Η Αναστάσια Σoάρε ή κατά κόσμον Anastasia Beverly Hills, όπως ονομάζεται και το brand της είναι η «Βασίλισσα των Φρυδιών». Η ιστορία της μοιάζει με παραμύθι, καθώς, έζησε στο μέγιστο την έννοια του American Dream. Από πάμπτωχη στη Ρουμανία κατέληξε διάσημη και πολυεκατομμυριούχος με A-list celebrity να την τιμούν στο πρόσφατο πάρτι του brand της.

Διαβάστε Επίσης: Ποια μέθοδο επιλέγει η Κατερίνα Καινούργιου για πλούσια φρύδια

Το πιο πετυχημένο beauty πάρτι ήταν αυτό της Anastasia Beverly Hills

Πόσο συχνά βρίσκονται στον ίδιο χώρο Τζένιφερ Λόπεζ, Κιμ Καρντάσιαν, Όπρα Γουίνφρεϊ, Μαρία Μενούνος, Χάιντι Κλουμ, Σοφία Βεργκάρα, Σίντι Κρόφορντ, Κρις Τζένερ και Αλεσάντρα Αμπρόσιο;

Όχι, πολλές! Έκτος και αν πρόκειται για το after party του Met Gala. Η Anastasia Beverly Hills με ιδιαίτερη ευκολία κατάφερε να τις συγκεντρώσει, αποδεικνύοντας την επιτυχία της στο χώρο του beauty, αλλά και στον κλειστό κύκλο των celebrity.

Η αφορμή τα 25 χρόνια επιτυχίας του brand της.

Ο δρόμος προς την επιτυχία

Το 1989 η Αναστάσια Σοάρε μετακόμισε από τη Ρουμανία στην Αμερική με το ναυτικό άντρα της. Eίχε σπουδάσει Ιστορία και Αρχιτεκτονική,  μιλούσε ελάχιστα αγγλικά και έτσι φτάνοντας  στο Λος Άντζελες έπιασε δουλειά ως αισθητικός όπου σύντομα ανέπτυξε τη δική της τεχνική φρυδιών.  «Σχημάτιζα τα φρύδια των πελατισσών μου ανάλογα με το σχήμα του προσώπου τους αλλά και τη φυσική κλίση του ίδιου του φρυδιού» έχει δηλώσει η ίδια. Η ιδιαίτερη δεξιοτεχνία της έγινε γνωστή και έτσι αποφάσισε να ανοίξει τα φτερά της, νοικιάζοντας ένα μικρό διαμέρισμα στο Μπέβερλι Χίλς για  να παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού προσώπου, αποτρίχωσης και σχηματισμού φρυδιών. Εκεί την επισκέπτονταν διάσημα top model, όπως  Σίντι Κρόφορντ. Ο δρόμος για την επιτυχία είχε στρωθεί. Το 1997 δημιούργησε τη ναυαρχίδα της το Ινστιτούτο Ομορφιάς Anastasia Beverly Hills. Λίγο αργότερα ίδρυσε την εταιρία καλλυντικών Anastasia Beverly Hills ξεκινώντας φυσικά από εξειδικευμένα προϊόντα για τα φρύδια. Η γκάμα της εμπλουτίστηκε και σήμερα τα προϊόντα βρίσκονται σε περίπου 2.000 καταστήματα του κόσμου και φυσικά στα Sephora. Το μεγάλο breakthrough ήρθε όταν το 2016 το περιοδικό Forbes ανακοίνωσε ότι η αξία της εταιρίας της αγγίζει το 1 δις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ