Το Σάββατο στην έντυπη έκδοση του ΟΚ! που κυκλοφορεί με την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ είχα τη χαρά να μιλήσω με τη Ρούλα Κορομηλά -στην πρώτη της φωτογράφιση για περιοδικό μετά από χρόνια. Μια συζήτηση που τα είχε όλα και την πρωταγωνίστριά της πιο φιλοσοφημένη από ποτέ. Από το πολύ σοβαρό θέμα της υγείας της, στη συνάντησή της με την Ελένη Μενεγάκη, τους άντρες που πέρασαν από το πλευρό της, την οικογένειά της και το παρασκήνιο της τηλεοπτικής της επιστροφής.

Τη φωτογράφιση έκανε η αγαπημένη και των δύο μας, Ολυμπία Κρασαγάκη, με την οποία είχαν κάνει τα πιο ωραία εξώφυλλα στο Downtown στα αλησμόνητα 00’s. Η Ρούλα με έχει βάλει στο σπίτι της, έχουμε πει κατά καιρούς πολλά που δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ, και θα τη σέβομαι παντοτινά.

Ο Πετράκος πετροβολεί (ξανά)

Γρηγόρης Πετράκος is back, πιο τοξικός από ποτέ και το twitter – που ο ίδιος μισεί- βρήκε τη χαρά του #not. «Μια από τις αηδίες της νεοταξίτικης woke υποκουλτούρας είναι και η καλλιέργεια μίσους προς το αντρικό πρότυπο» έγραψε.

«Έτσι, πολύ μεθοδικά ψάχνουν στα καθημερινά “σκουπίδια” της εγκληματικότητας να βρούν εκείνες τις ψυχοπαθείς περιπτώσεις που θα πείσουν το αδηφάγο φιλελέφτ κοινό για το πόσο βίαιος, οπισθοδρομικός και επικίνδυνος είναι αυτός ο ντεμοντέ λευκός στρέιτ άντρας.

Αν δεν μιλάς για σεξισμό, πατριαρχία, γυναικοκτονία και τοξική αρρενωπότητα (η αγαπημένη μου εμετική φράση) δεν είσαι “in”.

Μέχρι και την Ιέρεια του Ελληνικού τραγουδιού και καλύτερη τραγουδίστρια όλων των εποχών, τη λατρεμένη μας Χαρούλα επιστράτευσε ο εθνικός woke σκηνοθέτης και την έβαλε να πει τη φράση “είναι δυνατόν οι άντρες να είστε τόσο μαλάκες ανά τους αιώνες; “.

Και βέβαια η φράση αποθεώθηκε από το βόθρο του σιχαμερότερου των Social, το twitter!

Φίλτατοι νεοταξίτες, προαγωγοί των 52 φύλων και της νέας κανονικότητας είστε ΑΣΤΕΙΟΙ!».

Το post του στο Facebook δεν τελειώνει εκεί, αλλά νομίζω το μήνυμα το πήραμε. Το πολλαπλό αυτογκόλ εδώ είναι τόσο προφανές που δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση. Ένα θα πω μόνο, κρίμα. Κρίμα για το ταλαντούχο και ντροπαλό παιδί που γνώρισα πριν από 20 χρόνια στο Fame Story και που τόσο συμπαθούσα, κρίμα που υπάρχουν έστω και λίγοι νέοι άνθρωποι που μπορεί και να συμφωνούν με όσα διαβάζουν. Κρίμα ίσως και για εμάς τους ίδιους τους δημοσιογράφους που αναπαράγουμε αυτές τις απόψεις γεμάτες οργή, ειρωνεία και προσβολές. Να είναι καλά ο άνθρωπος και η οικογένειά του αλλά όσο γίνεται πιο μακριά από εμάς τους… νεοταξίτες.

Και μια συμβουλή παλιέ μου φίλε. Μήπως να μεταφράσεις το πόνημά σου και σε άλλες γλώσσες τώρα που το Maestro και ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης θα καλλιεργήσουν το «μίσος προς το αντρικό πρότυπο» σε όλον τον πλανήτη μέσα από το Netflix;

Savva Challenge

Η γρίπη της Ελιάνας Χρυσικοπούλου ένωσε τελικά ξανά μετά από έναν μήνα τον Δημήτρη Ουγγαρέζο και τον Σάββα Πούμπουρα στο πάνελ της Ελένης Μενεγάκη. Οι δυο τους είναι καλοί φίλοι, έχουν κοινούς κώδικες και η χημεία τους είναι προς όφελος της εκπομπής -παλιόπαιδα ακόμα μου λένε στον δρόμο για την τηλεοπτική φάρσα που μου είχατε στήσει πριν από τρία χρόνια στον ΑΝΤ1 και δεν έχω αντέξει να δω ποτέ!

Στο κλουβί του Μαυρίκιου

Ποιος να μας έλεγε ότι ο Μαυρίκιος Μαυρικίου θα πρωταγωνιστούσε στην καθημερινότητά μας. Το θρίλερ με το μιούζικαλ το «Κλουβί με τις τρελές» συνεχίζεται και οι υποψήφιοι θεατρικοί σύζυγοί του να κάνουν ουρά για μια θέση δίπλα του. Αρχικά θα παντρευόταν τον Κώστα Φραγκολιά, μετά αρραβωνιάστηκε τον Αλέξη Παππά, ο αρραβώνας χάλασε στα logistics, βγήκε… ραντεβού επί σκηνής με τον Μάνο Πίντζη και τον Γιώργο Παράσχο, για να καταλήξει πάλι στον Αλέξη Παππά όπως έμαθε και ο ίδιος στον αέρα της Καινούργιου; Στο τέλος θα ντύσουν την Ιλάειρα πάλι άντρα όπως στο J2US και θα τελειώσουμε.

Αντί επιλόγου

Λίγο μας αδίκησαν το πρωί της Πέμπτης στο αγαπημένο μας «Mega Καλημέρα». Και το λέω αυτό ειδικά για τον καλό συνάδελφο Κώστα Τσουρό, ο οποίος έχει δουλέψει με τη Φαίη Σκορδά και γνωρίζει πολύ καλά ότι θα απαγόρευε να εκτεθεί στον αέρα ένας συνεργάτης της. Αντίθετα η Φαίη λειτουργεί σαν μαμά με την ομάδα της και το καμαρίνι της είναι πάντα ανοιχτό. Η Αφροδίτη Γραμμέλη όχι μόνο γνώριζε ότι θα παίξουν στον αέρα οι δηλώσεις της Ευρυδίκης Παπαδοπούλου, αλλά ήθελε να βγει και να απαντήσει. Όχι για να κάνει ίντριγκα αλλά για να δώσει ήρεμα ένα τέλος. Επίσης ήταν ένα θέμα κοινής λήψης (δηλαδή όχι αποκλειστικό), δεν πήγε η κάμερα της εκπομπής για την Ευρυδίκη αλλά για όλους τους καλεσμένους. Η Αφροδίτη θα μπορούσε να το αποφύγει, δεν το έκανε και της βγάζω το καπέλο, αφού εγώ, που έχω λιγότερη τηλεοπτική εμπειρία από εκείνη, νομίζω ότι θα ένιωθα μεγάλη αμηχανία σε αντίστοιχη περίπτωση. Είπαμε, Πανσέληνος είναι θα περάσει!

Διαβάστε ΕΔΩ όλα τα κείμενα του Νίκου Γεωργιάδη για το Nikopolis Blog.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ