Ο Μπραντ Πιτ μόλις συνδύασε δύο από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής: Το κρασί και την περιποίηση της επιδερμίδας.

O Πιτ έχει εμπειρία στη δημιουργία εκλεκτού κρασιού – την οποία εφαρμόζει τώρα στο brand του Le Domaine «Η Le Domaine δεν προορίζεται να είναι μια μάρκα διασημοτήτων», λέει ο ηθοποιός σε δελτίο τύπου. «Είναι μια σειρά καλλυντικών αντιγήρανσης για κάθε άνδρα και γυναίκα. Μου αρέσει η ιδέα μιας σειράς χωρίς φύλο».

Ο ηθοποιός, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του οινοποιείου Chateau Miraval, στοχεύει να επαναφέρει την περιποίηση της επιδερμίδας στα βασικά στοιχεία της φύσης (όπως σταφύλια).

«Στόχος μας είναι να μιμηθούμε τους οργανικούς κύκλους της φύσης» αναφέρει. «Στη φύση δεν υπάρχουν σπατάλες. Οτιδήποτε περισσεύει ή απορρίπτεται γίνεται τροφή για κάτι άλλο. Αυτό το υποδειγματικό κυκλικό σύστημα είναι η έμπνευση για τη Le Domaine».

Πριν λίγες ώρες, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης στο πλαίσιο συνέντευξής του στη βρετανική Vogue, ανακοίνωσε το νέο του επιχειρηματικό ξεκίνημα στο beauty κόσμο.

Μεταξύ άλλων, μίλησε για τη δική του ρουτίνα περιποίησης, αλλά και ποια από τις διάσημες πρώην του επηρέασε τη beauty ρουτίνα του, αποτελώντας πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του brand του.

«Λατρεύω αυτό που έκανε η Γκουίνεθ (Πάλτροου) με το Goop», αναφέρει στη συνέντευξή του στο περιοδικό και συνέχισε: «Είναι ακόμα μια πραγματικά πολύ αγαπητή φίλη και έχει χτίσει αυτή την αυτοκρατορία. Το είχε πάντα μέσα της και αυτό ήταν μια υπέροχη δημιουργική διέξοδος για εκείνη. Στην πραγματικότητα, αν σκεφτώ καλύτερα, μάλλον εκείνη ήταν η πρώτη που με έκανε να πλένω το πρόσωπό μου δύο φορές την ημέρα, ίσως».

Τα αντιοξειδωτικά συστατικά με βάση το σταφύλι που περιέχονται στις συνθέσεις των προϊόντων του, προέρχονται από το Chateau Miraval, το οινοποιείο που είχε αγοράσει από κοινού το 2008 με Αντεζλίνα Τζολί και πλέον βρίσκεται στο επίκεντρο μιας περίπλοκης, νομικής διαδικασίας. Ο ίδιος βέβαια, δεν έκανε αναφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα, αλλά αρκέστηκε να σχολιάσει την έλλειψη ποιοτικών προϊόντων στην αγορά.

«Ξέρω ότι υπάρχουν νέα προϊόντα (στην αγορά) σχεδόν κάθε μέρα, που οι άνθρωποι προσπαθούν να λανσάρουν, αλλά αν δεν είχα δει μια πραγματική διαφορά οπτικά στο δέρμα μου, δεν θα ξεκινούσαμε το brand», λέει χαρακτηριστικά και συνεχίζει: «Μου στέλνουν πράγματα συνέχεια και μου φαίνονται όλα ακριβώς το ίδιο. Αλλά φέτος δοκιμάσαμε το Le Domaine και πραγματικά εξεπλάγην από τα αποτελέσματα και αυτό για μένα ήταν που με έκανε να πιστέψω πως αξίζει να συνεχίσω».

Όσο για τη ρουτίνα ομορφιάς του, ο ίδιος παραδέχτηκε, ότι ακολουθεί μια απλή ρουτίνα περιποίησης του δέρματος: Πλύσιμο προσώπου το πρωί, ορός και μια γρήγορη εφαρμογή λίγης κρέμας ημέρας. Το βράδυ ακολουθεί σχεδόν την ίδια ρουτίνα: Πλύσιμο προσώπου, ορός και λίγη κρέμα νύχτας.

Απάντησε επίσης και στο ερώτημα για το ποιες πιέσεις έχει νιώσει προσωπικά πάνω στο θέμα της γήρανσης στη βιομηχανία του κινηματογράφου.

«Δεν θέλω να αποφύγω τη γήρανση. Είναι μια έννοια από την οποία δεν μπορούμε να ξεφύγουμε και θα ήθελα να δω τον πολιτισμό μας να την αγκαλιάζει λίγο περισσότερο, μιλώντας γι’ αυτήν μ’ αυτούς τους όρους. Κάτι που συζητήσαμε (από την ίδρυση του Le Domaine) ήταν αυτός ο τίτλος της «αντιγήρανσης». Είναι γελοίο. Είναι ένα παραμύθι. Αλλά αυτό που είναι πραγματικό, είναι να περιποιείσαι το δέρμα σου με υγιή τρόπο. Και αυτό είναι κάτι που έχω μάθει να κάνω για εμένα, που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Nομίζω ότι μαθαίνουμε πως αν αγαπάμε τον εαυτό μας, αν του συμπεριφερόμαστε λίγο καλύτερα, τότε υπάρχουν μακροχρόνια οφέλη από αυτό. Έτσι απλά γερνάμε υγιείς, γερνάμε με υγιή τρόπο».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ