Ένα από τα θέματα που σχολιάστηκαν έντονα στα social media τα τελευταία 24ωρα είναι η δεξίωση που πραγματοποιήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο για την 48η Επέτειο Αποκατάστασης της Δημοκρατίας. Από τη μία ο λόγος της Προέδρου Κατερίνας Σακελλαροπούλου και η λίστα των καλεσμένων κι από την άλλη οι εμφανίσεις που είδαμε κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Ανάμεσά τους και η Εύη Καλογηροπούλου την οποία συνόδευε στη δεξίωση ο Ορέστης Ανδρεαδάκης.

Η σκηνοθέτις της ταινίας «Στον θρόνο του Ξέρξη» με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Μαζωνάκη, που κέρδισε βραβείο στις Κάννες, δέχτηκε μάλιστα έντονα σχόλια στα social media για την εμφάνισή της. Πολλά δημοσιεύαματα την παρουσίασαν μάλιστα ως «η συνοδός με το σορτσάκι» χωρίς να αναφέρουν το όνομά της.

Τη δική του απάντηση έσπευσε να δώσει ο υφυπουργός Πολιτισμού Νικόλας Γιατρομανωλάκης.

Στον σεξιστικό τρόπο που την αντιμετώπισαν απάντησε και ο Ορέστης Ανδρεαδάκης μέσα από μια ανάρτησή του στο Instagram.

«Η Eύη Καλογηροπούλου είναι μια εξαιρετική σκηνοθέτις, η οποία συμμετείχε τρεις φορές στο Φεστιβάλ των Καννών: με τις μικρού μήκους ταινίες Μotorway 65 (2020), και “Στον θρόνο του Ξέρξη” (2022, φωτό 2) και το σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας Cora (2021). Οι δύο τελευταίες δουλειές της βραβεύτηκαν στις Κάννες με τα βραβεία του Canal+ και του L’Atelier της Cinefondation αντίστοιχα», γράφει αρχικά ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης .

«Eίναι ωστόσο και ταλαντούχα εικαστικός, απόφοιτη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και με αρκετές εκθέσεις στο ενεργητικό της (φωτό 3). Είναι επίσης πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ και του Royal college of Art του Λονδίνου. Για τους λόγους αυτούς εξάλλου, ήταν καλεσμένη στη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας μαζί με άλλους καλλιτέχνες που τιμούν την Ελλάδα με το έργο τους».

«Καλεσμένος κι εγώ στη δεξίωση κατέβηκα με την Εύη Καλογηροπούλου τα σκαλιά του Προεδρικού Μεγάρου ως καλός φίλος και συνεργάτης της», σημειώνει.

«Εκτιμώ το ταλέντο και την προσωπικότητά της, τιμώ τη φιλία μας και θλίβομαι με τις σεξιστικές νύξεις που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο», καταλήγει ο Ορέστης Ανδρεαδάκης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ