική φόρτιση του ρόλου ήταν τόσο έντονη, που δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της στο τέλος κάθε παράστασης.
«Αφού στο τέλος εγώ, όταν λέω την τελευταία ατάκα, ξεσπούσα σε κλάματα, σε γοερό κλάμα, γιατί σε όλη την παράσταση προσπαθούσα λίγο να το κρατήσω και ξεσπούσα σε λυγμούς. Και στο χειροκρότημα εγώ έκλαιγα και μου λέγανε “τι ωραίο εύρημα του σκηνοθέτη αυτό”, λέω “παιδιά, δεν ήταν εύρημα”. Δεν άντεχα άλλο», εξομολογήθηκε η ηθοποιός.
Διαβάστε επίσης: Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: «Αυτό που πιστεύω ότι με κάνει να φαίνομαι πιο νέα είναι το παιδί που έχω κρατήσει μέσα μου»