Η Αναστασία Γιάμαλη παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Buongiorno» και στη Νάνσυ Νικολαΐδου, όπου μίλησε ανοιχτά για τις απόψεις της γύρω από τα κοινωνικά στερεότυπα, αλλά και για τα σχόλια που έχει δεχθεί κατά καιρούς σχετικά με τη δημόσια παρουσία και τις επιλογές της.
Η δημοσιογράφος αναφέρθηκε αρχικά στη στάση της απέναντι στην κριτική και στην επιμονή της να αναδεικνύει ζητήματα που θεωρεί σημαντικά, τονίζοντας ότι θα συνεχίσει να το κάνει ανεξάρτητα από τις αντιδράσεις. «Θα επιμένω σε αυτά που θεωρώ ότι είναι τα κακώς κείμενα και θα επιμένω να επαναλαμβάνω μονότονα τα ίδια πράγματα, μπας και αλλάξουν. Δεν σημαίνει ότι αυτό που λέω εγώ είναι το σωστό και δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλες και όλους, αλίμονο.
Νομίζω ότι αυτό το “γραφική”, το “εμμονική” και τα λοιπά είναι περισσότερο πρόβλημα όσων μου το χρεώνουν και λιγότερο δικό μου. Αν ήμουν άντρας, δεν θα λεγόταν το ίδιο. Θα έλεγαν ότι είμαι επίμονη, τώρα όμως είμαι εμμονική», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Αναστασία Γιάμαλη τοποθετήθηκε και για τα σχόλια που αφορούν την εικόνα και την εμφάνιση των γυναικών, παίρνοντας σαφή θέση υπέρ της ελευθερίας της προσωπικής έκφρασης. «Είναι πολύ παλιακό. Νομίζω, ως φεμινίστρια του σήμερα, αυτό το οποίο έχω να πω είναι… αφήστε τις γυναίκες, αφήστε όλο τον κόσμο να φοράει ό,τι ρούχο τον κάνει να νιώθει καλά. Να φοράει όσο μακιγιάζ ή και καθόλου, να έχει τα κιλά που επιθυμεί με τα οποία νιώθει καλά και να ‘ναι υγιής προφανώς. Τι λόγος μας πέφτει πως κυκλοφορεί το κάθε άτομο;», ανέφερε.
Κλείνοντας, η ίδια έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα υπέρ της αποδοχής και της αποδόμησης των κοινωνικών στερεοτύπων, επιμένοντας πως η προσωπική ελευθερία στην εμφάνιση αποτελεί βασικό κομμάτι σεβασμού προς τον κάθε άνθρωπο.
Διαβάστε επίσης: Αναστασία Γιάμαλη: «Είμαι αυστηρότατη με τον εαυτό μου, έχω το σύνδρομο της καλής μαθήτριας»