Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

«Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά με την ηλικία μου και με τα χρόνια μου». Η 51χρονη ηθοποιός, Φαίη Ξυλά που αναμφισβήτητα έχει συμμαχήσει με τον χρόνο, πρωταγωνιστεί και το φετινό καλοκαίρι πλάι στον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, στην περιοδεία της κωμωδίας του Κάρλο Γκολντόνι, Ο Υπηρέτης Δύο Αφεντάδων. Φωτογραφημένη για το OK!, μοιράζεται σκέψεις, αναμνήσεις και στιγμές από τη ζωή της πάνω και κάτω από τη σκηνή μέχρι σήμερα.

Σε μια κοινωνία όπου το ανδρικό φύλο πάντα ήταν το ισχυρό, σκέφτηκες ποτέ να είχες γεννηθεί άντρας;

Όχι, μου αρέσει πάρα πολύ που είμαι γυναίκα, παρά τις δυσκολίες που επισημαίνεις. Φυσικά αγαπώ πάρα πολύ τους άντρες, αλλά δεν θα ήθελα να είμαι άντρας. Επίσης θεωρώ ότι πια και οι άντρες περνάνε πολύ δύσκολα. Είμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, που και εκείνοι προσπαθούν να ισορροπήσουν όπως και εμείς.

Φαίη Ξυλά: «Είμαι υπέρ του MeToo, θεωρώ ότι πολύ καλώς έγινε. Όταν φεύγει κάτι τοξικό, πάντα είναι για καλό»

Αναζητώντας στην Google πληροφορίες για σένα, είδα ότι τον Μάιο γιόρτασες τα 51α γενέθλιά σου. Νιώθεις άβολα να σε ρωτάνε την ηλικία σου;

Καθόλου. Οποιοσδήποτε μπορεί να γκουγκλάρει και να τη δει, δεν χρειάζεται να του την πω εγώ. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά με την ηλικία μου και με τα χρόνια μου. Μακάρι να ζήσω κι άλλα τόσα και να είμαι καλά. Δεν έχω περάσει ακόμα κάποια κρίση ηλικίας, αλλά μπορεί να μου έρθει στο μέλλον (γέλια).

Μπαίνοντας σε μία νέα δεκαετία, είδες με άλλη ματιά τη ζωή σου;

Τέτοιου είδους κύκλους δεν τους περνάω όταν αλλάζω ηλικία αλλά σε τελείως διαφορετικές φάσεις. Εννοείται ότι υπάρχουν στιγμές στη ζωή μου που αισθάνομαι ότι πρέπει κάπως να αλλάξω μια διαδρομή ή να επανεξετάσω τα πράγματα. Αλλά δεν μου έχει συμβεί για παράδειγμα την Πρωτοχρονιά ή στα γενέθλια, όπως σε άλλους ανθρώπους. Μπορεί να μου τύχει στη μέση της χρονιάς.

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί στα περίπτερα μόνο με 2.5 ευρώ

Διαβάστε επίσης: Φαίη Ξυλά: «Είμαι ο άνθρωπος που θα δράσω τη στιγμή που συμβαίνει κάτι – Θα δώσω δυο τρεις ευκαιρίες για να βεβαιωθώ ότι δεν είμαι άδικη»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ