Ο Κρατερός Κατσούλης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Τζένης Μελιτά, όπου μέσα σε ένα χαλαρό και ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα μίλησε για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, αλλά και για τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η κουβέντα δεν άργησε να στραφεί στο τηλεοπτικό μέλλον και στο αν θα συνεχιστούν οι πρωινές εκπομπές της ΕΡΤ την επόμενη χρονιά. Οι παρουσιαστές, με χιούμορ και αυθορμητισμό, άφησαν να εννοηθεί πως όλα δείχνουν ότι η συνεργασία τους θα συνεχιστεί και τη νέα σεζόν.
«Του χρόνου εδώ; Εδώ. Να το πούμε κι αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Φώτης Σεργουλόπουλος, με τον Κρατερό Κατσούλη να απαντά με μια μικρή δόση αμηχανίας αλλά και χιούμορ: «Του χρόνου… εδώ. Εδώ, πού εδώ; Με ρωτάς; Εντάξει, ναι. Του χρόνου εδώ. Όλοι εδώ του χρόνου».
Η συζήτηση συνεχίστηκε σε ανάλαφρο τόνο, με τον Φώτη να σχολιάζει χαμογελώντας: «Νωρίς Νωρίς. Μην πάτε πιο αργά», με τον Κρατερό να ανταποδίδει: «Όχι, πώς και πού να πάμε πιο αργά; Αν μας ρωτάς, θέλουμε αλλά μπορούμε; Δεν μπορούμε».
Μέσα από τον αυθορμητισμό τους, οι δύο παρουσιαστές ουσιαστικά επιβεβαίωσαν ότι τα τηλεοπτικά τους ραντεβού στην ΕΡΤ συνεχίζονται κανονικά και την επόμενη σεζόν, με το κοινό να τους περιμένει ξανά στα πρωινά του σταθμού.
Διαβάστε επίσης: Αναστάτωση στο «Πρωινό»: Το on air μπέρδεμα που άφησε άφωνο τον Γιώργο Λιάγκα