Η Ελένη Μενεγάκη δεν μιλάει ποτέ τυχαία για την προσωπική της ζωή. Ό,τι κι αν πει γύρω από τα παιδιά της και τον σύζυγό της, ξέρει ότι θα γίνει τίτλος. Σήμερα, με αφορμή την τηλεοπτική της συνάντηση με την Παναγιώτα Βλαντή, τη στιγμή μάλιστα που το μέλλον της συνεργασίας της με το Mega πρωταγωνιστεί στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ, επέλεξε να κάνει μια σπάνια αναφορά στο ξεκίνημα της σχέσης της με τον Μάκη Παντζόπουλο και τις δυσκολίες που έπρεπε να ξεπεράσουν: «Κι εμείς δεν έχουμε ψυχή; Νομίζετε ότι εμείς δεν θέλουμε να έχουμε μια στρωτή προσωπική ζωή;» είπε η 54χρονη παρουσιάστρια μεταξύ άλλων.

«Για κάποιους ανθρώπους που δεν το έχουν δει ποτέ στη ζωή τους αυτό το έργο, μπορεί να είναι πολύ αγριευτικό. Από εκεί και πέρα είναι και θέμα αυτού που είναι μέσα στη δουλειά το πώς νιώθει ότι μπορεί να το διαχειριστεί».

Έχουν περάσει 14 χρόνια από εκείνη την Πέμπτη που η Ελένη Μενεγάκη και ο Γιάννης Λάτσιος ανακοίνωσαν από κοινού τη λύση του γάμου τους. Ο κινηματογραφικός έρωτάς της με τον Μάκη είχε ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2009 στην Άνδρο, όπου είχε πάει για διακοπές με το ζεύγος Κωστόπουλου- Μπαλατσινού, καθώς ο άνδρας της είχε επαγγελματικές υποχρεώσεις στην Αθήνα.

Μια αμοιβαία συμπάθεια που εξελίχθηκε γρήγορα σε κάτι πιο τρυφερό που έμελλε να γίνει ακαταμάχητο και για τους δύο. Ιστορίες ανθρώπινες που έχουν συμβεί σε φίλους και γνωστούς μας. Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση, η γειτονιά της Ελένης ήταν μια ολόκληρη χώρα. Ήταν, άλλωστε, η εθνική τους παρουσιάστρια. Εκείνη, τίμια απέναντι στον εαυτό της πάνω από όλα, θύμωσε πολύ όταν κάποια άτομα από το κοντινό της περιβάλλον της είπαν το κλασικό «μη χαλάσεις το σπίτι σου». Είχε δουλέψει πολύ για να φτάσει εκεί που έφτασε, δεν θα μπορούσε ποτέ να ζει σε ένα ψέμα, όπως κάνουν πολλοί άνθρωποι ανάμεσά μας. Είτε γιατί δεν θέλουν, είτε γιατί δεν τολμούν.

Όσα ακολούθησαν, εκτόξευσαν τον μύθο της ακόμα πιο ψηλά. Για μήνες ολόκληρους, περιοδικά, σάιτ, εκπομπές είχαν ως βασικό τους θέμα την Ελένη. Φωτογράφοι κέρδιζαν για ένα παπαράτσι της με τον Μάκη, μισθούς ενός χρόνου. Πολλοί μιλούσαν για εκείνη σαν να τη γνώριζαν καλά. Πόσοι όμως από αυτούς ήξεραν στην πραγματικότητα τι σκεφτόταν η ίδια;

Το έχουμε ξαναπεί. Η περίπτωσή της θα έπρεπε να διδάσκεται στις σχολές των Μέσων Ενημέρωσης: Από το χαριτωμένο μοντέλο της Mega Banca στην πιο ακριβοπληρωμένη παρουσιάστρια στην ιστορία της Ελληνικής τηλεόρασης.

Ένα ατομικό brand, μία μικρή βιομηχανία που έχτισε μόνη της. Χωρίς ιδιαίτερη τύχη, μόνο σωστά υπολογισμένες κινήσεις- πάντα λεγόταν ότι είχε σύμβουλο τη μητέρα της, Ζέτα- και ένα μεγάλο επικοινωνιακό χάρισμα. Μία γυναίκα υπερβολικά όμορφη και σέξι, που δύσκολα θα μπορούσε να ταυτιστεί μαζί της η μέση Ελληνίδα. Και όμως εκείνη κατόρθωσε να αποτινάξει από πάνω της την «απειλητική» της εικόνα, καλλιεργώντας μια άλλη, πιο ελκυστική και μακροπρόθεσμα επικερδή: Αυτή της ακίνδυνης και όχι υπερβολικά έξυπνης γυναίκας. Πάντα γελαστή, προσιτή, φρέσκια και, φυσικά, ξανθιά. Για την ακρίβεια, όσο η Ελένη άνοιγε την απόχρωση των μαλλιών της, τόσο η λάμψη της γινόταν πιο ακαταμάχητη.

Μια σύγχρονη Αλίκη της τηλεόρασης, που ξεκίνησε από τις φτωχογειτονιές της Αμφιάλης, χωρίς την αίσθηση προστασίας που προσφέρει μια πατρική φιγούρα (άλλη μία ομοιότητα με την αξέχαστη σταρ του ελληνικού κινηματογράφου). Που έκανε έναν γάμο σε πολύ μικρή ηλικία για τον οποίο δεν μιλούσε ποτέ. Που είχε τα διακριτικά φλερτ της μέχρι που παντρεύτηκε τον δικό της Πυγμαλίωνα και έκανε τρία υπέροχα παιδιά. Που δεν απαντούσε ποτέ στα κακόβουλα δημοσιεύματα και δεν ξοδευόταν σε πολλές συνεντεύξεις και εμφανίσεις.

Τα media ήταν πάντα δίπλα της στις όμορφές της οικογενειακές στιγμές και εκείνη πάντα τα υποδεχόταν με χαρά. Γιατί γνώριζε ότι ήταν αναπόσπαστο μέρος του παιχνιδιού, το μικρό τίμημα για όσα απολάμβανε. Η διαφάνεια που είχε η ζωή της, ακόμα και όταν πια ο τραπεζικός της λογαριασμός θα μπορούσε να προκαλεί τον φθόνο του κοινού (το μεγαλύτερο, ίσως, ελάττωμα του νεοέλληνα), ακόμα και το καθημερινό της ντύσιμο, που οι στιλίστες έλεγαν ότι δεν είναι αρκετά chic για το επίπεδό της, συντηρούσαν τον λαϊκό μύθο «Μενεγάκη». Ακόμα και το γεγονός ότι εκείνη κέρδιζε πάντα περισσότερα χρήματα από τους άντρες της, τη στιγμή που η κοινωνία προστάζει τα νέα κορίτσια να κάνουν ό,τι μπορούν για να πάρουν τον «καλό» (δηλαδή τον πιο πλούσιο) γαμπρό, πάλι υπέρ της λειτούργησε επικοινωνιακά. Η Ελένη έγινε η φίλη που ήθελαν όλοι να έχουν. Και, φυσικά, όσο περνούσαν τα χρόνια τόσο καλύτερη παρουσιάστρια γινόταν.

Το 2024 η Ελένη Μενεγάκη είναι ακόμα εδώ, ως διαχρονική αξία πλέον, που καταφέρνει να βγαίνει αλώβητη από τα μέτρια- για τα δεδομένα της- νούμερα τηλεθέασης που σημειώνει η εκπομπή της. Το πρόσωπό της κοσμεί την κεντρική θέση της βιτρίνας του ψυχαγωγικού προγράμματος του Mega. Εξάλλου, απάντηση στο ερώτημα «αν θα φύγει, ποια θα πάρει τη θέση της» απάντηση δεν μπορείς εύκολα να βρεις. Κάνει την εκπομπή που θέλει, το κανάλι της τη σέβεται απόλυτα και επιλέγει τους συνεργάτες της- γιατί ό,τι και αν ακούγεται, ποιος δεν θέλει να δουλέψει δίπλα στη «βασίλισσα»;

Για εμάς όμως, η μεγαλύτερη επιτυχία όμως της Ελένης είναι άλλη: Σε αντίθεση με άλλες γυναίκες που γεύτηκαν τη δόξα, εκείνη δεν την έβαλε στο σπίτι της, την ευτυχία της δεν την αντλεί από την δουλειά της. Την αντλεί από τη ζωή που επέλεξε η ίδια για τον εαυτό της.

Διαβάστε επίσης: Tα unfollow που «έσπασαν» το Internet και το plan b του ΣΚΑΪ για τη θέση της Φαίης Σκορδά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ