Η Μαρία Ρουμελιώτου, διευθύντρια του OKmag.gr και του Znews.gr, παραχώρησε συνέντευξη στην κάμερα του «Χαμογέλα και πάλι» και στην Ρέα Ιωάννου το πρωί της Κυριακής 28/12, αποκαλύτποντας τα πιο hot πρόσωπα και θέματα, τα οποία κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον των αναγνωστών, στα site της Barkingwell Media.
Η Μαρία Ρουμελιώτου, μίλησε για αρκετές προσωπικότητες, που απασχόλησαν την τηλεοτπική πραγματικότητα. Ένα από αυτά, ήταν και η Ρία Ελληνίδου: «Στο Okmag.gr το θέμα που συγκέντρωσε τα περισσότερα κλικ ήταν το vidcast με την Ρία Ελληνίδου για το ποιον θεωρεί ιδανικό άντρα. Δήλωσε ότι θέλει να είναι ψηλός, μελαχρινός, να τoν θαυμάζει και να ξέρει να ψήνει…»

Όσον αφορά το znews.gr, τις πιο πολλές επισκεψιμότητες, είχε η έξοδος του Γιώργου Λιάγκα με την Μαρία Αντωνά στα μπουζούκια. Είχαν φωτογραφηθεί μέσα στο νυχτερινό κέντρο κι έγινε χαμός. Τα views ήταν στο 1,5 εκ.
«Όλη τη χρονιά τα σκήπτρα των views τα έχει η Ιωάννα Τούνη».
Αναμφισβήτητα και η Ιωάννα Τούνη, ήταν ένα από τα πιο πετυχημένα πρόσωπα, του OKmag.gr καθώς και στο Znews.gr «Όλη τη χρονιά τα σκήπτρα των views τα έχει η Ιωάννα Τούνη. Ό,τι και να βάλουμε έχει πολλά page views και κλικ.
Εντυπωσιακό, είναι πάντως, όπως αναφέρει η ίδια, ότι η Ελένη Μενεγάκη, πουλάει περισσότερο τώρα σε σχέση με την περίοδο που βρισκόταν στην τηλεόραση: «Από τότε που η Ελένη Μενεγάκη άφησε την τηλεόραση, πουλάει ακόμα περισσότερο στα sites. Όσο ήταν δεν πουλούσε τόσο», τόνισε στην εκπομπή.
Η Μαρία Ρουμελιώτου, μάλιστα μίλησε και για τη Σίσσυ Χρηστίδου: «Για την Σίσσυ Χρηστίδου πουλάνε περισσότερο στο Okmag.gr και τα θέματα ομορφιάς που παρουσιάζει. Το πως έκανε το χρώμα και τους κυματισμιούς στα μαλλιά της κ.ά.»
Ποια ήταν όμως η τηλεοπτική στιγμή που πούλησε περισσότερο; Η ίδια απάντησε χαρακτηριστικά: «Και στα δύο σάιτ η πιο έντονη στιγμή δεν ήταν άλλη από τον κο. Μπαλάσκα, ο οποίος σήκωσε την μπλούζα του κι υπήρχαν πολλά views και προβολές στα βίντεο». δήλωσε η Μαρία Ρουμελιώτου, δήλωσε στην πρωινή εκπομπή του MEGA.