Ο Θοδωρής Μαροσούλης και η Ελεονώρα Μελέτη συνεργάζονται για πρώτη φορά στο θέατρο και μιλούν για την κοινή τους ζωή, την οικογένειά τους και τις δυσκολίες που έχουν αντιμετωπίσει στην επαγγελματική τους πορεία.

Ο γνωστός θεατρικός παραγωγός μίλησε και για το κίνημα του #metoo στον χώρο του θεάτρου, αλλά και την ενδεχόμενη συνεργασία του με τον Πέτρο Φιλιππίδη που «ναυάγησε» μετά τις καταγγελίες.

Έχεις υπάρξει μάρτυρας παρενοχλήσεων;

Θοδωρής: Στον χώρο μας, όπως και σε κάθε άλλο εργασιακό χώρο, ακούγονται κατά καιρούς διάφορα. Είναι κοινό μυστικό πως κάποιοι καλλιτέχνες είναι δύσκολοι στις συνεργασίες. Ωστόσο, σε δική μου παραγωγή δεν είχε τύχει να συμβεί –ή, έστω, να ενημερωθώ ότι συμβαίνει– κάτι τόσο σοβαρό όπως τα περιστατικά που δικάζονται αυτή τη στιγμή.

Ξέρουμε πως πριν κλείσουν τα θέατρα ήσουν έτοιμος να συνεργαστείς με τον Πέτρο Φιλιππίδη.

Θοδωρής: Ναι, είναι αλήθεια, είχαμε συμφωνήσει να σκηνοθετήσει δύο παραστάσεις το 2019-2020. Τα θέατρα έκλεισαν. Μετά ήρθαν οι καταγγελίες. Ήταν επόμενο η συνεργασία μας να διακοπεί μετά από όλα όσα έγιναν γνωστά. Τώρα έχει τον λόγο η Δικαιοσύνη να κρίνει και να αποφασίσει.

Θοδωρή, έχει τύχει να χάσεις πολλά χρήματα σε μια σεζόν;

Θοδωρής: Πάρα πολλά. Είχα ετοιμάσει μια ολόκληρη παράσταση και λίγο πριν από την πρεμιέρα ο πρωταγωνιστής έκανε πίσω. Ή έχω βρεθεί στην πολύ δυσάρεστη θέση να απομακρύνω μια πασίγνωστη πρωταγωνίστρια γιατί οι υπόλοιποι ηθοποιοί δεν μπορούσαν να συνεργαστούν μαζί της. Ωστόσο, έχω μάθει να ελίσσομαι στις ανατροπές κι αυτό το οφείλω στον πατέρα μου (σ.σ. Δημήτρη Μαροσούλη). Από μικρό παιδί ήμουν δίπλα του όταν έκλεινε τις συμφωνίες και διαχειριζόταν τις κρίσεις, με άφηνε να βλέπω και να ακούω τα πάντα. Όσα έχω καταφέρει μέχρι σήμερα τα οφείλω σε εκείνον. Είναι ένας άνθρωπος που έχει βάλει την υπογραφή του στο θέατρο. Είναι ο άνθρωπος που μπορεί να με κάνει τρελό με ένα του βλέμμα. Μπορεί να διαφωνούμε πολλές φορές, αλλά του έχω μεγάλη αδυναμία. Και στον πατέρα μου, αλλά και στον θείο μου Ηλία Μαροσούλη, που
και εκείνος είναι ένας σπουδαίος επιχειρηματίας.

Ελεονώρα: Όσους ανθρώπους έχω γνωρίσει από τη δουλειά του Θοδωρή μου λένε πάντα πόσο καλός άνθρωπος είναι ο πεθερός μου, πόσο κόσμο έχει βοηθήσει.

Θοδωρής: Αν ποτέ χρειαστείς δανεικά και μπορείς να δακρύζεις εύκολα, πήγαινε στον πατέρα μου!

Εσύ, λοιπόν, Θοδωρή, μέσα από την Ελεονώρα γνώρισες και τον χώρο της τηλεόρασης.

Ελεονώρα: Ε, δεν τον έχει γνωρίσει και πολύ.

Θοδωρής: Τον ακούω περισσότερο, το βιώνω μέσα από την Ελεονώρα. Δεν διαφέρει πολύ από τον χώρο του θεάτρου. Εκείνοι έχουν τα νούμερα, εμείς τα εισιτήρια.

Η δημοσιότητα όμως εισέβαλε απότομα στη ζωή σου.

Θοδωρής: Στην αρχή ήμουν πιο καχύποπτος, κυρίως με τους φωτογράφους. Σεβάστηκα κάποια πράγματα, όπως και η Ελεονώρα σεβάστηκε κάποια άλλα. Καμία σχέση δεν μπορεί να πάει παρακάτω αν δεν γίνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις, αν δεν έχεις υπομονή.

Είναι εύκολο να μείνει η δουλειά εκτός σπιτιού;

Ελεονώρα: Ο Θοδωρής δεν την έχει βάλει ποτέ στο σπίτι μας. Δύο χρόνια με την πανδημία, με τα θέατρα κλειστά, ένα «αχ, βαχ» δεν είχα ακούσει. Ένιωθα τον προβληματισμό του, αλλά δεν τον βιώσαμε μέσα το σπίτι. Εγώ επειδή είμαι αυθόρμητη και συναισθηματική, θα τον βάλω μέσα στο πρόβλημά μου. Θα του πω τι έγινε, θα ζητήσω τη γνώμη του.

Θοδωρής: Και εγώ ζητάω τη γνώμη της.

Ελεονώρα: Θέλω να τον ακούσω, αλλά στο τέλος θα κάνω το δικό μου.

Τη βλέπεις τα πρωινά στο Mega Καλημέρα;

Ελεονώρα: Μπα!

Θοδωρής: Ε, όχι. Κάθε πρωί βλέπω πρώτα την Κοινωνία ώρα Mega και περιμένω να ξεκινήσει η εκπομπή της Ελεονώρας για να φύγω στο γραφείο.

Ελεονώρα: Όταν έκανα τα Μεσάνυχτα, δεν με έβλεπε ποτέ, κοιμόταν.

Φωτογραφίες: Ολυμπία Κρασαγάκη για το περιοδικό ΟΚ!

Διαβάστε περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί με «Τα Νέα Σαββατοκύριακο».


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ