Η Βρισηίδα Ανδριώτου και ο Σπύρος Μαρτίκας είναι ένα από τα πιο ερωτευμένα ζευγάρια της ελληνικής showbiz και δεν το κρύβουν.

Το ζευγάρι πραγματοποίησε ένα ρομαντικό ταξίδι στην Ισλανδία και οι δυο τους φαίνεται να πέρασαν μοναδικά στο μαγευτικό μέρος. Και οι δυο αγαπούν τα ταξίδια και έτσι έφυγαν λίγο μακριά από τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.

Πριν μερικές ημέρες, η Βρισηίδα Ανδριώτου και ο Σπύρος Μαρτίκας ταξίψαν στην Ισλανδία όπου έζησαν μια μοναδική εμπειρία. Μάλιστα, το ζευγάρι, που μετρά σχεδόν τρία χρόνια σχέσης, μοιράστηκε μερικές εικόνες μέσα από τους λογαριασμούς τους στα social media.

«Ένα ταξίδι ζωής!
Ισλανδία-Ice& Fire
Part 2
Στις 3 τη νύχτα βρήκαμε ένα ερημικό ξέφωτο στους πρόποδες του ηφαιστείου και ακριβώς έξω από μια αποκλεισμένη περιοχή, διανυκτερεύσαμε!
1 ημέρα περιπέτειας: Στις 7:00 το πρωί ξεκινήσαμε! Προορισμός«ο χρυσός κύκλος»!Δ ιάσημοι καταρράκτες (Gullfoss,Selfoss, Blaskogabyggo ),παγωμένες λίμνες,το διάσημο εθνικό πάρκο Πίνγκβελιρ με τις τεκτονικές πλάκες και πίδακες καυτού νερού από τα έγκατα της γης(Haukadalur)!Για το τέλος της μέρας ο μοναδικός υφαιστιακός κρατήρας Grimsnes-og Grafningshreppur με λίμνη στον πυθμένα του!
Διανυκτέρευση στην περιοχή Olfus αλλά πριν από αυτό μια πεζοπορία 4 ωρών σε εκείνο το βουνό και μπάνιο στις ιαματικές φυσικές πήγες του! Κοιμηθήκαμε στις 2 τη νύχτα!
2η μέρα περιπέτειας: Στις 7:00 το πρωί αναχώρηση! Προορισμός το νότιο κομμάτι της Ισλανδίας! Όλη την παραλιακή ζώνη δηλαδή, βλέποντας θαύματα!Καταρράκτες που κόβουν την ανάσα(Seljalandsfoss,Skogafoss),διάσημες μοναδικές παραλίες(μαύρη παραλία(Game of thrones),αεροπορικό δυστύχημα,Diamond beach και παγετώνας(Fjallsarlon)!Το τοπίο αλλάζει! Απότομα!
Διανυκτέρευση στο Hofn!
3η μέρα περιπέτειας! Στις 6:00 αναχώρηση για τον παγωμένο βορρά! Μια αξέχαστη διαδρομή μέσα σε φιόρδ, σε τοπία με λίμνες και καταρράκτες! Μια μοναδική εναλλαγή εικόνων! Ένα μαγευτικό φυσικό υπερθέαμα!4:30 ώρες μετά, άφιξη στο διάσημο παγωμένο φαράγγι Studlagil.
Μπήκαμε στον «διαμαντένιο κύκλο»! Ο απόλυτος πάγος! Θάλασσες πάγου μπροστά στα μάτια μας! Μια απερίγραπτη διαδρομή πάνω σε αιώνιους παγετώνες! 2 ώρες μέχρι τον διάσημο καταρράκτη Dettifos.Ο πιο δυνατός ερμητικός καταρράκτης της Ευρώπης μέσα στο απόλυτα παγωμένο τοπίο! Δέος και περιέργεια! Μας καθήλωσε! Τώρα έρχεται η απόλαυση!Myvatn!Τα καυτά ιαματικά μπάνια στη μέση του παγετώνα! Μοναδική εμπειρία! Διανυκτέρευση μια ώρα έξω από την πόλη Ακουρέιρι σε μια παγωμένη λίμνη! Στο απόλυτο σκοτάδι! Λίγο πριν κοιμηθούμε ο ουρανός αρχίζει να μας προσκαλεί. Εμφανίζεται μπροστά μας για δεύτερη φορά το Βόρειο Σέλας! Μοιραζόμαστε μοναδικές στιγμές ακόμη μία φορά! Πόσο τυχεροί απέναντι σε κάτι τόσο σπάνιο!».

«Ένα ταξίδι ζωής!
Ισλανδία-Ice & Fire
Part 3
4η μέρα περιπέτειας! Αναχώρηση στις 6:00 και επιστροφή στο Reykjavik.Μετά από 4 ώρες φτάνουμε στην υπέροχη αυτή πόλη! Βόλτες στο κέντρο της, επίσκεψη στον καθεδρικό ναό και φαγητό στο λιμάνι να γευτούμε την διάσημη αστακόσουπα! Το απόγευμα στις 5:00 η μεγάλη απόλαυση!Sky lagoon!Η απόλυτη ιαματική αναζωογόνηση! Στις 9:30 το βράδυ δείπνο στο αυτοκίνητο και μετά ένα αξέχαστο rock live party σ ένα βιβλιοπωλείο στο κέντρο της πόλης! Μάλιστα!Bar βιβλιοπωλείο!
5η μέρα αναχώρησης! Ξυπνήσαμε στις 7 και ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο! Το ταξίδι αυτό τελειώνει με αναμνήσεις ζωής χαραγμένες στην ψυχή και στο μυαλό μας!
Η ευτυχία χαραγμένη στο πρόσωπο μας και η προσδοκία για τον επόμενο προορισμό τεράστια. Σας ευχαριστούμε που ήσασταν κοντά μας σ αυτό το υπέροχο ταξίδι και ευχόμαστε να σας χαρίσαμε ότι περισσότερο μπορούσαμε από αυτή την μαγεία!» έγραψε μεταξύ άλλων, στην τελευταία του ανάρτηση ο Σπύρος Μαρτίκας.

Διαβάστε επίσης:

Βρισηίδα Ανδριώτου: Νύφη στην αγκαλιά του Σπύρου Μαρτίκα

Η Βρισηίδα Ανδριώτου στο okmag: Αποκαλύπτει αν αρραβωνιάστηκε τελικά με τον Σπύρο Μαρτίκα