Μπήκε και ο Απρίλης, απολύθηκε και ο Στέφανος από τον στρατό, γύρισε ο Κυριάκος από τον Καναδά, οπότε μπήκαμε σεμνά και ταπεινά σε άλλη μια προεκλογική περίοδο. Για άλλη μια φορά τα κόμματα αναζητούν celebrity υποψήφιους για τις Ευρωεκλογές. Για άλλη μια φορά πολύς κόσμος θα τους προτιμήσει, γιατί το συγκεκριμένο πάθημα δεν θα γίνει ποτέ μάθημα. Προφανώς και δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι, απλά η Ευρωβουλή με τις πολύ υψηλές απολαβές της τα τελευταία χρόνια έχει γίνει κάτι σαν το Survivor της πολιτικής, που οι περισσότεροι θέλουν να πάνε για τα χρήματα χωρίς τη μεγάλη έκθεση και τη συνεχή κρίση που δέχεται ένας βουλευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου.

Βέβαια ο Απρίλης είναι και ο μήνας που τα κανάλια πρέπει σιγά σιγά να αποφασίσουν τι θα παρουσιάσουν την επόμενη σεζόν, καθώς και να ολοκληρώσουν τα λανσαρίσματα της φετινής, όπως το Star που δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την πρεμιέρα του First Dates, αλλά και του δεύτερου κύκλου της σειράς IQ 160. Δύο πρεμιέρες έχει ανακοινώσει και το Open, τη νέα καθημερινή απογευματινή σειρά «Σαν ψέμα» αλλά και το πρωτότυπο reality TV Queen, που αν όλα πάνε καλά, η πρεμιέρα θα γίνει στην prime time ζώνη πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Εκεί στον ΣΚΑΪ εργάζονται πολλοί άνθρωποι που εκτιμώ απεριόριστα. Στο επικοινωνιακό κομμάτι όμως κάτι πάντα γίνεται και χαλάει η ωραία συνταγή και έχω και προσωπική εμπειρία. Αρχές 2020. Μπαίνω στην τηλεοπτική παρέα του Γιώργου Λιάγκα, μια μεταγραφή μετά από έναν χρόνο απραξίας στον ΑΝΤ1 που είχε συζητηθεί πολύ. Πριν ακόμα συνέλθουμε από το σοκ της πρώτης καραντίνας, οι φήμες για την Ιωάννα Μαλέσκου αρχίζουν και φουντώνουν, αφήνοντας τον παρουσιαστή και την ομάδα του εκτεθειμένο. Η Ιωάννα έρχεται το καλοκαίρι, έχοντας απορρίψει δύο άλλες προτάσεις, ο Γιώργος κάθεται πάλι στον πάγκο, και στη συνέχεια γίνεται ξαφνική αλλαγή στη διεύθυνση πρόγραμματος. Η παρουσιάστρια δεν «δένει» ποτέ με τη νέα ηγεσία, κάνει και εκείνη κάποια λάθη με αποτέλεσμα να περάσει δύο χρονιές δύσκολες με πολλούς συναδέλφους της να έχουν βρει τον νέο αγαπημένο του στόχο που μένει ουσιαστικά απροστάτευτος απέναντι στα συνεχή πυρά. Η Ιωάννα φεύγει άρον άρον, η Μαρία Μπακοδήμου έρχεται με μεγάλη χαρά στη θέση της, αλλά δεν προλαβαίνει ποτέ να κάτσει γιατί το κανάλι κλείνει στη θέση τη μεταγραφή της σεζόν, που δεν ήταν άλλη από τη Φαίη Σκορδά. Τα δημοσιεύματα λένε τότε ότι η Μαρία ετοιμάζεται να κινηθεί νομικά εναντίον του ΣΚΑΪ, αλλά τελικά συμβιβάζεται με μια θέση στο πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου. Η Φαίη δυσκολεύεται στην πρωινή ζώνη, που θέλει τον χρόνο της για να χτιστεί, αφού μέχρι τότε το κανάλι είχε ενημέρωση εκείνη την ώρα. Οι «Αταίριαστοι» δεν κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους για τη μετακίνησή τους στο μεσημέρι.

Από τη Μαλέσκου στον Πορτοσάλτε μια Σκορδά δρόμος

Απρίλιος 2023: Οι διαρροές για τη μετακόμιση της Φαίης στη μεσημεριανή ζώνη αποδεικνύονται αληθείς. Εκείνη αρχικά δηλώνει πλήρη άγνοια (ήμουν εκεί που τη ρωτούσαν όλοι), και η αρχισυντάκτριά της, Ελεάννα Τρυφίδου μαθαίνει από τους «έξω» και όχι από τους «μέσα» ότι θα πάρει τη θέση της η αρχισυντάκτρια του Νίκου Μουτσινά, Αγγελική Γιαννακοπούλου. Η επόμενη διαρροή λέει ότι η Φαίη γνώριζε από την πρώτη στιγμή τις προθέσεις του καναλιού, εκείνη όμως μέχρι και σήμερα το διαψεύδει. Έναν χρόνο μετά, μαθαίνουμε από το Happy Day, ότι ο ΣΚΑΪ έχει ήδη αποφασίσει να δώσει τη ζώνη της στον Άρη Πορτοσάλτε και σε εκείνη να προταθεί η ζώνη που προβάλλεται τώρα το My Style Rocks. Μία ζώνη όμως που δεν μπορεί να στηρίξει ένα μαγκαζίνο όπως αυτό που παρουσιάζει η Φαίη Σκορδά μέχρι σήμερα καθώς όλα τα θέματα της lifestyle επικαιρότητας έχουν ήδη «καεί» όπως λέμε στη δουλειά μας από τις 10 περίπου εκπομπές που θα έχουν προηγηθεί καθώς και το διαδίκτυο.

Το δεδομένο βέβαια εδώ είναι διαφορετικό καθώς τώρα η Φαίη Σκορδά πρέπει να ανανεώσει από την αρχή το συμβόλαιό της που λήγει τον Ιούλιο ενώ πέρσι έπρεπε απλά να υπογράψει την τροποποίησή του για τη νέα ώρα προβολής.

Θα μου πεις τώρα, μόνο στον ΣΚΑΪ γίνονται αυτά; Το προπέρσινο θρίλερ με την Ελίνα Παπίλα και τον Γιώργο Καρτελιά και πέρσι με τη Χατζίδου και τον Παύλου στο Star το ξεχνάς; Το φετινό jenga «Δανάη- Τσουρός- Ελεονώρα- Ελένη» στο Mega που συνεχίζεται με νέες υποθέσεις κάθε εβδομάδα; Κάθε τουβλάκι που μετακινείται γκρεμίζει τα υπόλοιπα και πρέπει να φτιάξεις τον πύργο από την αρχή. Σου απαντάνε μετά οι ιθύνοντες: Επειδή εσύ θέλεις να κάνεις τηλεοπτικό ρεπορτάζ από το φθινόπωρο για το επόμενο έτος είμαστε εμείς υποχρεωμένοι να έχουμε αποφασίσει ή να ανοίξουμε όλα μας τα χαρτιά; Έλα όμως που τώρα φτάνει το Πάσχα και το παιχνίδι έχει λίγο πολύ κριθεί. Οι νικητές και οι ηττημένοι έχουν πια φανεί. Οι ίδιοι οι παρουσιαστές θέλουν και εκείνοι να γνωρίζουν με σιγουριά τι θα κάνουν του χρόνου- ειδικά στο Mega το μόνο συμβόλαιο που λήγει είναι αυτό της Μενεγάκη. Ο Κώστας Τσουρός έχει διετές, ενώ οι άλλες δύο κυρίες έχουν ακόμα έναν χρόνο- στην περίπτωση της Δανάης ανανεώνεται αυτόματα από τη μεριά του καναλιού, στην περίπτωση της Ελεονώρας πρέπει να συναινέσει και η ίδια.

Όλα ή τίποτα

Η χτεσινή ζωντανή εμφάνιση του Νίκου Καρβέλα στην πιο συζητημένη εκπομπή της Νίκης Λυμπεράκη για φέτος μου θύμισε ένα σκηνικό που είχε συμβεί στα early 00’s. Μία πασίγνωστη δημοσιογράφος είχε πάει ένα βράδυ στο σπίτι που έμενε με την Άννα Βίσση στην Εκάλη για να της πάρει συνέντευξη για το εξώφυλλο περιοδικού. Κάποια στιγμή εκείνος, μπήκε στον χώρο, και επειδή δεν τη συμπαθούσε, έσβησε τα φώτα αφήνοντας τις δύο γυναίκες στο μαύρο σκοτάδι θέλοντας έτσι να πει με τον «γλυκό» του τρόπο ότι η κουβέντα είχε πάρει τέλος, με την Άννα Βίσση, σε πλήρη αμηχανία να προσπαθεί να τον δικαιολογήσει. Την ίδια αμηχανία είχε προκαλέσει στο κοινό του Ηρωδείου το καλοκαίρι στη μεγάλη συναυλία για τα 50 χρόνια της καριέρας της, όταν τον ανέβασε στη σκηνή και εκείνος βωμολόχησε από το μικρόφωνο. Αυτή είναι βέβαια η μία πλευρά του Νίκου Καρβέλα. Γιατί από την άλλη πλευρά, έχεις μια μουσική διάνοια, ένας πολύ μορφωμένος, χαμηλών τόνων και πνευματώδης άνθρωπος που τη δεκαετία του 90 τον θυμάμαι να ταξιδεύει δυο τρεις φορές τον χρόνο στο Λονδίνο με αυτοκίνητο γιατί τρέμει τα αεροπλάνα. Ένας τρυφερός πατέρας και σύντροφος αφού όλες οι γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του, από τη Χριστίνα Αναγνωστοπούλου μέχρι την Αννίτα Πάνια να στάζουν μέλι όταν μιλάνε για εκείνον.

Σας αφήνουμε μέχρι αυτή την Πέμπτη με ένα τραγούδι του 72χρονου πλέον τραγουδοποιού που μου θα μου θυμίζει πάντα εκδρομές σχολικές στο δημοτικό με τον Δημήτρη, τη Μάρι, τη Γεωργία, τον Δάκη, την Ελένη και τον Μάκη με εκείνα τα μεγάλα διπλά κασετόφωνα που έτρωγαν τις μπαταρίες σαν καραμέλες…

Διαβάστε επίσης:

Η Τούνη, ο Φιντιρίκος, τα νούμερα τηλεθέασης και ο νέος έρωτας στα τηλεοπτικά πλατό

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ