Το Δευτέρα έγινε ακόμη μια αποχώρηση στο GNTM 4. To κορίτσι που αποχαιρέτησε τόσο τον διαγωνισμό όσο και τους συμπαίκτες τους είναι η Αγάπη. Δεν κατάφερε να βγάλει τη βαθμολογία που ήθελε.

«Ήταν ένα πανέμορφο ταξίδι. Δεν θα άλλαξα τίποτα, Ούτε καν τη χθεσινή λήψη. Δεν είχα φύγει ποτέ από το σπίτι μου από τις γονείς μου είπε η ίδια. Και τώρα έζησα σε ‘να σπίτι σε ένα τόσο πιεστικό πρόγραμμα για τέσσερις μήνες με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου.» δήλωσε η ίδια λίγο πριν φύγει.

Στην εκπομπή της Δευτέρας προβλήθηκε ένα ιδιαίτερο επεισόδιο με τη δοκιμασία της αποχώρησης να είναι πολύ διαφορετική από τις υπόλοιπες. Συνδύασε μόδα, τεχνολογία, μόδα και αυτοκίνητο. Η διαφημιστική φωτογραφική καμπάνια για το αυτοκίνητο-έπαθλο του GNTM 4 εμπνέεται από μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές της μόδας διαχρονικά. Και αυτή η στιγμή δεν είναι άλλη από το κλείσιμο του show του Alexander McQueen για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 1999 με πρωταγωνίστρια την Shalom Harlow, που αποτέλεσε πραγματική τομή στη μόδα για τη μετάβαση της στον 21ο αιώνα. Το concept προσαρμόζεται και αναβιώνει με πολλή συγκίνηση για χάρη του διαγωνισμού, καθώς αποκλειστικά για το GNTM 4 κατασκευάζονται ειδικές κεφαλές, που πετούν χρώμα και προσαρμόζονται σε ρομποτικούς βραχίονες. Τα μοντέλα φορούν custom-made ρούχα Angelos Bratis και γίνονται ζωντανοί εικαστικοί καμβάδες, σε μια fashion χορογραφία με τα ρομπότ. Το λυρικό αποτέλεσμα απαθανατίζει ο φωτογράφος Αντώνης Γιαμούρης σε μια διπλή λήψη, που συνοψίζει απόλυτα τη φιλοσοφία και το ύφος της καμπάνιας του αυτοκινήτου.

Με την εμπειρία της πρώτης μέρας, το γράμμα για τη νέα δοκιμασία αποχώρησης δημιουργεί την εντύπωση πως το μάθημα τέχνης θα συνεχιστεί και στο διαγωνιστικό σετ. Η διαφημιστική φωτογραφική καμπάνια για το αυτοκίνητο-έπαθλο του GNTM 4 εμπνέεται από μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές της μόδας διαχρονικά. Και αυτή η στιγμή δεν είναι άλλη από το κλείσιμο του show του Alexander McQueen για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 1999 με πρωταγωνίστρια την Shalom Harlow, που αποτέλεσε πραγματική τομή στη μόδα για τη μετάβαση της στον 21ο αιώνα. Το concept προσαρμόζεται και αναβιώνει με πολλή συγκίνηση για χάρη του διαγωνισμού, καθώς αποκλειστικά για το GNTM 4 κατασκευάζονται ειδικές κεφαλές, που πετούν χρώμα και προσαρμόζονται σε ρομποτικούς βραχίονες. Τα μοντέλα φορούν custom-made ρούχα Angelos Bratis και γίνονται ζωντανοί εικαστικοί καμβάδες, σε μια fashion χορογραφία με τα ρομπότ. Το λυρικό αποτέλεσμα απαθανατίζει ο φωτογράφος Αντώνης Γιαμούρης σε μια διπλή λήψη, που συνοψίζει απόλυτα τη φιλοσοφία και το ύφος της καμπάνιας του αυτοκινήτου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ