Εκείνη ήταν μια συνεσταλμένη και εξωπραγματικά όμορφη Γερμανίδα ηθοποιός με σημαντικούς ρόλους στον κινηματογράφο. Εκείνος, από την άλλη πλευρά, ήταν το «κακό παιδί», ο «γυναικάς», ο «νεαρός επαναστάτης». Η γνωριμία τους προέκυψε όταν ο Γάλλος σκηνοθέτης Πιερ Γκασπάρ Ουί -και καλός φίλος του Αλέν Ντελόν- του είχε ζητήσει να παραλάβει από το αεροδρόμιο τη Ρόμι Σνάιντερ, με την οποία θα συμπρωταγωνιστούσαν στην ταινία του Christine (1958).

Ο Αλέν Ντελόν την υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο Ορλί του Παρισιού με ένα μπουκέτο κόκκινα τριαντάφυλλα. Εκείνος δεν μιλούσε αγγλικά και εκείνη δεν μιλούσε γαλλικά, οπότε η συνεννόηση μεταξύ τους ήταν δύσκολη. Όπως έχει αποκαλύψει ο ίδιος, στην αρχή τού είχε φανεί κάπως βαρετή, «άχρωμη», ενώ εκείνη με τη σειρά της θεώρησε ότι ήταν πολύ αγενής. Γρήγορα όμως και οι δύο αναίρεσαν την αρχική τους εντύπωση. Ερωτεύτηκαν άμεσα και τρελά, εκείνος της ζήτησε να πάει μαζί του στο Παρίσι και εκείνη –παρά τις αντιρρήσεις του περιβάλλοντός της– τον ακολούθησε.

Τον Μάρτιο του 1959 αρραβωνιάστηκαν, ενώ έμειναν περίπου πέντε χρόνια. Το 1960 μάλιστα ταξίδεψαν οι δυο τους στην Αθήνα.

Τα πράγματα στη σχέση τους δεν ήταν ρόδινα καθώς ο Αλέν Ντελόν υπήρξε άπιστος. Μάλιστα, το 1962 διατηρούσε ερωτική σχέση με τη μούσα του Άντι Γουόρχολ, Nico. Το καλοκαίρι της ίδιας χρόνιας εκείνη έφερε στον κόσμο ένα αγόρι, τον Κριστιάν. Ο Αλέν Ντελόν δεν δεχόταν ότι ήταν ο πατέρας του παιδιού της και πολύ σύντομα το μικρό αγόρι υιοθετήθηκε από τη μητέρα του ηθοποιού Εντίθ και τον δεύτερο σύζυγό της Πολ Μπουλόν, από όπου πήρε και το επίθετό του ο Κριστιάν.

Η κατάσταση αυτή είχε ήδη δημιουργήσει σοβαρούς τριγμούς στον αρραβώνα του με τη Ρόμι Σνάιντερ, ο οποίος τελικά έληξε το 1963, όταν εκείνος την άφησε για τα μάτια μιας άλλης γυναίκας, της μετέπειτα συζύγου του Ναταλί Μπαρτελεμί.

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι AlainDelon_858_13.jpg
Στην πρεμιέρα της ταινίας του «Για το τομάρι ενός μπάτσου» (1981) μαζί με την Αν Παριγιό, τη Ρόμι Σνάιντερ, τη Μιρέιγ Νταρκ και τον γιο του Άντονι.

Ο Αλέν Ντελόν αποχαιρέτησε τη Ρόμι Σνάιντερ γεμίζοντας το σπίτι τους με μαύρα τριαντάφυλλα και ένα σημείωμα που έγραφε: «Έχω φύγει στο Μεξικό με τη Ναταλί». Λίγες μέρες αργότερα και με ραγισμένη την καρδιά η Σνάιντερ έλαβε και τη συνέχεια του γράμματος: «Διάφοροι λόγοι με ανάγκασαν να σου πω “αντίο”. Ζήσαμε τον γάμο μας πριν καν παντρευτούμε. Σου δίνω πίσω την ελευθερία σου αφήνοντας σε σένα την καρδιά μου».

Το καλοκαίρι του 1960 με την τότε αρραβωνιαστικιά του Ρόμι Σνάιντερ κατά την άφιξή τους στην Αθήνα

Για την ιστορία, όταν η Ρόμι Σνάιντερ έφυγε από τη ζωή το 1982, ο Αλέν Ντελόν την αποχαιρέτησε –για δεύτερη φορά– με ένα γράμμα που δημοσιεύτηκε στο Paris Match. «Θα σου πω “αντίο”, το μεγαλύτερο “αντίο”. Είσαι τόσο όμορφη. Ίσως ποτέ δεν ήσουν πιο όμορφη. Ίσως είναι η πρώτη φορά στη ζωή μας που σε βλέπω τόσο ήρεμη. Σε βλέπω να κοιμάσαι. Μου είπαν ότι είσαι νεκρή. Σκέφτομαι εσένα, εμένα, εμάς. Σε ερωτεύτηκα σαν τρελός στα γυρίσματα της ταινίας Christine στη Βιέννη. Και με ερωτεύτηκες κι εσύ. Στο τέλος της ταινίας σού ζήτησα να ζήσεις μαζί μου στη Γαλλία και η οικογένειά σου ήταν έξαλλη μαζί μου που έκλεψα την πριγκίπισσα. Εγώ δεν μιλούσα γερμανικά και εσύ δεν ήξερες λέξη γαλλικά. Ζήσαμε περισσότερο από πέντε χρόνια ο ένας δίπλα στον άλλο. My puppele, σε κοιτάζω ξανά και ξανά. Θέλω να σου πω ότι δεν υπήρξες ποτέ πιο όμορφη, πιο ήρεμη. Ξεκουράσου λοιπόν. Είμαι εδώ. Έμαθα λίγα γερμανικά μαζί σου. Ich liebe dich, my puppele» («Σ’ αγαπώ, κούκλα μου»).

Φωτογραφίες: AFP/Abaca/Zuma/Visual Hellas, Getty Images/Ideal Image, IMDB, Instagram

Από το περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί με Τα Νέα Σαββατοκύριακο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ