Αυτό το καλοκαίρι, η Σοφία Βογιατζάκη είναι η σύζυγος επί σκηνής του Βλαδίμηρου Κυριακίδη στην κλασική κωμωδία του Μολιέρου «Ο Κατά Φαντασίαν Ασθενής», που θα περιοδεύσει ανά την Ελλάδα, με την υπογραφή των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στη διασκευή και τη σκηνοθεσία. Λίγες μέρες πριν από την πρεμιέρα –Παρασκευή 3 Ιουλίου, στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη» στον Βύρωνα– η αγαπημένη κωμική ηθοποιός μιλά χωρίς φόβο, αλλά με πάθος και ειλικρίνεια στο OK!
Έχει μεγαλύτερη σημασία για σένα να τα πηγαίνεις καλά στα επαγγελματικά ή στα προσωπικά σου;
Θέλω πάντα στη δουλειά μου να είμαι συνεπής και πειθαρχημένη. Σαφώς την αγαπάω πολύ, αλλά αν μου τύχει και ο μεγάλος έρωτας, δεν θα πω όχι. Όμως, όταν είμαι ερωτευμένη, δεν σημαίνει ότι αμελώ τη δουλειά μου.
Πότε αποφάσισες ότι θέλεις να γίνεις ηθοποιός;
Το ήθελα από παιδί. Θυμάμαι, κάθε Σαββατοκύριακο η μαμά μου με πήγαινε στο θέατρο. Όταν εξαντλούσαμε τις παραστάσεις, με ρωτούσε ποια ήθελα να ξαναδούμε και πηγαίναμε. Στο παιδικό μου μυαλό σκεφτόμουν: «Πριν από δύο μήνες, ήρθα Σάββατο βράδυ στο θέατρο και οι ηθοποιοί ήταν εδώ. Τώρα ήρθα απογευματινή Κυριακής και πάλι είναι εδώ. Άρα δεν αρρωσταίνουν ποτέ. Αυτό θα γίνω όταν μεγαλώσω, για να μην αρρωσταίνω» (γέλια). Μετά κατάλαβα ότι αυτό ποτέ δεν συμβαίνει. Έχω παίξει στο θέατρο με λουμπάγκο, με διάστρεμμα αλλά και με 40 πυρετό.
Έχεις ζήσει τον μεγάλο έρωτα;
Δεν ξέρω να σ’ το απαντήσω, γιατί θέλω να πιστεύω και να προσδοκώ ότι πάντα υπάρχει κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο από αυτά που έχουμε ζήσει. Δεν έχω ερωτευτεί πολλές φορές. Είναι δύο, μετρημένες στα δάχτυλα.
Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί στα περίπτερα μόνο με 2.5 ευρώ

Διαβάστε επίσης: Σοφία Βογιατζάκη: «Στα προσωπικά μου δεν διαχειρίζομαι καμία φοβία μου. Είμαι δέσμια όλων των φόβων μου»